Husk meg
Brukernavn
Passord

FCK-spiss (Todi Jønsson) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 16:32
Det stemmer at han har slitt litt med skader den siste tiden, men skal jo være frisk nå. Bora Zivkovic brukte faktisk skadene som et argument FOR å ham! Han mente at en 33 år gammel spiss som har vært en del ute med skader den siste tiden, og derved ikke spilt så mange kamper, ikke vil være like preget av alderen som en 33 år gammel spiss som har spilt jevnt mange kamper....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 16:33
Endret: 04 jul 05, 16:33
Opprinnelig postet av HectorFFK
Etter det jeg kan forstå av BøgeJon sitt sitat fra FCK-forumet er Jønsson skadeutsatt...noen som vet no om det?

Over alt hvor jeg har sett, så har han vært skadet og slitt med lysken. Virker veldig skadeutsatt, men vi har da hatt suksess med tidligere skadeutsatte spillere før vi! (Dadason, Helland, Enerly, etc)

Merkelig teori, Bora! ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 04 jul 05, 16:41
Ja, en merkelig teori fra Bora. Håper iallefall han er på billigsalg hvis de først skal ha ham. Evt leie ham ut sesongen. Investorpoolens millioner bør brukes på spillere av høyere klasse og for fremtiden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 16:48
Nå skal det sies at dette er en klassespiss da... Smaker skikkelig fugl av dette i motsetning til da vi hentet Hornseth - ung og lovende som han var...

Hvorfor er alle så kritiske til at vi henter et par over 30 år? Før sesongstart hentet vi utelukkende unggutter, så jeg har ingen betenkligheter med å hente et par ringrever.

Ansvarlig redaktør

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 jul 05, 16:54
Opprinnelig postet av Holters
Nå skal det sies at dette er en klassespiss da... Smaker skikkelig fugl av dette i motsetning til da vi hentet Hornseth - ung og lovende som han var...

Hvorfor er alle så kritiske til at vi henter et par over 30 år? Før sesongstart hentet vi utelukkende unggutter, så jeg har ingen betenkligheter med å hente et par ringrever.
Der er jeg fatisk enig og slik jeg skjønner bora sitt intervju til Radir fr.stad så har han fatisk vært topp skårer. skal nok ikke mye til at han er flere klasser bedre en ringberg

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 04 jul 05, 17:00
Jeg er ikke motstander av å hente inn Todi. Må innrømme at jeg ikke vet noe særlig om ham bortsett fra det som er nevnt på forumet her. Men at jeg er kritisk avhenger av hvor mye penger FFK må ut med. Da dette må regnes som et risiko-kjøp hvis han har vært mye skadeutsatt og at han tross alt er 33 år. Men med en brukbar pris evt en leie-avtale ønsker jeg ham velkommen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 jul 05, 17:20
Leste litt mer på FCKs forum. Virker som de fleste der inne mener han er over the hill, men at han er en liten favoritt hos fansen.

Men det kan bli spennende det, en erfaren måltyv som har scoret mål over lengre perioder. Men virker som om det er mye greier for enkelte her inne at Todi kommer, men det var mange som mente at det bare var tragisk å hente Brattbakk. Ser litt likhetstrekk mellom de to, begge er godt i trettiårene, begge har spilt lenge for en skandinavisk toppklubb og har puttet en del mål opp igjennom årene. Men det med Brattbakk var kanskje ment som utlån?

Uansett, tror vi kan ha godt av litt erfaring, så dette kan være en fin ting dette, men håper at vi får enda en spiller som kan være midt i sine beste år som fotballspiller og som er kjent for sine nåværende prestasjoner. Det er lov å håpe :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 jul 05, 17:24
Neste mann på listen er Hønefoss spilleren, er skeptisk til en 1. divisjons spiller er god nok for Tippeligaen

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 17:26
Endret: 04 jul 05, 17:27
Han har jo vært en profil i årets 1. divisjon, og spillere som holder høyt 1. divisjonsnivå kan også gjøre det bra i Tippeligaen. Bare se på mange av Start-spillerne som i fjor spilte i 1. divisjon, eventuelt spillere som Grindheim, Bertelsen, Fredheim Holm, Storbæk, vår egen Risholt, Vaagan Moen osv. Mange spillere som gikk rett fra å være gode 1. divisjonsspillere til å bli gode i Tippeligaen!

Men vi kunne kanskje startet en ny tråd om Bjørkøy isteden for å legge det inn her...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 jul 05, 17:27
Det er sant

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 17:40
Han har jo vært en profil i årets Tippeliga, og spillere som holder høyt 1. divisjonsnivå kan også gjøre det bra i Tippeligaen. Bare se på mange av Start-spillerne som i fjor spilte i 1. divisjon, eventuelt spillere som Grindheim, Bertelsen, Fredheim Holm, Storbæk, vår egen Risholt, Vaagan Moen osv. Mange spillere som gikk rett fra å være gode 1. divisjonsspillere til å bli gode i Tippeligaen!

Men vi kunne kanskje startet en ny tråd om Bjørkøy isteden for å legge det inn her...

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 04 jul 05, 18:54
Men nå har ihvertfall Flo godt til Enga, så han får vi ikke!

FFK til Royal League

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 04 jul 05, 20:30
Vet egentlig ikke så mye om denne Todi Jønsson, annet enn det som har stått i avisa og her inne. Men av det jeg har lest til nå så er jeg ikke spesielt overbevist. Trenger vi egentlig en skadeutsatt spiss på 33 år? Og trenger vi enda en stor og sterk, men treg spiss? Om vi skal hente inn en ny spiss så synes jeg han bør bestå disse 3 kravene:

* Han blir en av de beste spissene i tippeligaen. Nivå med Sæternes, Årst, Braathen, Ødegård m.f.
* Han er en bevegelig, rask og gjennombruddshissig spiller. Dvs han må supplimentere de spissene vi har fra før, og tilføre egenskaper vi mangler.
* Han må kunne spille så og si alle og hele kampene. Vi trenger ikke en ny West når det gjelder skader.

Oppfyller han ikke de tre krava synes jeg det er bortkasta penger. Vi har fire gode spisser, men om problemene til west vedvarer, synes jeg vi bør bytte han ut. Utenom det synes jeg ikke vi trenger noen ny spiss.

Dette stiller seg selvsagt i et annet lys om en av de andre spissene våre forsvinner. F.eks. Ringberg, da trenger vi en erstatter for han. Men selv da bør han være en av tippeligaens toppspisser om det skal være noen vits i å hente ham.

Engasjert hovedtribunist!

Bora

Juniorspiller

Lagt til: 04 jul 05, 20:38
Nå er det sommer og sol og temeraturer for Brian West. Og utover høsten kommer han til å bli 100% igjen. I fjor slet han med skader på vårsesongen da også. Han var frisk og rask hele høstsesongen så vidt jeg kan huske.

Jeg ser for meg dette laget mot Lyn jeg:

---------Lund Hansen-----------

Czwartek--Bora--Piiroja--Bertelsen

Enerly---Brenne--Risholt--Kvisvik

---------Todi--West------

Benken:
Sørlie
Blixt
Ringbeg
Mackie
Hoås
petersen/Wiig
Helland

Så kan jo evt. nye forsterkninger gjøre første 11`ern enda bedre. Morten Fevang f.eks kunne jeg tenkt meg. Men jeg mener at denne 11`ern jeg tok bør være god nok til å kjempe om Royal League.
Da blir det moro utover høsten da!

FFK til Royal League

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 20:41
Opprinnelig postet av Bora
Nå er det sommer og sol og temeraturer for Brian West. Og utover høsten kommer han til å bli 100% igjen. I fjor slet han med skader på vårsesongen da også. Han var frisk og rask hele høstsesongen så vidt jeg kan huske.

Jeg ser for meg dette laget mot Lyn jeg:

---------Lund Hansen-----------

Czwartek--Bora--Piiroja--Bertelsen

Enerly---Brenne--Risholt--Kvisvik

---------Todi--West------

Benken:
Sørlie
Blixt
Ringbeg
Mackie
Hoås
petersen/Wiig
Helland

Så kan jo evt. nye forsterkninger gjøre første 11`ern enda bedre. Morten Fevang f.eks kunne jeg tenkt meg. Men jeg mener at denne 11`ern jeg tok bør være god nok til å kjempe om Royal League.
Da blir det moro utover høsten da!
der er jeg ikke enig. en keeper som ikke kan være andre valg en gang. hvorfor var ikke A.L.H. andre keeper den siste kampen da ?
Sørlie i mål

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Bora

Juniorspiller

Lagt til: 04 jul 05, 20:44
Endret: 04 jul 05, 20:51
Opprinnelig postet av keiko
der er jeg ikke enig. en keeper som ikke kan være andre valg en gang. hvorfor var ikke A.L.H. andre keeper den siste kampen da ?
Sørlie i mål

Her står det at Lund Hansen har en kneskade. Men når vi så sørlie i går var han ikke akkurat trygg i feltarbeidet. Ruser ut i dueller og det som verre er. Hvis vi hadde vært riktig uheldige hadde vi sluppet 2 mål pga det.

FFK til Royal League

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 21:19
Endret: 04 jul 05, 21:20
Todi Jónsson enig med FFK

Da er det bare å krysse fingrene!

Ansvarlig redaktør

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 21:24
Endret: 04 jul 05, 21:25
Opprinnelig postet av Bora
Opprinnelig postet av keiko
Sørlie i mål

Her står det at Lund Hansen har en kneskade. Men når vi så sørlie i går var han ikke akkurat trygg i feltarbeidet. Ruser ut i dueller og det som verre er. Hvis vi hadde vært riktig uheldige hadde vi sluppet 2 mål pga det.
ALH klarer ikke å kjempe seg til plass + at vi må slutte med å hjlep rbk. Han skrev nydlig under en 3 år kontrakt med RBK. Skaff oss heller en bedre valg en ALH. Dette er min menig

Bora

Juniorspiller

Lagt til: 04 jul 05, 21:28
Kan vi ikke kjøpe ALH da? Han kommer aldri i verden til å få spille i Rosenborg.
Espen Johnsen er omtrent like gammel som ALH og og Espen Johnsen er ikke god nok til utlandet før om noen år og da er det for sent å satse på Lund Hansen.

FFK til Royal League

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 04 jul 05, 21:39
Ang nye spillere bør keeper nå være første prioritet. Hvis denne dansken og han fra hønefoss går i boks, er det bare sisteskansen som trenger å forsterkes nå. ALH vil til barteland, Staw for ung og Sørlie for tung.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914