KTE til Rosenborg?, er det derfor spillerne demonstrerer
Drillo sa jo til Dagbladet at han vil forsette 1 år, mens Rosenborg henter KTE.
Trenerjakten er i gang, og Knut Torbjørn Eggen er den mest aktuelle kandidaten til å overta treneransvaret.
- Vi lufter mulighetene, og ser på hvilke andre trenerkandidater som finnes på markedet, men vi vil ikke ha mer fokus der før etter kampen på søndag, sier styreleder Ove Snuruås til Dagbladet.
Trenerjakten er i gang, og Knut Torbjørn Eggen er den mest aktuelle kandidaten til å overta treneransvaret.
- Vi lufter mulighetene, og ser på hvilke andre trenerkandidater som finnes på markedet, men vi vil ikke ha mer fokus der før etter kampen på søndag, sier styreleder Ove Snuruås til Dagbladet.
Opprinnelig postet av Patrioten
Drillo sa jo til Dagbladet at han vil forsette 1 år, mens Rosenborg henter KTE.Det er veldig teit av spillere og demostrere for slikt. At KTE reiser hjem er vel ingen bome. Selv om KTE var rett mann for oss så er det ikke derme sagt at han er det for RBK.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvis det er slik at spillerne demostrerer mot at Eggen drar ved å spille langt under pari, kan de selv få plassen til Eggen, på benken. Det finnes andre og mye bedre måter å uttrykke sin misnøye med at en trener drar enn å spille dårlig i kampene.
Tror det rett og slett er innstillingen til spillerne det er noe i veien med om dagen, at de tenker på andre ting og/eller rett og slett bare har mistet gløden for en periode, la oss håpe en seier mot Start (selv om jeg drømte vi lå under 2-0 i natt) og en ferie kan gjøre at vi får en skikkelig høstsesong igjen.
Tror det rett og slett er innstillingen til spillerne det er noe i veien med om dagen, at de tenker på andre ting og/eller rett og slett bare har mistet gløden for en periode, la oss håpe en seier mot Start (selv om jeg drømte vi lå under 2-0 i natt) og en ferie kan gjøre at vi får en skikkelig høstsesong igjen.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Hvordan kan noen få en så absurd ide som at spillerene spiller dårlig med vilje får å demonstrere?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
dette tror jeg ikke på.. skrekkscenarioet mitt er at kte går til rosenborg og at drillo blir syk. hva sitter vi igjen med da? ahlsen? sorry, men det er skjegget i postkassa ass..
Bor ikke Per Mathias Høgmo i Moss? Av den grunn har jeg en følelse av at vi kommer til å se han som en fremtidlig FFK trener.
..::FFK::..
Det Håper jeg virkelig! PMH er sjef da. Han troen på ham..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914