Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Start

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 05, 15:32
Endret: 03 jul 05, 15:32
Siden jeg etter sigende tydeligvis må "kjede meg ihjel", kan jeg jo bruke fritiden min på å starte en kamptråd. ;)

Hva tror folk blir laget?
Dette er ikke det jeg tror det blir, men mitt ønske ut ifra det som er tilgjengelig. Tar da utgangspunkt i at West ikke er i form til å starte. Etter innsatsen sist så syns jeg Peters fortjener en startplass, men tviler på at han gjør det. Vil også se Wiig som REN spiss.

Ringberg - Wiig

Yherland - Brenne - Peters - Røn

Berthelsen - Bora - Helland - Blixt

Sørlie



PS! Startsupporterne skal ha skryt for det livet de lagde på byn igår!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jul 05, 15:37
Her er laget, Steinar Sørlie, Lars Blixt, Bora Zivkovic, Roger Helland, Trond-Erik Bertelsen, Pål André Czwartek, Simen Brenne, Michael Røn, Gherland MacDonald, Markus Ringberg og Øyvind Hoås.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 03 jul 05, 15:38
Jøss, er det kamp i dag?! Trodde alle skulle på Stadion for å se det banneret jeg;-)

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jul 05, 15:39
Ryktene vil ha det til Brian sitter på benken

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 05, 15:44
Ville faktisk gjerne sett identisk startoppstilling som A.Scheie... Men dessverre blir det jo ikke sånn.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 05, 21:15
1-1 og en veldig god førsteomgang av FFK, faktisk den beste førsteomgangen denne sesongen vil jeg tro :)

Og når vi vet at vi gjør det best i andreomgang og scoret flest mål der, så kan det jo bli bra. Gjelder bare å holde helt inn nå og ikke sovne i store perioder som vi har gjort de forrige kampene.

De kan hvis de vil guttane :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 03 jul 05, 22:25
gutta kan gå av banen med heva hode idag, god innsats gutta, synd det ikke gikk våres vei

bruk ferien fornuftig:)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 05, 22:30
Jepp, som jeg har sagt før, et tap er mye lettere å svelge når de faktisk gir 100 % av seg selv på banen. Tipper ikke det er så mange som slakter laget nå, som enkelte påstår at vi "negative" gjør uansett hvordan vi taper.

Selvsagt litt surt å få det målet i mot helt på slutten, men til høsten snur det seg. Med SuperRay og noen til så blir dette bra.

Men hvorfor ble Yherland byttet ut? Er ikke skadet skjønner jeg lite av det. Og det kan jo ikke være gøy for han å være så god og så bli byttet ut? Greit, han var ikke helt på topp defensivt, men han gjorde en solid innsats offensivt.

Nå er det ferie folkens, og da kommer brått Kvisvik, Risholt kommer tilbake fra skade, det gjør etter hvert Piraya også, og kanskje en forsterkning til eller to, da har vi et veldig, veldig godt lag på papiret.

Og vi avlivet ved 4-5-1 i dag, også uten Brian West i 4-4-2 så spilte vi ball i hatt med serielederen den første halvtimen i dag. Hvorfor ikke storme ut slik på bortebane også?

God ferie folkens :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 03 jul 05, 22:33
Nå er jeg stolt som bare det. Stolt av laget og stolt av alle som var på plankehaugen feltet og andre steder på stadion. tap ?? hvem bryr seg så lenge vi taper slike kamper. resulater kommer av seg selv hvis vi fortsetter slik det var i dag.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 03 jul 05, 22:44
Uff, nå er jeg skuffa... Men stolt av guttane i dag! De ville tydelig heve seg etter tapet mot Stabæk!

Hvorfor bytter Drillo ut McDonald? Greit nok at han begynte å bli sliten, men det var andre som var mer slitne. Spesielt Czwartek.

Hvorfor bytter han ut Røn, som tross alt er løpssterk? Gutten var totalt borte i løpet av kampen, men hadde sikkert mer å gå på i sluttminuttene. Får nesten håpe det var pga skade.

HVORFOR får Wright lov til å feie til Helland og Sørlie med et skikkelig svingslag?

Og Brenne... Du må snart lære deg å ikke miste ballen i livsvarlig posisjoner!

Og Blixt... Himmel og hav for en kamp... Feilplassert til de grader og lager det totalt unødvendige frisparket som til slutt ender i scoring.

Men, men, alt i alt... En lovende kamp av guttane, selv om de fortsatt har MYE å gå på. Ser frem imot en høstsesong med flere spillere tilbake fra skade, Kvisvik og gjerne et par til.

God sommer! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


fpaus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 18

Lagt til: 03 jul 05, 22:44
Endret: 03 jul 05, 22:45
Synes dette var meget bra! Måtte sitte hjemme i dag og våke over små`n, men hadde gleden av å se et godt arbeidende og godt spillende FFK-lag!

McDonald måtte ut pga. skade... Keiko uttalte ogå at Wiig som kom inn for McD skapte mer trøbbel enn McD. Tro kanskje han glemte hvem som hadde forarbeidet på målet...

---------------------------

Av alle de uviktige tingene her verden er fotball det viktigste. Heia FFK!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 05, 22:46
Det luktet dessverre veldig mål da Start fikk corner i 90. minutt. Laget scorer jo mer enn noe annet lag helt på slutten av kampene, de har noen grisegode hodespesialisert (særlig Johnsen) og er det laget i Tippeligaen som har scoret mest på dødball. Det var liksom så altfor oppskriftsmessig...

Faen, nå er jeg skuffa.

For øvrig ganske utrolig at den spilleren som har vært mest positiv på FFK, blir byttet ut ca 10 minutter ut i 2. omgang. Akkurat da mistet jeg mye av gløden jeg hadde fått i løpet av kampen. Jeg synes han fortsatt virket veldig frisk og hadde jo akkurat også hatt et fint raid. Det blir ganske meningsløst når en unggutt får sjansen fra start, fremstår som lagets beste spiller i 50 minutter for så å bli plukket av banen. Det gir ikke akkurat de rette signalene (nå skal det imidlertid sies at Wiig hadde et ganske positivt innhopp.....i motsetning til Peters).

Er ganske fornøyd med spillet, men synes kampen minnet VELDIG mye om en typisk vårkamp i fjor. Vi har dommeren og marginene mot oss, spiller jevnt mot antatt bedre lag, men taper kampen helt på slutten..... Vi fremstår som et typisk bunnlag, Start det stikk motsatte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 05, 22:46
Endret: 03 jul 05, 22:48
Enig Klokan!

Eneste som skuffer meg STORT er endel av de på hovedtribunen, der jeg selv sitter. Når Start går opp til 2-1 og det er 2min + tillegg igjen og en hel masse mennesker reiser seg og går, fremfor å lage et h****** leven de siste minuttene, DA blir jeg skuffa. Dessuten så står de i veien for andre...


PS! TROR MacDonald slet med en overtråk. Dersom han ikke var skada så var vel dette et skandaløst bytte! (?)


EDIT: Jo og så vil jeg legge til litt konstruktiv kritikk til Plankehaugen: "Reis opp hvis du er Fredrikstad" er bra den, men timingen kan etter min mening bli bedre. Er ikke så glad i at vi tar den når Start presser, eller vi har dødballer imot. Synes den passer mye bedre for å lage et skikkelig trøkk når vi har corner e.t.c. Ikke sikekrt dere er enig, men bare et konstruktivt innspill fra meg...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 03 jul 05, 22:48
Han jogget jo helt feilfritt UTEN å halte nedover hele sidelinja jo! De filmet han hele veien på TV. Var ikke det minste tegn til skade.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 05, 22:51
sant nok... :confused:

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 03 jul 05, 22:52
Herlig innsats av guttane idag, og synes vi hadde fortjent minst 1 poeng idag. Dommeren var kanskje ikke av det beste slaget, men kan vel ikke egentlig legge skylda på han heller.

Plankehaugen gjorde en bra kamp idag vil jeg si, mens Start-supporterne var iallefall utrolig tamme idag. Skulle ikke tro at de var supportere av Norges beste lag, som de kalte seg selv.

Synes også folk på hovedtribunen kan holde kjeft fremfor å rope etter Nordlie hele kampen. Ble nesten flau der jeg satt.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 jul 05, 22:58
Har hørt at Eggen har uttalt at McDonald var skadet. Er nesten så jeg mistenker at han sier det for å forsvare seg (jmf. pipekonserten på stadion). McDonald så etter min mening fortsatt frisk ut da han ble byttet ut. Hadde jo også akkurat tatt et fint raid langs siden. Han løp også fort ut av banen og fort rett i garderoben, uten at det virket som han var plaget av noe... Og samtidig spiller Michael Røn mye lenger selv om han tydelig hinker rundt etter en smell han fikk på slutten av 1. omgang, mens Czwartek er så sliten at han sjeldent orker å løpe hjem for å hjelpe Blixt etter pause. Han stoppet flere ganger opp og virket stiv som en stokk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 03 jul 05, 23:02
Endret: 03 jul 05, 23:04
Bra innsats av gutta idag...men jeg må si det er tåpelig av Sørlie. Nå har han gått ut i aviser og klaga og stått i, men idag virker det som om han er på en annen planet. Gang på gang nøler han i feltet og når han endelig bestemmer seg for å ta ballen sier han ikke ifra til medspillere. Det ble flere farlige situasjoner av det, og den corner Start scora på i sluttminuttene kunne vært unngått hvis Sørlie hadde dreti i å la ballen sprette før han skulle bokse eller hva faen han prøvde på...

Sørlie er til tider jævli god, men jevnt over syns jeg han er en middelmådig tippeligakeeper....

Ellers var det bra innsats idag, men jeg skjønte vel egentlig ikke noe av noen av byttene...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 jul 05, 23:02
fantastisk innsats av gutta idag!!de ville virkelig vise oss at de kunne blø for drakta!!

synd drillo fullstendig ødelegger kampen med svake bytter.det er kun 1 som virkelig skuffet meg ikveld,ja det var drillo.1-1 mot start.vi presser på.tar av vår mest kreative spiller.setter på wiig som langt ifra er en fullgod erstatter.og så skulle røn av.jeg var SJOKKERT.hvordan er det mulig??hva med pål andre på høyre??slutt å ta av de som spiller bra drillo!!drillo er defensiv i tankegangen.tydelig at han ville ha 1poeng(3poeng hvis mulig).han har ikke baller til å satse offensivt.vi hadde vikelig grepet om start og hadde ikke de nevnte byttene kommet,så ja da ville vi vunnet.det vedder jeg hus,bil,båt og medlemskap i plankehaugen på!

bateman`s tidvise objektive spillerbørs:

sørlie 3 (ofte på halvdistanse,kunne/burde tatt en eller begge scoringer)

bertelsen 7 (glimrende kamp igjen av bertil.er så glad han er vår!!2.5mill var ikke dyrt folkens,det var et kupp!!)

bora 6 (fjern slurvet og bora er en klassespiller.først da)

helland 4 (tidvis roter han det til,tidvis klarerer han vakkert)

blixt 3 (vi trenger ny høyreback....)

mackie 8 (MOM!glimrende offensivt,kreativ,arbeidsom,fremtidens mann som snart må få flere sjanser drillo!!!)

brenne 8 (knallkamp av brenne!blør defentivt på drakta!!oppi dueller)

røn 7 (meget god.løper fantastisk mye.endelig en med kondis.dekker store rom defensivt.fine pasninger)

czwartek 3 (er ikke høyreving....)

ringberg 6 (jobber knallhardt,fikse pasninger.scorer mål)

hoås 5 (veldig opp og ned.fungerte glimrende som oppspillspunkt på topp!dog 2 grove miss på kjempesjanser,og småslurvete til tider.uansett et steg i riktig retning for hoås.han er SPISS)


drillo 1 (spark drillo.vi trenger en som virkelig ønsker å vinne kamper.sm tør å satse offensivt.)


---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 03 jul 05, 23:03
Et veldig surt tap. Men for meg ble denne kampen likevel en positiv opplevelse. Endelig var det trøkk fra hele laget, alle gutta stod opp for hverandre, og vi skapte flere gode sjanser. Et langt steg i riktig rettning!!

Jeg sitter rett over FFKs trenerbenk, og det ble sagt der fra at McD selv ba om å bytte.

Wiig var god i dag, og fortjente ikke den velkomsten han fikk.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 jul 05, 23:05
Etter mye dårlig spill de siste ukene, og med mye dårlig innsats synes jeg det var skikkelig deilig å se spillerne jobbe for klubben. Jeg ble skremt når start fikk sitt heldige mål i 1. omgang. Blir det som mot LSK nå ? Men nei, etter en voldsom innsats av vår eminente venstre ving scoret Markus det som måtte være kveldens mest fortjente skoring. På slutten avsluttet Øyvind og Brenne to ganger fra distanse. Tydlig at vi ville ha poeng i dag. Fortsett slik gutter, Jeg blir stolt!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 jul 05, 23:07
Opprinnelig postet av Carlsberg
Wiig var god i dag, og fortjente ikke den velkomsten han fikk.

Var ikke piping mot Wiig, men mot at Mackie gikk ut...

Uansett; vanvittig moro på PH-feltet i dag, bra stemning, sinnsykt trøkk, og kjempeinnsats på banen. MORO!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 03 jul 05, 23:16
Han var ikke skada sånn som han spurta inn i garderoben. Tror det var ett Drillo trekk så det holder. Vi skulle safe på 1-1 og ta ett poeng. Mackie er ikke så sinnsykt go defensivt og det var nok grunnen dessverre.

Men bateman, hvordan kan du gi en femmer til Hoås? Han var jo ikke med på notene i det hele tatt. Jeg blir så sinnsykt provosert når en spiss ikke "gidder" å starte på løp og fighte litt. Han får kun en toer av meg, makan til søppelspilling.

Nei gi meg Biffen tilbake, han løp rett på samme hva som stoppa ham. Det var Biff det.

Heldigvis er det ferie nå, og vi kommer tilbake som ett nytt lag etter ferien, håper jeg.

God sommer alle sammen!!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 03 jul 05, 23:16
Opprinnelig postet av bateman
bateman`s tidvise objektive spillerbørs:

sørlie 3 (ofte på halvdistanse,kunne/burde tatt en eller begge scoringer), HALLO : Sørlie var på den første, men avsluttningen var fra nært hold. Brenne skulle ordnet opp her , før innlegget kommer hadde han ballen. Mål nummer to; Start angriperen kommer i tredje bølge i voldsom fart, sørlie kan kanskje bryte tidligere, men det er utrolig vanskelig. Sørlie får ihvertfall karakteren 5!

bertelsen 7 (glimrende kamp igjen av bertil.er så glad han er vår!!2.5mill var ikke dyrt folkens,det var et kupp!!) ENIG

bora 6 (fjern slurvet og bora er en klassespiller.først da) ENIG

helland 4 (tidvis roter han det til,tidvis klarerer han vakkert) ENIG

blixt 3 (vi trenger ny høyreback....), bedre offensivt enn defensivt, kanskje PAC skal få plassen ?

mackie 8 (MOM!glimrende offensivt,kreativ,arbeidsom,fremtidens mann som snart må få flere sjanser drillo!!!) Mackie gjorde en del kreativt, men mangler en del på sine taktiske valg, blir tatt av pga SKADE og fortjener bestemannspremien men får nøye seg med 6, kanskje en svak 7

brenne 8 (knallkamp av brenne!blør defentivt på drakta!!oppi dueller). Mister ballen i farlige situasjoner, 1-0 målet må han ta på sin kappe. 5 poeng

røn 7 (meget god.løper fantastisk mye.endelig en med kondis.dekker store rom defensivt.fine pasninger) 5 poeng, taper for mange dueller

czwartek 3 (er ikke høyreving....) 4 poeng, kommer til en del innlegg, bør slå inn tidligere.

ringberg 6 (jobber knallhardt,fikse pasninger.scorer mål) 7 poeng, jobber godt både def, og off. iskald på målet

hoås 5 (veldig opp og ned.fungerte glimrende som oppspillspunkt på topp!dog 2 grove miss på kjempesjanser,og småslurvete til tider.uansett et steg i riktig retning for hoås.han er SPISS) 7 poeng, vinner alle dueller i FFK gode perioder, er direkte årsak til at FFK klarer å holde etablerte angrep, istedet for å få kontring i mot. FFKs beste mann ?


drillo 1 (spark drillo.vi trenger en som virkelig ønsker å vinne kamper.sm tør å satse offensivt.) Drillo gjør veldige kloke valg på bakgrunn av forhånds analyser, han gjør gode bytter til rett tid, denne gangen Drillo får du 7 poeng.


---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 03 jul 05, 23:29
Endret: 03 jul 05, 23:30
Hm, hvordan kan man si at Drillo er defensiv i tankegangen når:

1) Han starter med McDonald. Forhåndsanalysene var perfekte og vi sjokkerer Start ved å stå så høyt som vi gjør.

2) Han setter innpå Wiig som er en spiss for en som visstnok var skadet.

3) Han setter innpå Tarik - en 17 år gammel spiss.

Hvor var den defensive tankegangen?

Grunnen til at Start tok mer og mer over er ikke pga Drillo, men pga de rett og slett er et bedre lag. Når FFK ble slitne utover i 2. omgang, så klarte vi rett og slett ikke å stå imot.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 03 jul 05, 23:35
Han er defensiv fordi han bytter ut FFKs beste spiller MacDonald. Hvis han hadde hatt vettet i behold hadde han byttet ut Czwartek som slet med kramper og byttet innpå Wiig!

---------------------------

FFK til Royal League


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 jul 05, 23:37
Endret: 03 jul 05, 23:39
Bra innsats av gutta i dag,kjemper iherdig og hadde virkelig fortjent poeng eller tre...

Gutta taper ihvertfall med heva hodet,denne innsatsen er noe man kan ta med seg vidre

Men jeg setter et STORT spørsmålstegn ved byttet drillo gjør med macdonold...helt HÅPLØST spør du meg,hvorfor ikke ta ut hoås og sette wiik der i stedet for,han er jo spiss...
Skjønner meg ikke av og til på han gammle gubben
Og at han ble skada tror jeg ikk et sec på før macki uttaler seg om det selv

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 03 jul 05, 23:37
Opprinnelig postet av Bora
Han er defensiv fordi han bytter ut FFKs beste spiller MacDonald. Hvis han hadde hatt vettet i behold hadde han byttet ut Czwartek som slet med kramper og byttet innpå Wiig!


Bare for å oppklare: så du tror ikke noe på at han var skadet og ba om å bli bytta ut?

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 03 jul 05, 23:38
Den defensive tankegangen er der helt tydelig. Wiig er 100 ganger bedre en mackie defensivt, og helt klart omvendt.

Men Holters ble de slitne? De kjørte jo oppe ene sjansen etter den andre helt på tampen. Greit at PAC var sliten, men han har jo ikke levert nitti minutter på a-laget siden i fjor.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 03 jul 05, 23:39
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Bora
Han er defensiv fordi han bytter ut FFKs beste spiller MacDonald. Hvis han hadde hatt vettet i behold hadde han byttet ut Czwartek som slet med kramper og byttet innpå Wiig!


Bare for å oppklare: så du tror ikke noe på at han var skadet og ba om å bli bytta ut?


Han jogga jo og hoppa bak mål etter at han ble byttet ut. Så ikke ut som mye skada nei.

---------------------------

FFK til Royal League


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 jul 05, 23:40
Jeg er faktisk ikke enig i at Wiig er bedre defensivt enn Mackie, og som det er blitt nevnt her tidligere, Mackie ba om å bli bytta ut...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 03 jul 05, 23:42
Mener MacDonald er bedre defensivt enn Wiig. Sistnevnte har bedre offensive kvaliteter. Stod på hovedtribunen å så at MacDonald signaliserte at han måtte bytte. Utrolig å høre publikums reaksjon.
FFK avsluttet kampen med fire spillere som er spisser. De skapte også flest sjanser. Fantastisk å beskylde trenerene for defensiv tenking.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 03 jul 05, 23:44
Endret: 03 jul 05, 23:45
Hadde vi vunnet ville Drillo blitt hyllet for sin offensive tenking med fire spisser mot slutten, er en del her inne som er ganske korttenkte en gang iblant.

Noen som har bilde av dagens banner?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 jul 05, 23:49
hjelper lite når de spissene drillo setter innpå spiller på midtbanen når vi ligger under 2-1 da....helt på trynet spør du meg

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 03 jul 05, 23:55
Endret: 03 jul 05, 23:57
Opprinnelig postet av A9$h
hjelper lite når de spissene drillo setter innpå spiller på midtbanen når vi ligger under 2-1 da....helt på trynet spør du meg

Så du mener vi heller skulle spilt 4-2-4?

Har fått med deg at så å si alle de sentrale midtbanespillerne er ute med skade, eller?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 03 jul 05, 23:57
Endret: 03 jul 05, 23:59
ja,det mener jeg faktisk....et fett om man taper 1-3 eller 1-2....
Er faktisk viktigere å gå for et poeng da

Da hadde vi hatt fire rene spisser,hoås,ringberg,tarik og wiik...ikke noe å tape på det i sluttminuttene

Og i fotball kan mye skje i løpet av 3 minutter

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 04 jul 05, 00:20
Opprinnelig postet av A9$h
ja,det mener jeg faktisk....et fett om man taper 1-3 eller 1-2....
Er faktisk viktigere å gå for et poeng da

Da hadde vi hatt fire rene spisser,hoås,ringberg,tarik og wiik...ikke noe å tape på det i sluttminuttene

Og i fotball kan mye skje i løpet av 3 minutter


Ærlig talt! Alle de fire spissene lå da rimelig høyt etter 1-2-målet?

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 04 jul 05, 00:45
Endret: 04 jul 05, 00:50
Trist at vi ikke fikk i det minste et poeng som vi hadde fortjent. Vi bør jo sette noen flere av sjansene våre spesielt i 1. omgang. Jeg synes ellers at Steinar Sørli skal ut og bokse ballen vekk i forbindelse med det siste målet. Marius Johnsen er ca 2-3 meter fra målstreken (og får gå opp ganske alene) og der mener jeg at en keeper skal være. Mener også at Sørli muligens burde tatt det første målet start får. På TV ser det ut for meg som han header nesten rett på Sørli. I alle fall ikke langt unna. Det er mulig jeg er i overkant negativ til Sørli nå, men er ikke fornøyd med han hverken i denne eller i Stabæk kampen. Synes han har dalende formkurve. Men Steinar har jo gjort mange knallkamper i år så kanskje ikke så unaturlig med et par mindre bra kamper?

moderator: Innlegget har blitt flyttet. Du kunne virkelig ikke plassere dette innlegget i tråden med identisk tema?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 05, 00:45
:ffk: hadde faktisk ledet 2-0 etter 25 min, dersom Hoås hadde hatt Ringberg sin kompetanse som avslutter.
Synd å tape etter en slik flott åpning av kampen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 01:26
mackie kunne fint spilt lenge til. han så ikke akkurat hemmet ut av verken skader eller sykdom.. latterlig bytte av drillo, som nok en gang setter inn en spiss på kanten.. og de som sier at macdonald er svak defensivt kan umulig ha greie på fotball! makan til arbeidsjern har vi ikke sett på stadion siden roger risholts glansdager i 2. divisjon!

og Holters; hvordan kan du si at start er et bedre lag enn oss når vi er klart bedre enn dem store deler av kampen.. videre sier du at de orka mer enn oss på slutten.. la meg minne om at de har 120 min cupfotball i beina fra torsdagen (en dag etter oss). så da må i tilfelle ffk være fryktelig dårlig trent! og hvem har skyld i det tro?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 jul 05, 01:36
Opprinnelig postet av ajg
så da må i tilfelle ffk være fryktelig dårlig trent! og hvem har skyld i det tro?

Vær så snill... Dere Drillo-kritikere finner alltid på ett eller annet. At vi tapte idag var ikke Drillo sin skyld. Start viser enorm vinnervilje, og de har avgjort flere kamper i år på måten de gjorde idag.

Jeg tror egentlig ikke Start er noe særlig mye bedre trent enn de fleste andre TL-lagene. Det er bare det at det er skummelt å tape når du har en frådende Tom Nordlie på sidelinja. :P

Uansett, så var dette det sureste tapet i år, og det kommer nok til å ta litt tid før jeg kommer over den smellen.
Fint å se at guttane kan kjempe og spille Start i filler i første omgang. Bare synd at dommeren er født og oppvokst i Kristiansand og har et Start-skjerf hengende i garderoben, uten at jeg skal skylde på dommern for resultatet. Det gule kortet til Simen var horribelt...

Neste gang, guttær. Neste gang!

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 01:39
Endret: 04 jul 05, 01:40
Start er bedre trent enn alle andre Tippeligalag... Det har vært oppe i media mange ganger og blant annet Hareide har sagt at han merker stor forskjell på hvor spillerne kommer fra. Start-spillerne skiller seg ut i positiv retning.

Eggen sa til Radio Fredrikstad etter kampen at de valgte å prøve både Røn og McDonald i 2. omgang, selv om de var plaget med skader i pausen. Dessverre måtte begge ut. Når trenerteamet med Eggen i spissen sier dette, så får vi stole på at de var skadet nok til at de ikke kunne fortsette.

"Som nok engang setter inn en spiss på kanten". HVEM skulle han ha satt inn da, ajg?!

Og når det er sagt...

NOK ENGANG glemmer folk... Har alle nå glemt at f.eks når Hoås kom til klubben, så sa han at FFK trente mye mer teknikk i forhold til i Molde? Og i tillegg ble det sagt før sesongstart at treningene var mye mer intensive enn under Eggen og at flere av spillerne aldri hadde vært i bedre form. F.eks Ringberg og Brenne. Dessverre ble sistnevnte skadet rett før sesongstart.

Og en ting til ajg... Synes du det seriøst er rart at jeg sier at Start er et bedre lag enn FFK? Er vel ikke vanskeligere enn å se på tabellen...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 04 jul 05, 01:40
Helt utrolig at mange her overser det faktum at McDonald faktisk bad om å bli byttet ut grunnet skade! (ja, jeg hørte det selv) Mange av dere nekter jo tydeligvis å innse det og legger heller skylda på Drillo for at han ble bytta ut? Er dere nødt for å kritisere Drillo hele tiden? I tillegg kommer noen av dere med egne spekulasjoner og synsing som "han så da så pigg ut, kunne helt sikkert spille videre". Tåpelig, syns nå jeg!

Uansett, jeg syns spillet i dag var oppløftende, i dag var det innsats! Fortsetter det sånn utover blir det poeng
:ffk:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 01:53
vi viste i dag at vi er et bedre lag enn start.

drillo hadde mange andre muligheter enn å sette inn en spiss på kanten. han kunne brukt bertelsen, røn, peters, brenne osv.. men jeg mener at han ikke burde blitt byttet ut i det hele tatt.. utrolig at 1 av 9000 mennesker har "hørt" mackie si at han ville ut. jeg personlig tror det med at han var skada er noe drillo/eggen fant på i ettertid for å slippe kritikk og fordi de skjønte selv at de hadde dreti seg ut når de hørte pipekonserten...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 01:58
Endret: 04 jul 05, 02:00
haha, dette tar bare mer og mer av, ajg... Makan til konspirasjonsteorier! Og forresten... Det er flere som har skrevet i forumet at han signaliserte for å bli byttet ut. Og de sitter på hovedtribunen.

Nok et spørsmål, ajg...

Hvis han satte en av de du nevner på kanten... Hvem skulle da spilt sentralt? Og hvem skulle spilt venstreback? Mener du det hadde blitt bedre med en spiss der kanskje? Dvs sentralt eller på venstreback?

HAR DU I DET HELE TATT FÅTT MED DEG SKADEPROBLEMENE?

(Og seriøst... Mener du at en kamp er nok til å bevise at man er et bedre lag? Men det er en annen diskusjon...)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 02:09
Christian Petersen!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 02:11
Opprinnelig postet av ajg
Christian Petersen!!!

Han kom inn for Røn og var for øvrig FFKs soleklart dårligste i dag. Utrolig hvordan en spiller kan gå fra å være FFKs beste i forrige kamp til dårligste i denne.

Wiig derimot gjorde mye bra.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 02:11
Endret: 04 jul 05, 02:13
Bare for å vise hvor skadeforfulgt FFK er, samt hvilket lag vi trolig vil spille med etter høstsesongen, har jeg satt opp følgende sammenligning:

Dagens oppstilling:

Ringberg - Hoås
Yherland - Røn - Brenne - Czwartek
Bertelsen - Helland - Bora - Blixt

Trolig høstsesongens:

West - Jønsson (Ringberg)
Kvisvik (Hoås) - Risholt - Brenne - Enerly
Bertelsen - Raio - Bora - Blixt/Czwartek.

Det vil si:

2 (1) spisser inn.
3 (2) midtbanespillere inn.
1 (1) forsvarspiller inn.

6 (4) totalt.

Tallene i parantes er spillere vi har per dags dato og kunne spilt med i dag om de var skadefrie. Verdt å merke seg er at vi hentet 5 (!) spillere før høstsesongen i fjor som gikk rett inn på laget. Bare spillere tilbake fra skade er 4 (!) forsterkninger. I tillegg får vi trolig minst 2 forsterkninger.

Og da snakker vi _seks_ spillere som går RETT inn i starteleveren. Tenk dere da hvilken benk og bytter man kan gjøre mot slutten av kampene uten å svekke laget nevneverdig.

Vi _ER_ skadeforfulgte og det er IKKE Drillos feil. Mange ville sparke Eggen etter vårsesongen i fjor også, men høstsesongen har gjort at alle har "glemt" det. Nå opplever vi nøyaktig det samme, selv om vi poengmessig har gjort det mye bedre.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 04 jul 05, 02:44
merkelig at du kommer med de samme teoriene som meg og bruker mine poenger på vg debatt da holters... mens her har du helt motsatt syn på saken...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 02:50
Endret: 04 jul 05, 02:50
DINE poenger faktisk. Legg heller merke til når de forskjellige innleggene er skrevet. Det jeg skrev her var etter jeg hørte intervjuene på f-b.no. Og påstår du virkelig at jeg ikke står for det jeg skriver? Det jeg har skrevet i trådene her er det jeg har brukt mest tid på og jeg kan garantere deg at jeg står for hvert eneste ord.

Men jeg skjønner at du ikke hadde noen andre argumenter enn skitkasting nå, så da er vel egentlig denne diskusjonen ferdig.

Få opp øya!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 09:11
Opprinnelig postet av Holters
DINE poenger faktisk. Legg heller merke til når de forskjellige innleggene er skrevet. Det jeg skrev her var etter jeg hørte intervjuene på f-b.no. Og påstår du virkelig at jeg ikke står for det jeg skriver? Det jeg har skrevet i trådene her er det jeg har brukt mest tid på og jeg kan garantere deg at jeg står for hvert eneste ord.

Men jeg skjønner at du ikke hadde noen andre argumenter enn skitkasting nå, så da er vel egentlig denne diskusjonen ferdig.

Få opp øya!


Begynner å lure på hva er med deg i den siste tiden Holters ? Godt du gikk å la deg. Veldig til å skrive i den siste tiden. :D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 09:14
Forresten ... Wigg synes jeg spilte bra. Hadde par blemmer helt i førsten og det var fordi han var halhjertet. Etter å ha blitt smittet av andre gutta på laget og ga jernet ble han jo kjempe bra. Steiner har glimmrende redning i 1 mot 1 men dessverre ødeleger mye med o gi start korner som hja ... dere vet hva skjedde med den.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 jul 05, 09:15
Var på stadion i dag, og ble imponert over følgende saker:

*****Tifo: Helt rått. Veldig mektig med så mye rundt hele banen. Kjempebra PH.

****McDonald: Han blir bedre og bedre for hver gang. Tydelig å se at han er og blir en publikumsyndling. Mektig pipekonsert ved bytte, til tross for skaden.

***Brenne: Helt rå den mannen. Satte Hæstad i skyggen fullstendig. Kvitt deg med de skumle feilpassningene på egen halvdel, og landslaget venter.

**Wiig: Bra innhopp, og viser stor fightervilje i den omgangen han fikk spille.

*Bertelsen: Solid kamp, og satte Valencia fullstendig ut av kampen.

- Dommerstanden i Norge er bare tragisk. Nokk en dommer spm ødelegger kampen på Fredrikstad Stadion.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 04 jul 05, 09:49
Må bare støtte Holters, makan til konsepirasjonsteporier her inne. Sier Trenerne at en spille var skadet, så får man tro på det!

Hva tror man egentlig om trenerne her, at man bytter ut en spiller for moro skyld.

Gutta på benken har alngt bedre forutsetnigner fo å mene noe enn oss her.

Det er vel en grunn at at vi sitter å skriver på et fotballforum fremfor å sitte på en trenerbenk...

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 04 jul 05, 09:53
Slenger meg på med en tillitserlæring til gutta før sommeren! Dere viste idag at dere vil og kan!

Beholder vi denne mentaliteten og får tilbake spillere fra skade, kan vi slå hvem som helst, hvor som helst. Gleder meg til bursdagen min da vi skal ta 3 pinner mot Lyn. Det er det eneste jeg ønsker meg 24 juli :-)

MacDonald og Røn er spillere som MÅ være aktuelle selv med fulltallig mannskap tilgjengelig. De var spesiellt delaktige i denne innsatsen.

Dere tapte ikke på Søndag gutter, dere vant oss, publikum!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 05, 11:04
Endret: 04 jul 05, 11:06
Her krangler vi videre.
Uansett fortsetter spillet fra kampen igår, er jeg villig til å revidere mitt syn på Drillo.
Håper han fortsetter å tenke positiv ( velger å tro at han gjorde det igår / at det ikke var ren nød " som lærte naken kvinne å spinne".

Ps så på video klart hvordan spes. Hoås stå å så på ved Starts siste scoring, gremmes.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 04 jul 05, 11:27
jeg krangler ikke... er fornøyd som bare det ... ok krangler med holters da men det er noe annet og han får det tilbake på neste fisketur han .... skal knuse ham med minst 3 kg forskjell....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 13:38
- Jeg la merke til det, og det er hyggelig å høre at fansen likte det de så. Men det var min beslutning å gå av, og det er viktig at fansen er klar over det, sier MacDonald til VG Nett.

Assistenttrener Knut Torbjørn Eggen sa til VG Nett at MacDonald ba om å bli byttet ut på grunn av skade. Fysioterapeut Bjørn Runar Dahl sa at han ikke var skadet, men utslitt. Sannheten er midt i mellom, eller begge deler om man vil.

- Jeg var både skadet og sliten. Jeg fikk et spark bak på leggen. Det var bedre å bytte inn en som kunne gi 100 prosent, fremfor å bruke en som kunne gi 80 prosent, sier han.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 05, 14:44
FFK gjorde at denne kampen ble en svært severdig forestilling, og det var ikke Start sin fortjeneste i det hele tatt, for makan til dritt-taktikk skal du lete lenge etter.

De spilte som Ham-Kam, bare bedre besatt på alle plasser og godt angrep/høy midtbane.

Fra og med nå er det uttalt ønske fra min side at drittlaget fra Kristiansand ikke vinner noe som helst, og at de aller helst ikke får være med på en eneste internasjonal kamp. Eller kanskje en, for ydmykelsens skyld!

De spilte tålmodig, var direkte i angrep, og pressa ballfører høyt oppe, og var veldig gode på andreballer, men det var det. Vilja til å spille fotball var fullstendig fraværende, og at de vant var egentlig bare en kombinasjon av tur/utur for respektive lag.

Etter min mening tilfører ikke dette Start-laget *noenting* til norsk fotball, de baserer seg på motstanders feil i høy grad.

Jeg håper dette laget klapper totalt sammen, for hvis dette skal bli malen for hvordan å ha sukess i norsk fotball...

Nei, fy fa#%&!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 04 jul 05, 15:57
Bare for å legge all tvil til side, jeg sitter rett bak FFK-benken på stadion og hører godt hva drillo og eggen snakker med spillerne på banen om. Macdonald var i tvil om han kunne fortsette allerede i første omgang, men han valgte og fortsette og prøve om det holdt. Pausa bidro antageligvis til at han stvna mer til og han ble derfor tatt av når wiig var godt nok varm..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 04 jul 05, 16:16
Opprinnelig postet av Holters
Bare for å vise hvor skadeforfulgt FFK er, samt hvilket lag vi trolig vil spille med etter høstsesongen, har jeg satt opp følgende sammenligning:

Dagens oppstilling:

Ringberg - Hoås
Yherland - Røn - Brenne - Czwartek
Bertelsen - Helland - Bora - Blixt

Trolig høstsesongens:

West - Jønsson (Ringberg)
Kvisvik (Hoås) - Risholt - Brenne - Enerly
Bertelsen - Raio - Bora - Blixt/Czwartek.

Det vil si:

2 (1) spisser inn.
3 (2) midtbanespillere inn.
1 (1) forsvarspiller inn.

6 (4) totalt.

Tallene i parantes er spillere vi har per dags dato og kunne spilt med i dag om de var skadefrie. Verdt å merke seg er at vi hentet 5 (!) spillere før høstsesongen i fjor som gikk rett inn på laget. Bare spillere tilbake fra skade er 4 (!) forsterkninger. I tillegg får vi trolig minst 2 forsterkninger.


Har du glemt Ramberg? Kanskje den midtbanespilleren som har imponert mest denne sesongen.

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 16:35
Tror ikke Ramberg tar plassen fra en Risholt eller Brenne _i toppform_. Men derimot tar han nok plassen fra en formsvak Risholt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 04 jul 05, 18:06
Opprinnelig postet av Holters
Tror ikke Ramberg tar plassen fra en Risholt eller Brenne _i toppform_. Men derimot tar han nok plassen fra en formsvak Risholt.


Mulig det...men like fullt er han en spiller som vender tilbake fra skade. Så da får vi inn 4 midtbanespillere til, ikke 3 som du sa. Og når sant skal sies - Ramberg har vært bedre enn Risholt så langt. Og holder han seg skadefri, tror jeg han kommer til å bli enda bedre i tiden som kommer. Har vist seg å være en god ballvinner på midten - med et godt blikk og gode grunnferdigheter. Spennende spiller!

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 04 jul 05, 18:15
RC2... Du misforstår! Jeg skrev hvor mange forsterkninger til STARTELEVEREN vi får. Ramberg/Risholt/Brenne kan ikke spille samtidig i 4-4-2. Vi får tilbake enda flere spillere enn jeg skrev tilbake fra skade, blant annet Koskela.

Men vi er uansett enige: Vi vil bli vesentlig forsterket OM vi får disse spillerne tilbake fra skade, samt noen forsterkninger. ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 04 jul 05, 19:23
Unnskyld Drillo!!!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340