FFK - Start
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Carlsberg
Wiig var god i dag, og fortjente ikke den velkomsten han fikk.
Var ikke piping mot Wiig, men mot at Mackie gikk ut...
Uansett; vanvittig moro på PH-feltet i dag, bra stemning, sinnsykt trøkk, og kjempeinnsats på banen. MORO!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Men bateman, hvordan kan du gi en femmer til Hoås? Han var jo ikke med på notene i det hele tatt. Jeg blir så sinnsykt provosert når en spiss ikke "gidder" å starte på løp og fighte litt. Han får kun en toer av meg, makan til søppelspilling.
Nei gi meg Biffen tilbake, han løp rett på samme hva som stoppa ham. Det var Biff det.
Heldigvis er det ferie nå, og vi kommer tilbake som ett nytt lag etter ferien, håper jeg.
God sommer alle sammen!!!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av bateman
bateman`s tidvise objektive spillerbørs:
sørlie 3 (ofte på halvdistanse,kunne/burde tatt en eller begge scoringer), HALLO : Sørlie var på den første, men avsluttningen var fra nært hold. Brenne skulle ordnet opp her , før innlegget kommer hadde han ballen. Mål nummer to; Start angriperen kommer i tredje bølge i voldsom fart, sørlie kan kanskje bryte tidligere, men det er utrolig vanskelig. Sørlie får ihvertfall karakteren 5!
bertelsen 7 (glimrende kamp igjen av bertil.er så glad han er vår!!2.5mill var ikke dyrt folkens,det var et kupp!!) ENIG
bora 6 (fjern slurvet og bora er en klassespiller.først da) ENIG
helland 4 (tidvis roter han det til,tidvis klarerer han vakkert) ENIG
blixt 3 (vi trenger ny høyreback....), bedre offensivt enn defensivt, kanskje PAC skal få plassen ?
mackie 8 (MOM!glimrende offensivt,kreativ,arbeidsom,fremtidens mann som snart må få flere sjanser drillo!!!) Mackie gjorde en del kreativt, men mangler en del på sine taktiske valg, blir tatt av pga SKADE og fortjener bestemannspremien men får nøye seg med 6, kanskje en svak 7
brenne 8 (knallkamp av brenne!blør defentivt på drakta!!oppi dueller). Mister ballen i farlige situasjoner, 1-0 målet må han ta på sin kappe. 5 poeng
røn 7 (meget god.løper fantastisk mye.endelig en med kondis.dekker store rom defensivt.fine pasninger) 5 poeng, taper for mange dueller
czwartek 3 (er ikke høyreving....) 4 poeng, kommer til en del innlegg, bør slå inn tidligere.
ringberg 6 (jobber knallhardt,fikse pasninger.scorer mål) 7 poeng, jobber godt både def, og off. iskald på målet
hoås 5 (veldig opp og ned.fungerte glimrende som oppspillspunkt på topp!dog 2 grove miss på kjempesjanser,og småslurvete til tider.uansett et steg i riktig retning for hoås.han er SPISS) 7 poeng, vinner alle dueller i FFK gode perioder, er direkte årsak til at FFK klarer å holde etablerte angrep, istedet for å få kontring i mot. FFKs beste mann ?
drillo 1 (spark drillo.vi trenger en som virkelig ønsker å vinne kamper.sm tør å satse offensivt.) Drillo gjør veldige kloke valg på bakgrunn av forhånds analyser, han gjør gode bytter til rett tid, denne gangen Drillo får du 7 poeng.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
1) Han starter med McDonald. Forhåndsanalysene var perfekte og vi sjokkerer Start ved å stå så høyt som vi gjør.
2) Han setter innpå Wiig som er en spiss for en som visstnok var skadet.
3) Han setter innpå Tarik - en 17 år gammel spiss.
Hvor var den defensive tankegangen?
Grunnen til at Start tok mer og mer over er ikke pga Drillo, men pga de rett og slett er et bedre lag. Når FFK ble slitne utover i 2. omgang, så klarte vi rett og slett ikke å stå imot.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK til Royal League
Gutta taper ihvertfall med heva hodet,denne innsatsen er noe man kan ta med seg vidre
Men jeg setter et STORT spørsmålstegn ved byttet drillo gjør med macdonold...helt HÅPLØST spør du meg,hvorfor ikke ta ut hoås og sette wiik der i stedet for,han er jo spiss...
Skjønner meg ikke av og til på han gammle gubben
Og at han ble skada tror jeg ikk et sec på før macki uttaler seg om det selv
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Bora
Han er defensiv fordi han bytter ut FFKs beste spiller MacDonald. Hvis han hadde hatt vettet i behold hadde han byttet ut Czwartek som slet med kramper og byttet innpå Wiig!
Bare for å oppklare: så du tror ikke noe på at han var skadet og ba om å bli bytta ut?
Bjørn Jervell Hansen
Men Holters ble de slitne? De kjørte jo oppe ene sjansen etter den andre helt på tampen. Greit at PAC var sliten, men han har jo ikke levert nitti minutter på a-laget siden i fjor.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Bora
Han er defensiv fordi han bytter ut FFKs beste spiller MacDonald. Hvis han hadde hatt vettet i behold hadde han byttet ut Czwartek som slet med kramper og byttet innpå Wiig!
Bare for å oppklare: så du tror ikke noe på at han var skadet og ba om å bli bytta ut?
Han jogga jo og hoppa bak mål etter at han ble byttet ut. Så ikke ut som mye skada nei.
FFK til Royal League
- Egil Drillo Olsen.
FFK avsluttet kampen med fire spillere som er spisser. De skapte også flest sjanser. Fantastisk å beskylde trenerene for defensiv tenking.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Noen som har bilde av dagens banner?
- Egil Drillo Olsen.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
hjelper lite når de spissene drillo setter innpå spiller på midtbanen når vi ligger under 2-1 da....helt på trynet spør du meg
Så du mener vi heller skulle spilt 4-2-4?
Har fått med deg at så å si alle de sentrale midtbanespillerne er ute med skade, eller?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er faktisk viktigere å gå for et poeng da
Da hadde vi hatt fire rene spisser,hoås,ringberg,tarik og wiik...ikke noe å tape på det i sluttminuttene
Og i fotball kan mye skje i løpet av 3 minutter
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
ja,det mener jeg faktisk....et fett om man taper 1-3 eller 1-2....
Er faktisk viktigere å gå for et poeng da
Da hadde vi hatt fire rene spisser,hoås,ringberg,tarik og wiik...ikke noe å tape på det i sluttminuttene
Og i fotball kan mye skje i løpet av 3 minutter
Ærlig talt! Alle de fire spissene lå da rimelig høyt etter 1-2-målet?
Bjørn Jervell Hansen
moderator: Innlegget har blitt flyttet. Du kunne virkelig ikke plassere dette innlegget i tråden med identisk tema?
Synd å tape etter en slik flott åpning av kampen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
og Holters; hvordan kan du si at start er et bedre lag enn oss når vi er klart bedre enn dem store deler av kampen.. videre sier du at de orka mer enn oss på slutten.. la meg minne om at de har 120 min cupfotball i beina fra torsdagen (en dag etter oss). så da må i tilfelle ffk være fryktelig dårlig trent! og hvem har skyld i det tro?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914