Entusiasme
Kan ikke annet enn å stusse når riksavsiene klarer å lage mer positive nyheter om FFK enn det lokalavisene gjør.
Når jeg leste Dagbladet
i dag fikk jeg en god-følelse, men av å lese Fredrikstad Blad eller deler av forumet her, så føler man jo at alt se helsvart ut og a tproblemene står i kø.
Da mister man entusiasmen rundt klubben...
Når jeg leste Dagbladet
i dag fikk jeg en god-følelse, men av å lese Fredrikstad Blad eller deler av forumet her, så føler man jo at alt se helsvart ut og a tproblemene står i kø.
Da mister man entusiasmen rundt klubben...
---------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Er ikke overasketi det hele tatt. Jeg synes FB generelt holder absolutt lavmål når det gjelder journalistikk.
F.eks i dag da de tolker Eggens tilstedeværelse som et tegn på at Drillo er på vei ut. Og også at det står mellom linjene at man er misfornøyd med Drillos innsats som trener.
De fleste vet at Eggen sa at han ville være like mye tilstede som tidliger, bare at han ville kunne dra på ferie med familien. Noe han ikke hadde kunnet gjøre på 25 år.
F.eks i dag da de tolker Eggens tilstedeværelse som et tegn på at Drillo er på vei ut. Og også at det står mellom linjene at man er misfornøyd med Drillos innsats som trener.
De fleste vet at Eggen sa at han ville være like mye tilstede som tidliger, bare at han ville kunne dra på ferie med familien. Noe han ikke hadde kunnet gjøre på 25 år.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Problemet til f-b er at de har fått for seg at de MÅ ha en dobbeltside om FFK hver eneste dag, og da ender de opp med nærmest å skape nyheter selv.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
F-B er nok litt sure pga det der med at de ble utestengt fra garderoben etter cup-tapet....
For en gangs skyld er det riksavisene som skriver bra om oss...og dårlig om dritt-klubben RBK.
For en gangs skyld er det riksavisene som skriver bra om oss...og dårlig om dritt-klubben RBK.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914