Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo tar ett år til

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 jul 05, 08:29
Dette skriver Dagbladet

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 10:11

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 01 jul 05, 14:14
Slår vi Start på søndag, kan vi se tilbake på en fenomenal vårsesong, i overkant av hva vi kunne forvente før sesongen, sier Drillo til Dagbladet.

MØKKALEI måten drillo uttaler seg på!herregud,ffk har faktisk en bra topp.det vi har prestert i år er OK.ikke fantastisk drillo.tap mot start og vi er helt med der nede.få opp øyna!!høres ut som om FFK er en "hobby" for drillo.når ikke trenern blør for klubben,blør ei spillerne!blir rett og slett forbanna om dagen.lunta er ikke akkurat lang for å si det sånn...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 01 jul 05, 14:24
Får mest lyst til å bli like usakelig som deg når jeg leser innlegget ditt ,bateman. Jeg prøver å la vær.
For det første sa Drillo dette før Stabæk kampen.
For det andre så sa han at om FFK slo Stabæk og Start, så ville det være en fenomenal vårsesong.
For det tredje har troppen, og ikke minst førsteelveren, vært ekstremt skadeutsatt.

Jeg vet ikke hvilke forventniger du har. Selv har jeg forventet at FFK skulle klare å etablere seg rundt midten av tabellen. Laget og klubben er uerfaren på dette nivået. Det tar tid å bygge en hel stall som holder TL nivå. Skadesitusajonen til tross, har laget tatt 16 poeng. Og omtale det slik du gjør virker på meg helt idiotisk.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 14:52
jeg var muligens noe misfornøyd når jeg leste det utsagent,men er bare at drillo opptrer helt uten glød...platt...og man kan ikke ha en slik innstilling.hva med og fokusere kamp for kamp,virker som ikke det bare er spillerne som har tatt ferie her...og ja mener at FFK kunne tatt flere poeng i år enn det vi har gjort.vi har faktisk en stall(skadefri) som burde være god nok til å snuse på royal league.tromsø,bodø,kamma,aalesund har ikke i nærheten den samme størrelsen på stallen.selv med de skadene vi har hatt burde vi kunne prestere bedre på utebane.vi har blitt rundspilt i 5av7 kamper!!(rbk,kamma,aalesund,molde,lillestrøm)muligens vif kampen også(der kjempet dog gutta)så har vi den her uendelige fokuseringa på antall poeng.se bak resultatene folkens!fortsetter vi i dette sporet spiller vi i adeccoligaen neste sesong.kall meg gjerne hyklersk,kall meg gjerne usaklig.eller kanskje føre var?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 14:55
Vet ikke om du husker det, men Drillo fremstå på akkurat samme måten da han tok et norsk landslag med middelmådigheter til uante høyder på FIFA-rankingen. De trenerene med størst suksess her i verden har ikke oppført seg som Tom Nordlie.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 15:04
nå var vel det snart 10år siden...hvor lenge skal en leve på gamle triumfer?vi trenger noen som virkelig ØNSKER å vine noe.drillo er ikke akkurat ung lenger.en veldig kortsiktig løsning på sikt.er ikke sikker på om han får fokusert 100% på laget heller med de hjerteproblene han har.og sier ikke at jeg ønsker å se drillo i en apelignende hojing(nordlie ja!)men noe glød er da lov!også i måten man møter pressen på,hvordan han ordlegger seg.og når til og med drillo sier alt er fryd og gammen da forstår jeg ingenting.alle kan se at noe er feil.hvorfor har disse ryktene i det hele tatt oppstått da?greit han skjuler det for oss.men hallo,hvor vanskelig er det å se at motivasjonen til spilleren er fraværende.vi kan tenke selv også.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 15:21
Som jeg sa så oppførte han seg på samme måte for over ti år siden. Dermed er det ingen grunn til å tolke hans måte å stå frem på som et tegn på at han gir f.., slik som du antydet.
Hvis du tror media trenger noe håndfast for å starte et rykte, da har du mye å lære.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 jul 05, 19:40
Endret: 01 jul 05, 19:42
Vi står med 16 poeng, ja, men med den fotballen vi har prestert hadde vi ikke fortjent mer enn 8-10.
Håper av alt i verden at han ikke forlenger.!

Hele ansettelsen av Drillo var en kjempeglipp, som burde ført til misstillit mot de som var med på avgjørelsen om å hente han!

Ikke noe glød ikke noe engasjement. Når spillerne i tillegg savner å bli slitne på trening så sier det det meste.
Reengasjer Eggen på fulltid, dersom det ikke lar seg gjøre så må vi hente inn nye krefter.
I tillegg skulle jeg ønske at vi hadde en assistenttrener som f.eks Kai Andersen i Sparta. En person med røtter i distriktet, med ambisjoner og evner til å ta over som hovedtrener etterhvert.

Macka fra start!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 01 jul 05, 19:51
Djpete.
Vil bare gi deg min fulle &hele støtte i hva du skriver.
Drillo har etter min mening vist at han ikke har utvikla seg på 10år ( som fryktet) 0g det skremmer meg også fortsatt.
At trenere med suksess ikke har oppført seg som ToM Nordlie, synes jeg er en morsom uttalelse "k......".

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 20:22
Denne er vel vanskelig å forklare bort?
Sak før Drillo ble annsatt, Ingen Drillo-fotball

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 01 jul 05, 21:13
Opprinnelig postet av djpete

Hele ansettelsen av Drillo var en kjempeglipp, som burde ført til misstillit mot de som var med på avgjørelsen om å hente han!

Ikke noe glød ikke noe engasjement. Når spillerne i tillegg savner å bli slitne på trening så sier det det meste.
Reengasjer Eggen på fulltid, dersom det ikke lar seg gjøre så må vi hente inn nye krefter.
I tillegg skulle jeg ønske at vi hadde en assistenttrener som f.eks Kai Andersen i Sparta. En person med røtter i distriktet, med ambisjoner og evner til å ta over som hovedtrener etterhvert.

Mulig jeg husker feil, men det var vel Eggen som tok initiativet til å ansette Drillo var det ikke?

Signatur:

max 250 tegn

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 21:37
Flott at du hentet fram denne "Patrioten"
Hukommelsen trenger ofte en "oppfriskning" av "floskler" & "festtaler".
Personlig var jeg så "dum" dengang at jeg trodde/håpet på Kværeng.
Sammenligna han dengang med legendariske Matt Busby, når det gjaldt kjærlighet til "det vidunderlige spillet Fotball".

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 22:40
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Mulig jeg husker feil, men det var vel Eggen som tok initiativet til å ansette Drillo var det ikke?

Forskjellen er stor fra initiativ, til avgjørelse.

Macka fra start!

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 02 jul 05, 00:17
Opprinnelig postet av djpete

................

Sorry, men visste ikke om jeg skulle riste på hodet eller le når jeg leste innlegget ditt. Fulgte du med i hva som ble sagt av både Eggen og ledelsen i klubben etter at det ble klart at Drillo ble ansatt som hovedtrener? Kan da ikke ha vært noen tvil der om at det var Eggen selv som tok kontakt med klubbledelsen og fremla Drillo som et forslag. Når Eggen selv ønsket og mente at Drillo var en trener som ville tilføre klubben mye, så kan det ikke være noen tvil om at inlegget ditt er blant de klareste selvmotsigelsene jeg har sett på lenge...

Greit nok at Eggen ikke er den som tar den endelige avgjørelsen angående en slik ansettelse, men her har jeg en følelse av at klubben ville etterkomme Eggens ønske om å trekke seg tilbake til en mindre profilert stilling samtidig som de så en mulighet til å få inn en merittert trener. Derfor ville det vært helt urimelig å legge all skylden på klubbledelsen her. Det er ihvertfall slik jeg ser saken...

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 04 jul 05, 12:44
Jeg synes det er for alt for tidlig å gjøre seg opp en endelig mening om Drillo, sett på bakgrunn av alle skadene vi har hatt, at vi tross alt ligger der vi ligger på tabellen og at vi har hatt mange dårlige, men også en del gode kamper (senest i går mot Start, tross tap) .

Men én ting irriterer meg: Hvorfor sender Drillo konsekvent Eggen i "krigen"? Ser jo aldri Drillo uttale seg på TV før og etter kamp, f.eks. Gjemmer han seg?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 jul 05, 13:09
Er vel greit å fordele oppgavene litt, og Drillo sier selv at Eggen beherkser mediedelen litt bedre enn ham. Når det er sagt synes jeg likevel jeg ser intervju med Drillo relativt ofte

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 13:17
Drillo har nok ikke så mye imot å være i media. Det er ikke det dette handler om. Når Drillo deltar i "gutta på tur", kan han sette noen av premissene selv. Det kan han nok også i en del andre sammenhenger.
Når journalister skal dekke fotballnyheter kjører de på som journalister flest. Dette misliker tydeligvis Drillo sterkt, og lar andre ta seg av det.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 04 jul 05, 13:30
Det virker som om en betydelig kontingent av folket her inne tror at med rett trener, stall og opplegg vil et lag aldri ha nedturer.

De samme personene er de som elsker FFK når de vinner kamper, helt ute av evne til å se "gjennom" resultatene og objektivt vurdere FFKs prestasjon.

De samme folka er *fremdeles* ikke i stand til å se "gjennom" resultatene når det går dårlig, og klager på spillere og trenere.

Hvis man har litt gangsyn, og klarer å vurdere innsatsen til FFK iår, så vil man finne at Drillo sannsynligvis har svært liten "andel" av de ingrediensene som har gjort at det har gått forholdsvis svakt utover i sesongen.

For at vi skal kunne bedømme Drillos rolle i FFK må vi se en hel sesong under ett, og forsøke å se "gjennom" resultatene. Skader og gule kort er faktorer som påvirker resultater mer enn vi tror.

Jeg har mistanke om at noen og enhver her inne kommer til å mene ting om Drillo etter sesongslutt som akkurat idag ville være overraskende, for å si det sånn, og forhåpentligvis vil det da være en "lærepenge" i det å forstå sammenhenger i fotball.

Kan ikke guttane få jobb i fred, da, så skal nok trenden snus, uansett hvem som har skylda?

Vi må bare være med, støtte opp guttane så godt det lar seg gjøre.

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 05, 21:27
Opprinnelig postet av mayadan

Sorry, men visste ikke om jeg skulle riste på hodet eller le når jeg leste innlegget ditt. Fulgte du med i hva som ble sagt av både Eggen og ledelsen i klubben etter at det ble klart at Drillo ble ansatt som hovedtrener? Kan da ikke ha vært noen tvil der om at det var Eggen selv som tok kontakt med klubbledelsen og fremla Drillo som et forslag. Når Eggen selv ønsket og mente at Drillo var en trener som ville tilføre klubben mye, så kan det ikke være noen tvil om at inlegget ditt er blant de klareste selvmotsigelsene jeg har sett på lenge...

Greit nok at Eggen ikke er den som tar den endelige avgjørelsen angående en slik ansettelse, men her har jeg en følelse av at klubben ville etterkomme Eggens ønske om å trekke seg tilbake til en mindre profilert stilling samtidig som de så en mulighet til å få inn en merittert trener. Derfor ville det vært helt urimelig å legge all skylden på klubbledelsen her. Det er ihvertfall slik jeg ser saken...

Det er vel ikke Eggen som har siste ordet i hvem som skal overta som trener? Jeg mener, og har ment siden annsettelsen fant sted, at det er en feil å ansette Drillo. Det må jeg få lov til å mene, uten at det er en selvmotsigelse, eller? Forstår ikke helt hva som er selvmotsigende jeg?

Macka fra start!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jul 05, 21:31
At du vil ta tilbake Eggen, når tross alt han var den som tok initiativet til å hente Drillo, og at du i samme åndedrag sier at du har mistet tilliten til de som hadde noe med den ansettelsen å gjøre, er det som er selvmotsigende.

Du kan godt si at Eggen ikke er den som signerer papirene, men han var helt klart med på avgjørelsen om å hente Drillo.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jul 05, 22:16
Opprinnelig postet av Holters
At du vil ta tilbake Eggen, når tross alt han var den som tok initiativet til å hente Drillo, og at du i samme åndedrag sier at du har mistet tilliten til de som hadde noe med den ansettelsen å gjøre, er det som er selvmotsigende.

Du kan godt si at Eggen ikke er den som signerer papirene, men han var helt klart med på avgjørelsen om å hente Drillo.

Eggen sitter ikke i det avgjørende organ for ansettelser, og det er heller ikke i en slik stilling jeg ønsker han ansatt, det skjønt sikkert du også at jeg ikke mente Holters.

Ellers er det ikke alfa og omega at Eggen jr overtar som trener, men et trenerskifte til en mer hengivende og ikke like kynisk trener er et "must", etter min mening. Fotball ER underholdning, kanskje spesielt i Fredrikstad, og nettopp derfor trenger vi en trener som ser og spiller fotball på den måten, den underholdende altså.

Macka fra start!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 jul 05, 03:36
her er jeg, ikke overraskende, 100 prosent enig med djpete. savna deg forøvrig på stadion mot start dag..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 05, 08:51
Djpete, gir min fulle tilslutning til dine kommentar.

:ffk:tilbake som "Aristokrat#

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 11 jul 05, 11:50
Til dracula: Er faktisk på din side nå. Det funker bare ikke. Drillo er feil mann for FFK.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 jul 05, 12:17
Opprinnelig postet av Asgeir
Det virker som om en betydelig kontingent av folket her inne tror at med rett trener, stall og opplegg vil et lag aldri ha nedturer.

De samme personene er de som elsker FFK når de vinner kamper, helt ute av evne til å se "gjennom" resultatene og objektivt vurdere FFKs prestasjon.

De samme folka er *fremdeles* ikke i stand til å se "gjennom" resultatene når det går dårlig, og klager på spillere og trenere.

Hvis man har litt gangsyn, og klarer å vurdere innsatsen til FFK iår, så vil man finne at Drillo sannsynligvis har svært liten "andel" av de ingrediensene som har gjort at det har gått forholdsvis svakt utover i sesongen.

For at vi skal kunne bedømme Drillos rolle i FFK må vi se en hel sesong under ett, og forsøke å se "gjennom" resultatene. Skader og gule kort er faktorer som påvirker resultater mer enn vi tror.

Jeg har mistanke om at noen og enhver her inne kommer til å mene ting om Drillo etter sesongslutt som akkurat idag ville være overraskende, for å si det sånn, og forhåpentligvis vil det da være en "lærepenge" i det å forstå sammenhenger i fotball.

Kan ikke guttane få jobb i fred, da, så skal nok trenden snus, uansett hvem som har skylda?

Vi må bare være med, støtte opp guttane så godt det lar seg gjøre.

Jeg er 100% enig i alt Asgeir skriver her.

Jeg synes ikke Drillo bør ta det så tungt at noen her på forumet gjerne vil ha ham vekk.

djpete, dracula, klokan og de fleste andre kritikerne var også store motstandere av Drillo allerede før han ble ansatt i FFK og nå har de sittet på gjerde som gribber og bare ventet på en anledning til å kaste seg over ham.

Men jeg er helt sikker på at dere alle kommer til å måtte svelge alt sammen i løpet av høsten, på samme måte som alle kritikerne til Eggen og Harry måtte gjøre sist år. :D

FFK på toppen i 2005

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 05, 12:47

RBK vurderer fem trenere
Knut Torbjørn Eggen topper en liste av fem kandidater RBK-styret vurderer som ny trener.

Les her

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 11 jul 05, 13:09
Endret: 11 jul 05, 13:09
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg er 100% enig i alt Asgeir skriver her.
Jeg synes ikke Drillo bør ta det så tungt at noen her på forumet gjerne vil ha ham vekk.

djpete, dracula, klokan og de fleste andre kritikerne var også store motstandere av Drillo allerede før han ble ansatt i FFK og nå har de sittet på gjerde som gribber og bare ventet på en anledning til å kaste seg over ham.

Men jeg er helt sikker på at dere alle kommer til å måtte svelge alt sammen i løpet av høsten, på samme måte som alle kritikerne til Eggen og Harry måtte gjøre sist år. :D

Det er også verdt å merke seg at her inne er det kanskje 5 meget aktive og totalt 20-30 gjengangere om uttaler seg om dette, mot 8000 mennesker på kamp....

Vil også fremheve en kommentar fra Aftenposten (pappir) sist helg. Hvor de synbes FFK hadde gjort det meget bra under Drillo, tatt i betraktning alle skader.

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914