FCK-spiss (Todi Jønsson) til FFK?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av KeJ
er vel samme mann som skriver "alle" artikkelene?
du nevnte jo selv Bjørkøy-artikkelen
Jepp, er stort sett Henriksen som dekker FFK. Synes han er flink til å grave opp FFK-stoff. Imponerende at de har klart å ha noe om FFK så å si hver eneste dag i 2-3 år. Gjerne minste to sider.
Når det er dobbelt side, så er det gjerne store bilder å da. Så det er ofte ikke mer enn èn side med tekst.
---------------------------
FFK til Royal League
Han er jo sjiitGo! 15 mål for bunnlaget Songdal taler vel for seg. Han trenger ikke å bevise noe mer han. Det er ikke hans skyld at Rosenborg bruker ham feilaktig på kanten..
En slik avslutter i FFK hadde vært drømmen.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Spilte ikke Ødegaard mye på kanten i Sogndal også?jo jeg mener jeg kan huske det
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Shadar
Skjønner ikke at noen her på forumet skulle være kritisk til Aleksander Ødegård.
Han er jo sjiitGo! 15 mål for bunnlaget Songdal taler vel for seg. Han trenger ikke å bevise noe mer han. Det er ikke hans skyld at Rosenborg bruker ham feilaktig på kanten..
En slik avslutter i FFK hadde vært drømmen.
Ikke glem at han fikk ta straffene til sogndal å da,regner med at dette ble gjort for å få prisen opp for han i følge Sogndal supportere som jeg har snakket med...så nesten halvparten av de måle er vel på straffer da..
men uansett,ødegaard hadde helt klart vært en forsterkning
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fy faen for en kødd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914