Drillo tar ett år til
MØKKALEI måten drillo uttaler seg på!herregud,ffk har faktisk en bra topp.det vi har prestert i år er OK.ikke fantastisk drillo.tap mot start og vi er helt med der nede.få opp øyna!!høres ut som om FFK er en "hobby" for drillo.når ikke trenern blør for klubben,blør ei spillerne!blir rett og slett forbanna om dagen.lunta er ikke akkurat lang for å si det sånn...
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
For det første sa Drillo dette før Stabæk kampen.
For det andre så sa han at om FFK slo Stabæk og Start, så ville det være en fenomenal vårsesong.
For det tredje har troppen, og ikke minst førsteelveren, vært ekstremt skadeutsatt.
Jeg vet ikke hvilke forventniger du har. Selv har jeg forventet at FFK skulle klare å etablere seg rundt midten av tabellen. Laget og klubben er uerfaren på dette nivået. Det tar tid å bygge en hel stall som holder TL nivå. Skadesitusajonen til tross, har laget tatt 16 poeng. Og omtale det slik du gjør virker på meg helt idiotisk.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hvis du tror media trenger noe håndfast for å starte et rykte, da har du mye å lære.
Håper av alt i verden at han ikke forlenger.!
Hele ansettelsen av Drillo var en kjempeglipp, som burde ført til misstillit mot de som var med på avgjørelsen om å hente han!
Ikke noe glød ikke noe engasjement. Når spillerne i tillegg savner å bli slitne på trening så sier det det meste.
Reengasjer Eggen på fulltid, dersom det ikke lar seg gjøre så må vi hente inn nye krefter.
I tillegg skulle jeg ønske at vi hadde en assistenttrener som f.eks Kai Andersen i Sparta. En person med røtter i distriktet, med ambisjoner og evner til å ta over som hovedtrener etterhvert.
Macka fra start!
Vil bare gi deg min fulle &hele støtte i hva du skriver.
Drillo har etter min mening vist at han ikke har utvikla seg på 10år ( som fryktet) 0g det skremmer meg også fortsatt.
At trenere med suksess ikke har oppført seg som ToM Nordlie, synes jeg er en morsom uttalelse "k......".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Sak før Drillo ble annsatt, Ingen Drillo-fotball
Opprinnelig postet av djpete
Hele ansettelsen av Drillo var en kjempeglipp, som burde ført til misstillit mot de som var med på avgjørelsen om å hente han!
Ikke noe glød ikke noe engasjement. Når spillerne i tillegg savner å bli slitne på trening så sier det det meste.
Reengasjer Eggen på fulltid, dersom det ikke lar seg gjøre så må vi hente inn nye krefter.
I tillegg skulle jeg ønske at vi hadde en assistenttrener som f.eks Kai Andersen i Sparta. En person med røtter i distriktet, med ambisjoner og evner til å ta over som hovedtrener etterhvert.
Mulig jeg husker feil, men det var vel Eggen som tok initiativet til å ansette Drillo var det ikke?
Signatur:
max 250 tegn
Hukommelsen trenger ofte en "oppfriskning" av "floskler" & "festtaler".
Personlig var jeg så "dum" dengang at jeg trodde/håpet på Kværeng.
Sammenligna han dengang med legendariske Matt Busby, når det gjaldt kjærlighet til "det vidunderlige spillet Fotball".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Mulig jeg husker feil, men det var vel Eggen som tok initiativet til å ansette Drillo var det ikke?
Forskjellen er stor fra initiativ, til avgjørelse.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
................
Sorry, men visste ikke om jeg skulle riste på hodet eller le når jeg leste innlegget ditt. Fulgte du med i hva som ble sagt av både Eggen og ledelsen i klubben etter at det ble klart at Drillo ble ansatt som hovedtrener? Kan da ikke ha vært noen tvil der om at det var Eggen selv som tok kontakt med klubbledelsen og fremla Drillo som et forslag. Når Eggen selv ønsket og mente at Drillo var en trener som ville tilføre klubben mye, så kan det ikke være noen tvil om at inlegget ditt er blant de klareste selvmotsigelsene jeg har sett på lenge...
Greit nok at Eggen ikke er den som tar den endelige avgjørelsen angående en slik ansettelse, men her har jeg en følelse av at klubben ville etterkomme Eggens ønske om å trekke seg tilbake til en mindre profilert stilling samtidig som de så en mulighet til å få inn en merittert trener. Derfor ville det vært helt urimelig å legge all skylden på klubbledelsen her. Det er ihvertfall slik jeg ser saken...
Men én ting irriterer meg: Hvorfor sender Drillo konsekvent Eggen i "krigen"? Ser jo aldri Drillo uttale seg på TV før og etter kamp, f.eks. Gjemmer han seg?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Når journalister skal dekke fotballnyheter kjører de på som journalister flest. Dette misliker tydeligvis Drillo sterkt, og lar andre ta seg av det.
De samme personene er de som elsker FFK når de vinner kamper, helt ute av evne til å se "gjennom" resultatene og objektivt vurdere FFKs prestasjon.
De samme folka er *fremdeles* ikke i stand til å se "gjennom" resultatene når det går dårlig, og klager på spillere og trenere.
Hvis man har litt gangsyn, og klarer å vurdere innsatsen til FFK iår, så vil man finne at Drillo sannsynligvis har svært liten "andel" av de ingrediensene som har gjort at det har gått forholdsvis svakt utover i sesongen.
For at vi skal kunne bedømme Drillos rolle i FFK må vi se en hel sesong under ett, og forsøke å se "gjennom" resultatene. Skader og gule kort er faktorer som påvirker resultater mer enn vi tror.
Jeg har mistanke om at noen og enhver her inne kommer til å mene ting om Drillo etter sesongslutt som akkurat idag ville være overraskende, for å si det sånn, og forhåpentligvis vil det da være en "lærepenge" i det å forstå sammenhenger i fotball.
Kan ikke guttane få jobb i fred, da, så skal nok trenden snus, uansett hvem som har skylda?
Vi må bare være med, støtte opp guttane så godt det lar seg gjøre.
Opprinnelig postet av mayadan
Sorry, men visste ikke om jeg skulle riste på hodet eller le når jeg leste innlegget ditt. Fulgte du med i hva som ble sagt av både Eggen og ledelsen i klubben etter at det ble klart at Drillo ble ansatt som hovedtrener? Kan da ikke ha vært noen tvil der om at det var Eggen selv som tok kontakt med klubbledelsen og fremla Drillo som et forslag. Når Eggen selv ønsket og mente at Drillo var en trener som ville tilføre klubben mye, så kan det ikke være noen tvil om at inlegget ditt er blant de klareste selvmotsigelsene jeg har sett på lenge...
Greit nok at Eggen ikke er den som tar den endelige avgjørelsen angående en slik ansettelse, men her har jeg en følelse av at klubben ville etterkomme Eggens ønske om å trekke seg tilbake til en mindre profilert stilling samtidig som de så en mulighet til å få inn en merittert trener. Derfor ville det vært helt urimelig å legge all skylden på klubbledelsen her. Det er ihvertfall slik jeg ser saken...
Det er vel ikke Eggen som har siste ordet i hvem som skal overta som trener? Jeg mener, og har ment siden annsettelsen fant sted, at det er en feil å ansette Drillo. Det må jeg få lov til å mene, uten at det er en selvmotsigelse, eller? Forstår ikke helt hva som er selvmotsigende jeg?
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914