Nokk med drittprat !!!!!!
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Dersom Øyvind ønsker å "boikotte" laget,så han om det. Dersom han ønsker å fortelle hver og en av spillerne at dem spiller som kjærringer, så bør han i det minste ha baller nok til å gjøre det personlig, ikke dra med seg hele PH, for jeg støtter nemlig ikke banneret, og slik saken er fremlagt, så "ser det ut som om" det PH som står bak "provokasjonen"
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av KeJ
Nå er du urimelig Zoran, bare så det er sagt... Ikke noe galt i å ha meninger, ei heller noe galt i å ytre dem privat eller offentlig. Men, det er måten det blir gjort på, og i hvilke fora det blir gjort som er noe av "essensen" her...
Dersom Øyvind ønsker å "boikotte" laget,så han om det. Dersom han ønsker å fortelle hver og en av spillerne at dem spiller som kjærringer, så bør han i det minste ha baller nok til å gjøre det personlig, ikke dra med seg hele PH, for jeg støtter nemlig ikke banneret, og slik saken er fremlagt, så "ser det ut som om" det PH som står bak "provokasjonen"
vet ikke jeg ... nå er det ingen som er med, men det hørtes ikke slikt ut sist mot Lillestrøm. Øyvind tok det ikke ut fra det blå bare for info
Dinamo Zagreb
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Når det er sagt, synes jeg alle som har vært kritiske til dette banneret bør gå litt i seg selv. Har du/dere vært negative til det spillet gutta har vist den siste tiden? Hvis svaret er ja, bør du/dere ha JÆV... dårlig samvittighet dersom du/dere ikke kommer hjem fra stadion ikveld med ødelagt stemme. Den som ikke støtter opp om sangene fra PH-feltet er etter min, og mange med meg, mening ikke berrettiget til å komme med kritikk til hva vi som gir blod, svette og tårer for klubben mener.
Hansken er kastet. Så lett på rektum og syng av full hals, eller hold for evig kjkeften lukket:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
det blir ikke noe møkka banner, tror faktisk spillere, supportere har våknet opp å budskapet alt har kommet fram...
idag får vi etter det jeg har hørt kjernen av Fredrikstad supportere, billett salget går nemlig veldig tregt. Hørt at dem håper på 7500 solgte idag
å avslutter med å si
For Fredrikstad, For Fredrikstad
står vi en for alle å ALLE for en.....
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
har Øyvind tatt initiativet og tegnet et baner som HAN har tenkt å vise på stadion da for han bare gjøre dette.
Han lager et banner som er så stort at han trenger hele Plankehaugen for å få det opp. Dessten står det at "VI" truer med å gi f***. Skal det være et banner fra Øyvind personlig så får han lage seg en A3 plakat som han kan holde alene.
Opprinnelig postet av Klokan
hvis dere "tastatur supportere" skal begynne å bestemme om hva Øyvind og gjengen skal mene da er det like griet å holde kjeft.
Jeg bestemmer ikke det. Jeg tar konsekvenesene av at jeg ikke er enig og melder meg ut av Plankehaugen. Ser ikke noen grunn til at Øyvind og gjengen skal bestemme hva jeg mener heller forresten.
Så til denne drittpraten.
Hvem f*** er det som kommer med drittprat egentlig??!! Kalle folk for tastatursupportere bare fordi de har egne meninger? Er vi dårligere supportere fordi vi sitter på hovedtribunen? Selv har jeg gått på stadion siden før jeg kunne gå, og har tenkt til å gå på stadion så lenge det er mulig.
Skal jeg ta tak i meg selv? Hvorfor? Du vet ikke en gang hva jeg gjør når jeg er på kamp. Er ihvertfall sikker på at det finnes mange på PH-feltet som lager mindre lyd enn det jeg gjør i løpet av en kamp. Synes du kan få i gang dem, før du skyter oss som sitter på andre siden.
Synes du skal være veldig forsiktig med å kritisere andre supportere fordi de støtter laget på andre måter enn dine egne. Slike "jeg-er-bedre-supporter-enn-deg" holdninger er noe av det verste jeg vet, og nå har jeg inntrykk av at enkelte har det.
Nei, Klokan, jeg har alltid ment at du er en kjempekar, med et fantastisk engasjement. Men dersom du faktisk står for det du skrev i det første innlegget her, så mista jeg mye av respekten for deg...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Dersom dette feltet brukes, så vil dette se ut som en offisiell Plankehaugen-protest, og det kan vi ikke ha noe av.
Folk får mene hva de vil, og gjerne vise det, men ikke på en måte som trekker andre ufrivillig med. La oss som har tenkt å stå og gaule til stemmen er vekk gjøre det UTEN et slikt banner hengende foran oss!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Propellen
...bør du/dere ha JÆV... dårlig samvittighet dersom du/dere ikke kommer hjem fra stadion ikveld med ødelagt stemme. Den som ikke støtter opp om sangene fra PH-feltet er etter min, og mange med meg, mening ikke berrettiget til å komme med kritikk til hva vi som gir blod, svette og tårer for klubben mener.
Har du hørt noe mer idiotisk! Stadion rommer 10.000. I Plankehaugen står det maks 400 og allikevel hevder dere at alle andre enn disse 400 er en gjeng medgangssupportere? Hvorfor var ikke denne "harde kjernen" fylt opp til randen under cupkampen mot Sandefjord?
Det blir helt latterlig å påstå at et par sjeler i haugen har mer rett til å si ifra enn andre. Tifo-gruppa med Øivind i spissen dreit seg ut og burde ta det til etterretning. Å skylde på at han ble ”sjokkert” over å ha blitt ringt opp av media er ingen unnskyldning for uttalelsene han kom med.
Det banneret har INGEN VERDENS TING med å være supporter å gjøre!
Jeg begynner nesten å håpe at guttane spiller dårlig i dag, så slipper vi å se slike personligheter på stadion fremover. For dere har vel tenkt til å holde det "budskapet" dere ville ha frem? Taper gutta i dag uten innsats, så blir dere vel hjemme i fremtiden?
Vi har tapt TO KAMPER PÅ RAD med en skadeforfulgt stall uten like! Mer skulle det ikke til for at ”Norges beste supportere” vender spillerne ryggen.
Ansvarlig redaktør
skulle flere spillere idag gå rundt å daffe på banen så vil nok også hovedtribunen reagere idag....
Det er faktisk leve brødet demmes
så legg nå skittkastinga mot hverander dødt nå folkens, tror flere her inne har fått solstikk eller noe
Opprinnelig postet av mr_max
Det banneret kommer jo ikke, å får å si det slikt håper å tror spillerne gir 100 % idag, driter i om vi taper, men at de bør gi 100 % for laget, klubben, oss supportere.
skulle flere spillere idag gå rundt å daffe på banen så vil nok også hovedtribunen reagere idag....
Det har da ikke snakk om å reagere eller ikke, dvs spontanreaksjoner der og da. Er tilnærmet 100% sikker på at flere på hovedtribunen er bekymret for den manglende formkurven de siste kampene. Tror dere virkelig at spillerne "ikke viser innsats" med vilje? Og at et idiotisk banner er alt som skal til for å snu trenden?
Diskusjonen omhandler ikke innsatsen til spillerne, klubbens prestasjoner eller trenerens kvalifikasjoner. Diskusjonen dreier seg om at en supporterklubb hever seg over klubben, vender spillerne ryggen og ”tror” at et banneret med et så antisupporterbudskap som over hodet er mulig å komme opp med kommer til å snu trenden.
Tror dere virkelig ikke at trenerteamet i FFK og spillerne selv jobber for å snu trenden?
Folk glemmer så altfor lett! Vi var OVER HODET ikke spådd til å kjempe om medaljer i år, og vi har ikke verdens beste stall. Når skadesituasjonen er så ille som den er, så klarer vi ikke å holde følge med de mest ressurssterke klubbene.
Synes for øvrig en annen ting er merkelig… I fjor ble vi (i alle fall jeg) som driver siden kalt ikke-supportere og evig negative. Selv kalte vi oss realistiske. I år er vi brått blant de mest positive, men allikevel realistiske. Folk glemmer så utrolig lett!
Vi spiller Tippeligafotball dere! Vi har en bedre tabellplassering enn så lenge jeg har levd! Klubben har ambisjoner om å forsterke laget videre og spillere er på vei tilbake fra skade. Spillemessig kan det kun gå en vei og det er IKKE takket være ”Norges beste supportere”.
Ansvarlig redaktør
Dinamo Zagreb
1. annen ting er først å gå ut med spiller navn som de skal kvitte seg med til sommern... å så fortsette å bruke dem, er dem 100 % motivert?
+ jeg vet/har hørt at faktisk ja flere spillere er misfornøyd med dagens spillestil, men at de ikke har lyst å stå fram i media ect for da å bli kalt bråkebøtter/urokråker i ettertid
idag vinner vi
3-2
i en herlig kamp på stadion:)
hvor alle står sammen å heier gutta fram til den store gullmedaljen:)
vel møtt
PS! Jeg er medgangssupporter i dag... Tar kampen på tv`en. Har en sommerforkjølelse ut av en annen verden. :mad:
Ansvarlig redaktør
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Propellen
Tror nok vi egentlig er enig alle sammen. Men det jeg ønsker, er at alle som her er kritiske, er like engasjert på stadion i dag og bruker alt de har av stemme for å mane gutta til kamp. Vi vil jo tross alt det samme alle mann. Nemlig at lagewt vårt skal vinne med stil og ta velfortjente 3 poeng. Eller hva sier du Holters?
Jepp. Vi er bare veldig uenige om fremgangsmåten.
Jeg skal hoste litt ekstra kraftig under hele kampen foran TV-skjermen! ;)
Ansvarlig redaktør
Men du nevnte en del navn i innlegget ditt, og følte meg nødt til å svare på det jeg oppfattet som "uthenging", uten at du vet noe som helst om meg. Tror vi setter det på kontoen for engasjement jeg :):ffk:
Når det gjelder den siste utfordringen skal jeg ta den på strak arm!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914