Mye rart her inne nå.......
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 02 jul 05, 12:32
Endret: 02 jul 05, 12:34
Det florerer med konspirasjons teorier, plankehaugen skal kanskje vise sin misnøye med stort banner........ Fint at det blir sagt ifra når ting ikke er helt bra..............
Men, ting må stå litt i stil og i sammenheng med fakta........ Vi ble vel gjennomsnittlig tippet på en 12 plass av ekspertene før seriestart, med seier på Søndag kan vi gå til ferie på 6 plass og det med en skadesituasjon uten sidestykke.......... Vi må ikke bære oss som klovner for tidlig, hvis ikke plankehaugen skal miste sitt gode navn og rykte og det som værre er intigritet......
Men, ting må stå litt i stil og i sammenheng med fakta........ Vi ble vel gjennomsnittlig tippet på en 12 plass av ekspertene før seriestart, med seier på Søndag kan vi gå til ferie på 6 plass og det med en skadesituasjon uten sidestykke.......... Vi må ikke bære oss som klovner for tidlig, hvis ikke plankehaugen skal miste sitt gode navn og rykte og det som værre er intigritet......
Helt enig med deg.
Skjønner ikke helt all oppstanden.
Kan jo være at det er kjære som forlater klubben snart. Sånt går sikkert inn på spillerne. Da tenker jeg på Knut torbjørn Eggen kanskje..
Sikkert bare en tilvenningsfase.
Hvis det skjer tror jeg Drillo får mer tillitt av spillerne. Se på Rosenborg. Per Joar Hansen har ikke den autoriteten han skulle hatt pga Gamle Eggen vanker i kulissene...
Skjønner ikke helt all oppstanden.
Kan jo være at det er kjære som forlater klubben snart. Sånt går sikkert inn på spillerne. Da tenker jeg på Knut torbjørn Eggen kanskje..
Sikkert bare en tilvenningsfase.
Hvis det skjer tror jeg Drillo får mer tillitt av spillerne. Se på Rosenborg. Per Joar Hansen har ikke den autoriteten han skulle hatt pga Gamle Eggen vanker i kulissene...
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914