Husk meg
Brukernavn
Passord

Nokk med drittprat !!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 03 jul 05, 12:54
Endret: 03 jul 05, 12:56
Enda en gang viser seg at "tastatur supportere" kjeder seg i hjæl. Nå må dere kuttet ut det pratet og begynne å gjøre ting i prkasis. At dere ikke skammer dere å kalle folk idioter eller true med å trekke seg ut av "plankehaugen" . har Øyvind tatt initiativet og tegnet et baner som HAN har tenkt å vise på stadion da for han bare gjøre dette. Hvis det er et menneske her som har fortjent å vise sine meninger da er det han og gjengen som har laget dette baneret. Disse mennesker stiller opp i tykt og tynt og hvis dere "tastatur supportere" skal begynne å bestemme om hva Øyvind og gjengen skal mene da er det like griet å holde kjeft. Ta heller tak i dere selv og møt opp i dag og gi alt for laget. Nei da det kommer ikke til å skje for halvparten av dere sitter klistret opp med r.... deres på sittetribunen og eneste dere gjør er klap klap. Nå utfordrer jeg alle dere (kanovetat, dracula, arne s og alle andre om å stille ved siden av meg i dag og gi denne støtten dere viser frem her . La tatstaturet være i fred og vis deg frem med stemmen og hjrtet ditt. Om banere vises frem eller ikke det er det samme så lenge vi viser gutta at vi støtter laget uansett.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 jul 05, 13:12
Nå er du urimelig Zoran, bare så det er sagt... Ikke noe galt i å ha meninger, ei heller noe galt i å ytre dem privat eller offentlig. Men, det er måten det blir gjort på, og i hvilke fora det blir gjort som er noe av "essensen" her...

Dersom Øyvind ønsker å "boikotte" laget,så han om det. Dersom han ønsker å fortelle hver og en av spillerne at dem spiller som kjærringer, så bør han i det minste ha baller nok til å gjøre det personlig, ikke dra med seg hele PH, for jeg støtter nemlig ikke banneret, og slik saken er fremlagt, så "ser det ut som om" det PH som står bak "provokasjonen"

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 jul 05, 13:15
Nå er du helt ute på viddene, Zoran...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 05, 13:19
Opprinnelig postet av KeJ
Nå er du urimelig Zoran, bare så det er sagt... Ikke noe galt i å ha meninger, ei heller noe galt i å ytre dem privat eller offentlig. Men, det er måten det blir gjort på, og i hvilke fora det blir gjort som er noe av "essensen" her...

Dersom Øyvind ønsker å "boikotte" laget,så han om det. Dersom han ønsker å fortelle hver og en av spillerne at dem spiller som kjærringer, så bør han i det minste ha baller nok til å gjøre det personlig, ikke dra med seg hele PH, for jeg støtter nemlig ikke banneret, og slik saken er fremlagt, så "ser det ut som om" det PH som står bak "provokasjonen"

vet ikke jeg ... nå er det ingen som er med, men det hørtes ikke slikt ut sist mot Lillestrøm. Øyvind tok det ikke ut fra det blå bare for info

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 jul 05, 13:34
hva som blir sagt under kampens hete blant diverse supportere er nå en ting, man har lov til å bli/være skuffet over prestasjonene, men man bør evne å legge slikt bak seg i løpet av noen timer, se fremover og ikke oppføre seg på denna måten... klarer man ikke det, så er man på grensen til å være, i mine øyne, patetisk

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 03 jul 05, 13:38
Er enig med deg Zoran. Er det noen som bør ha rett til å ytre sine meninger er det Øyvind. Det er få andre i PH som står på så mye for laget og spillerne. Både på stadion og privat. Dersom alle vi andre var like flinke til å stå på hadde PH vært den suverene supporterklubben i Norge. Ingen over og ingen ved siden.... STÅ PÅ ØYVIND!!!! Du får min støtte.

Når det er sagt, synes jeg alle som har vært kritiske til dette banneret bør gå litt i seg selv. Har du/dere vært negative til det spillet gutta har vist den siste tiden? Hvis svaret er ja, bør du/dere ha JÆV... dårlig samvittighet dersom du/dere ikke kommer hjem fra stadion ikveld med ødelagt stemme. Den som ikke støtter opp om sangene fra PH-feltet er etter min, og mange med meg, mening ikke berrettiget til å komme med kritikk til hva vi som gir blod, svette og tårer for klubben mener.

Hansken er kastet. Så lett på rektum og syng av full hals, eller hold for evig kjkeften lukket:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 03 jul 05, 13:40
Endret: 03 jul 05, 13:47
NÅ legger vi alt dødt

det blir ikke noe møkka banner, tror faktisk spillere, supportere har våknet opp å budskapet alt har kommet fram...

idag får vi etter det jeg har hørt kjernen av Fredrikstad supportere, billett salget går nemlig veldig tregt. Hørt at dem håper på 7500 solgte idag

å avslutter med å si
For Fredrikstad, For Fredrikstad
står vi en for alle å ALLE for en.....

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 05, 13:47
ja da er det bare å møte opp mannsterke i kveld og vare klare til å gi 150% på tribunen

Dinamo Zagreb

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 03 jul 05, 13:48
Først til banneret

Opprinnelig postet av Klokan
har Øyvind tatt initiativet og tegnet et baner som HAN har tenkt å vise på stadion da for han bare gjøre dette.

Han lager et banner som er så stort at han trenger hele Plankehaugen for å få det opp. Dessten står det at "VI" truer med å gi f***. Skal det være et banner fra Øyvind personlig så får han lage seg en A3 plakat som han kan holde alene.

Opprinnelig postet av Klokan
hvis dere "tastatur supportere" skal begynne å bestemme om hva Øyvind og gjengen skal mene da er det like griet å holde kjeft.

Jeg bestemmer ikke det. Jeg tar konsekvenesene av at jeg ikke er enig og melder meg ut av Plankehaugen. Ser ikke noen grunn til at Øyvind og gjengen skal bestemme hva jeg mener heller forresten.

Så til denne drittpraten.
Hvem f*** er det som kommer med drittprat egentlig??!! Kalle folk for tastatursupportere bare fordi de har egne meninger? Er vi dårligere supportere fordi vi sitter på hovedtribunen? Selv har jeg gått på stadion siden før jeg kunne gå, og har tenkt til å gå på stadion så lenge det er mulig.

Skal jeg ta tak i meg selv? Hvorfor? Du vet ikke en gang hva jeg gjør når jeg er på kamp. Er ihvertfall sikker på at det finnes mange på PH-feltet som lager mindre lyd enn det jeg gjør i løpet av en kamp. Synes du kan få i gang dem, før du skyter oss som sitter på andre siden.

Synes du skal være veldig forsiktig med å kritisere andre supportere fordi de støtter laget på andre måter enn dine egne. Slike "jeg-er-bedre-supporter-enn-deg" holdninger er noe av det verste jeg vet, og nå har jeg inntrykk av at enkelte har det.

Nei, Klokan, jeg har alltid ment at du er en kjempekar, med et fantastisk engasjement. Men dersom du faktisk står for det du skrev i det første innlegget her, så mista jeg mye av respekten for deg...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 03 jul 05, 13:49
Hvis dette er en personlig ytring og ikke noe Plankehaugen står bak, så bør det ihvertfall ikke vises fra Plankehaugens felt på Stadion.

Dersom dette feltet brukes, så vil dette se ut som en offisiell Plankehaugen-protest, og det kan vi ikke ha noe av.

Folk får mene hva de vil, og gjerne vise det, men ikke på en måte som trekker andre ufrivillig med. La oss som har tenkt å stå og gaule til stemmen er vekk gjøre det UTEN et slikt banner hengende foran oss!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jul 05, 13:50
Endret: 03 jul 05, 13:52
Opprinnelig postet av Propellen
...bør du/dere ha JÆV... dårlig samvittighet dersom du/dere ikke kommer hjem fra stadion ikveld med ødelagt stemme. Den som ikke støtter opp om sangene fra PH-feltet er etter min, og mange med meg, mening ikke berrettiget til å komme med kritikk til hva vi som gir blod, svette og tårer for klubben mener.

Har du hørt noe mer idiotisk! Stadion rommer 10.000. I Plankehaugen står det maks 400 og allikevel hevder dere at alle andre enn disse 400 er en gjeng medgangssupportere? Hvorfor var ikke denne "harde kjernen" fylt opp til randen under cupkampen mot Sandefjord?

Det blir helt latterlig å påstå at et par sjeler i haugen har mer rett til å si ifra enn andre. Tifo-gruppa med Øivind i spissen dreit seg ut og burde ta det til etterretning. Å skylde på at han ble ”sjokkert” over å ha blitt ringt opp av media er ingen unnskyldning for uttalelsene han kom med.

Det banneret har INGEN VERDENS TING med å være supporter å gjøre!

Jeg begynner nesten å håpe at guttane spiller dårlig i dag, så slipper vi å se slike personligheter på stadion fremover. For dere har vel tenkt til å holde det "budskapet" dere ville ha frem? Taper gutta i dag uten innsats, så blir dere vel hjemme i fremtiden?

Vi har tapt TO KAMPER PÅ RAD med en skadeforfulgt stall uten like! Mer skulle det ikke til for at ”Norges beste supportere” vender spillerne ryggen.

Ansvarlig redaktør

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 03 jul 05, 13:58
Det banneret kommer jo ikke, å får å si det slikt håper å tror spillerne gir 100 % idag, driter i om vi taper, men at de bør gi 100 % for laget, klubben, oss supportere.
skulle flere spillere idag gå rundt å daffe på banen så vil nok også hovedtribunen reagere idag....
Det er faktisk leve brødet demmes

så legg nå skittkastinga mot hverander dødt nå folkens, tror flere her inne har fått solstikk eller noe

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jul 05, 14:09
Opprinnelig postet av mr_max
Det banneret kommer jo ikke, å får å si det slikt håper å tror spillerne gir 100 % idag, driter i om vi taper, men at de bør gi 100 % for laget, klubben, oss supportere.
skulle flere spillere idag gå rundt å daffe på banen så vil nok også hovedtribunen reagere idag....

Det har da ikke snakk om å reagere eller ikke, dvs spontanreaksjoner der og da. Er tilnærmet 100% sikker på at flere på hovedtribunen er bekymret for den manglende formkurven de siste kampene. Tror dere virkelig at spillerne "ikke viser innsats" med vilje? Og at et idiotisk banner er alt som skal til for å snu trenden?

Diskusjonen omhandler ikke innsatsen til spillerne, klubbens prestasjoner eller trenerens kvalifikasjoner. Diskusjonen dreier seg om at en supporterklubb hever seg over klubben, vender spillerne ryggen og ”tror” at et banneret med et så antisupporterbudskap som over hodet er mulig å komme opp med kommer til å snu trenden.

Tror dere virkelig ikke at trenerteamet i FFK og spillerne selv jobber for å snu trenden?

Folk glemmer så altfor lett! Vi var OVER HODET ikke spådd til å kjempe om medaljer i år, og vi har ikke verdens beste stall. Når skadesituasjonen er så ille som den er, så klarer vi ikke å holde følge med de mest ressurssterke klubbene.

Synes for øvrig en annen ting er merkelig… I fjor ble vi (i alle fall jeg) som driver siden kalt ikke-supportere og evig negative. Selv kalte vi oss realistiske. I år er vi brått blant de mest positive, men allikevel realistiske. Folk glemmer så utrolig lett!

Vi spiller Tippeligafotball dere! Vi har en bedre tabellplassering enn så lenge jeg har levd! Klubben har ambisjoner om å forsterke laget videre og spillere er på vei tilbake fra skade. Spillemessig kan det kun gå en vei og det er IKKE takket være ”Norges beste supportere”.

Ansvarlig redaktør

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 05, 14:18
Ser at runden begynner på nytt. Kan ikke vi bare slutte med det og gjøre jobben vår. Arne S akkuratt hva du mener om meg som person er uvesentlig her. Det jeg skrev er generelt og er min opfatning av situasjonen. Hvorfor må vi bruke tiden på dette her ???? kan ikke vi bare slutte med denne negative trenden og heller støtte gutta. Dere som sitter på hovedtribunene ta heller utførdringen i dag og få alle rundt dere på en 5 minuters...

Dinamo Zagreb

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 03 jul 05, 14:22
personlig syns jeg ikke spillerne har gitt 100 % siste kampene, å det tror jeg flere m meg er enige med.

1. annen ting er først å gå ut med spiller navn som de skal kvitte seg med til sommern... å så fortsette å bruke dem, er dem 100 % motivert?

+ jeg vet/har hørt at faktisk ja flere spillere er misfornøyd med dagens spillestil, men at de ikke har lyst å stå fram i media ect for da å bli kalt bråkebøtter/urokråker i ettertid

idag vinner vi
3-2
i en herlig kamp på stadion:)
hvor alle står sammen å heier gutta fram til den store gullmedaljen:)
vel møtt

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jul 05, 14:22
Hehe, nå var det strengt talt du som "begynte denne runden på nytt", Zoran! ;)

PS! Jeg er medgangssupporter i dag... Tar kampen på tv`en. Har en sommerforkjølelse ut av en annen verden. :mad:

Ansvarlig redaktør

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 03 jul 05, 14:24
Håper inderlig FFK vinner idag...hvis ikke blir det helt kaos her inne...

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 03 jul 05, 14:34
Tror nok vi egentlig er enig alle sammen. Men det jeg ønsker, er at alle som her er kritiske, er like engasjert på stadion i dag og bruker alt de har av stemme for å mane gutta til kamp. Vi vil jo tross alt det samme alle mann. Nemlig at lagewt vårt skal vinne med stil og ta velfortjente 3 poeng. Eller hva sier du Holters?

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jul 05, 14:41
Opprinnelig postet av Propellen
Tror nok vi egentlig er enig alle sammen. Men det jeg ønsker, er at alle som her er kritiske, er like engasjert på stadion i dag og bruker alt de har av stemme for å mane gutta til kamp. Vi vil jo tross alt det samme alle mann. Nemlig at lagewt vårt skal vinne med stil og ta velfortjente 3 poeng. Eller hva sier du Holters?

Jepp. Vi er bare veldig uenige om fremgangsmåten.

Jeg skal hoste litt ekstra kraftig under hele kampen foran TV-skjermen! ;)

Ansvarlig redaktør

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 05, 15:07
Slutter gjerne fred jeg, Klokan:)

Men du nevnte en del navn i innlegget ditt, og følte meg nødt til å svare på det jeg oppfattet som "uthenging", uten at du vet noe som helst om meg. Tror vi setter det på kontoen for engasjement jeg :):ffk:

Når det gjelder den siste utfordringen skal jeg ta den på strak arm!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 03 jul 05, 15:40
Opprinnelig postet av mr_max

1. annen ting er først å gå ut med spiller navn som de skal kvitte seg med til sommern... å så fortsette å bruke dem, er dem 100 % motivert?

+ jeg vet/har hørt at faktisk ja flere spillere er misfornøyd med dagens spillestil, men at de ikke har lyst å stå fram i media ect for da å bli kalt bråkebøtter/urokråker i ettertid

Spillere som har hørt at de ikke er gode nok for FFK men som nå får en sjanse burde faktisk være 100% motivert mener jeg ja.
Syns ikke at FFK gjør noe gæli når dem er såpass ærlige at de som ikke er med i fremtidsplanene får beskjed om dette i god tid før overgangsvinduet åpner.

Når det gjelder hva spillerne syns om spillestilen så blir jeg litt skremt når jeg leser hva du skriver.
Virker som om de to eneste alternativene som spillerne ser er å gå ut i media eller å holde kjeft.
Er det virkelig slik at de ikke tør å ta opp ting med trenerteamet?
Håper jeg misforsto hva du mente....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 03 jul 05, 17:45
Sukk... Og jeg som ble mer og mer provosert over å lese enkelte innlegg her jo mer jeg leste, og så slutter dere fred før jeg har sagt et pip? DET er dårlig gjort det... :)

Lykke til meg kampen samltlige i dag, gjør som Holters, benker meg foran TV-skjermen, med helvetesild på hele venstrebeinet, nice... :mad:

Så da håper jeg FFK bøter på skaden :)

Ha en fin kveld!

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 03 jul 05, 23:55
Ikke for å dra dette her opp igjen nå, men jeg vil bare gi min støtte til Øyvind. Når folk ikke vet hva de snakker om så blir det kanskje litt dumt å uttale seg og...
Vi, inkludert meg, var en gjeng på bussen hjem fra Nadderud som ble enige om dette. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor Øyvind får pepperet her. Vi var jo en hel gjeng som var enige om dette. Det var jo ikke bare hans ide.... Nei, stå på Øyvind.
Saken er lagt død for min del. Heia FFK!

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 03 jul 05, 23:58
Endret: 04 jul 05, 00:02
Han får pepperet pga HAN er personen som "løp" til media og samtidig ytret sine meninger. Hvorfor i alle dager skal ikke folk som ikke var i denne "gruppa" få lov til å uttale seg? Det er _teksten_ og sutringa man kommenterer - ikke hvordan dere kom frem til det!

Hva HAR et sånt banner med tifo og det å være supporter å gjøre?!

Men enda godt haugen har en leder som vet å sette ned foten før det er for sent.

Ansvarlig redaktør

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 04 jul 05, 12:23
Etter hva jeg har hørt så var det avisa som kom til han. Ikke Øyvind som gikk til dem. Men jeg var ikke der selv, så jeg har igrunn ingen rett til å uttale meg om det. Men synes nå at Øyvind har blitt riktig så urettferdig behandla i denne saken. Det er nå min mening.

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 04 jul 05, 13:52
Poenget er veldig enkelt: Han skal ikke uttale seg til media på den måten! Vi kan ikke ha et fullstendig medieanarki i Plankehaugen. Det hele blir til en veldig negativ sak i media i forkant av kampen, og det var ikke intensjonen med hele bannerstuntet. Mange var med på banneridèen, og det er det heller ingen som har nektet for. Men gjennomføringen var ihvertfall ikke som planlagt... Det er det min kritikk har gått på. Andre har derimot latt Øyvind være hoggestabben for hele banneropplegget, og det er ikke riktig at han skal få all skylden for det. Det var mange som var med på planleggingen og var veldig enige i hvordan det hele skulle gjennomføres. Men pga en viss sak i fredagens fb, ble hele opplegget noe sabotert.

Vi får ta lærdom av det hele og lage klarere retningslinjer for hva som skal ut i media, hvem som sier det o.l.. Det kommer som regel noen nyttige erfaringer ut av alt negativt som skjer, så vi har nok lært noe av dette også. Plankehaugen er jo en ung organisasjon, så det tar tid å få ting til å gå som smurt. Uansett, så tror jeg nok Øyvind tenker seg om to ganger neste gang media skulle ringe opp ham for å få en uttalelse, særlig hvis det er om noe av negativ art. Det er ikke slik at man helt uten videre kan si hva man vil selvom man ikke selv har gått til media men har blitt oppringt...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 04 jul 05, 15:28
Synes det banneret var veldig vellykket jeg! Alle spillerne leser jo aviser, og ser dermed hva enkelte supportere mener. Spillerne får dermed et spark i ræva et par dager før kamp, og bestemmer seg for at de skal vise at de duger. Når så kampen kommer, så ser spillerne at supporterne fortsatt støtter dem og hjelper dem til å gjøre en god kamp.

Om det banneret hadde kommet opp, så er det ihvertfall ikke en kjeft som kunne kommet og klaget på at spillerne ikke takker PH etter alle kampene.

Engasjert hovedtribunist!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 15:46
KAN IKKE SIES BEDRE....
EN PILS FRA MEG , NÅ TOK DU KAKA ... HE HE HE

Dinamo Zagreb

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 05, 22:51
Denne bannersaken fikk jo den ønskede effekten uansett hvordan man ser på det. Alle kan skrive under på at Gutta ga alt på matta mot Start. Og de fikk også den støtten som vi kunne gi dem. Lovte i forkant av matchen at jeg skulle synge av full hals. I dag har jeg ikke stemme igjen, og det var ikke sjefen videre glad for...:D:D:D:D

Når det er sagt kan ikke Øyvind kritiseres for at Avisa ringer han og spør om hva han personlig synes om de siste kampene og guttas innsats. At det har "lekket" ut info om et banner fra PH i forkant, og man blir spurt om dette på den rette måten, gjør det enda vanskeligere å unngå problemer. Saken var jo kjent av jornalisten allerede, og han skulle bare ha et PH "tryne" og henge det på. Ser man dette i lyset av at Øyvind er den i PH som kanskje er mest profilert i riksdekkende media av oss i PH, er det lett å skjønne at han fikk telefonen når ikke Lars tok den pga jobb.

Stå på Øyvind du har fortsatt min fulle og hele støtte. Men vi må alle sammen ta lærdom av denne saken, slik at vi neste gang VG, F-B eller Se & Hør ringer, svarer "Ingen Kommentar" før vi loser dem videre til Lars Thoresen.

LENGE LEVE FRIHETEN TIL EGNE YTRINGER OG EVIG SEIER TIL FFK
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 22:57
Ja ha? Kan like godt si at de ville revansjere cup-tapet. Eller at Drillo har sagt noe smart. Eller at FFK alltid spiller godt mot gode lag, etc.

Ser ingen verdens grunn "noen" skal ta fra guttane æren for innsatsen deres i går og påstå at det banneret gjorde nytta.

Det var et idiotisk påfunn. Basta.

:ffk:

Ansvarlig redaktør

A.Scheie

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 23:06
Opprinnelig postet av Holters
Ja ha? Kan like godt si at de ville revansjere cup-tapet. Eller at Drillo har sagt noe smart. Eller at FFK alltid spiller godt mot gode lag, etc.

Ser ingen verdens grunn "noen" skal ta fra guttane æren for innsatsen deres i går og påstå at det banneret gjorde nytta.

Amen!

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 05, 23:26
Endret: 04 jul 05, 23:30
Opprinnelig postet av A.Scheie

Amen!

Vet ikke om dere stod under mine sko ute på matta og hørte Guttas, Eggen og Ahlsens kommentarer når de gikk utpå før kampstart? Det var mange reaksjoner på tifo som ikke var der.Kan fortelle dere det at det var klar kommentering på banneret over PH feltet, og de var helt klar over hva som det var snakket om å ha der. Eggen til Ahlsen: "se på banneret over PH feltet". Ahlsen: "de droppa hvist det andre banneret" Hvorpå jeg kommenterte til dem "Doffen har daua".

Dere kan si hva dere vil, men om det ble heist banner på stadion eller ikke. Budskapet kom frem til Gutta, enten via avisa eller via Drillo, Eggen og Ahlsen. Forøvrig fikk vi mye skryt både før og ettrer kampen av både guttane og andre for gårsdagens TIFO.

Edit: Det er ikke snakk om å ta fra gutta Æren her, da har du misforstått hele poenget med banneret. Poenget er jo å motivere gutta til kamp. Gjøre dem forbanna og tent, for at de skal blø for klubben og drakta. Husk det finnes mange måter å motivere på, av og til må også negativ motivasjon til for å oppnå ønsket resultat.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 23:28
Endret: 04 jul 05, 23:31
Jepp, gårsdagens tifo var bra... Den skal dere har skryt for. Men de reaksjonene på at tifoen ikke var der... Tror du de var skuffet over det? Tror nok de heller syntes det var godt at dere tok til vettet...

Men nok om dette nå! MORO at klubben endelig har tatt til vettet de også! Nå handler de inn klassespillere! Ikke "russisk roulette"-spillere som "kanskje kan" slå igjennom! Herlig!

Ansvarlig redaktør

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 05, 23:34
Jepp, gårsdagens tifo var bra... Den skal dere har skryt for. Men de reaksjonene på at tifoen ikke var der... Tror du de var skuffet over det? Tror nok de heller syntes det var godt at dere tok til vettet...

Ikke det at de var skuffet over at den manglet, poenget var å gi et spark i baken. Et tydelig signal om at vi ikke fant oss i soving på matta. Det samme er jo sikkert trenernes budskap når de skal motivere gutta til match. Poenget mitt er at jeg tror at vi alle sammen ble litt ekstra tent av hele denne afferen. Både spillerne, trenerne og vi supporterne. Ergo målsetning oppnåd. Kan vi være enig om det??

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 04 jul 05, 23:35
Det var derfor den funka holters. Siden den ikke var der, men at guttane fortsatt fikk med seg budskapet. De var glade for at den ikke kom, og det var kanskje en medvirkende faktor til at enkelte ga litt ekstra.

Men at det var grunnen til at de spilte bra er det jo selvfølgelig ikke. Der var det nok mange faktorer som spilte inn.

Engasjert hovedtribunist!

Propellen

A-lagspiller

Lagt til: 04 jul 05, 23:37
Endret: 04 jul 05, 23:39
Opprinnelig postet av Julekake
Det var derfor den funka holters. Siden den ikke var der, men at guttane fortsatt fikk med seg budskapet. De var glade for at den ikke kom, og det var kanskje en medvirkende faktor til at enkelte ga litt ekstra.

Halleluja!! Endelig en som skjønner poenget med hele bannersaken.....

AMEN!!!
Men at det var grunnen til at de spilte bra er det jo selvfølgelig ikke. Der var det nok mange faktorer som spilte inn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 04 jul 05, 23:42
Hehe... Snakk om å vri på fakta. Poenget fra haugen sin side var jo aldri at det skulle innom media og deretter ikke fremføres. Det var det tilfeldighetene som førte til og iherdig lobbyvirksomhet av undertegnende! ;)

Uansett. Den saken er over nå. Gutta spilte en god kamp og nå ser jeg frem imot en kanonavslutning på sesongen

Ansvarlig redaktør

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 04 jul 05, 23:57
Uansett er noen som skal ta æren for det andre gjør!!!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 12:16
Opprinnelig postet av dracula
Uansett er noen som skal ta æren for det andre gjør!!!!!

Amen for dette også !!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914