Drillo tar ett år til
Du kan godt si at Eggen ikke er den som signerer papirene, men han var helt klart med på avgjørelsen om å hente Drillo.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
At du vil ta tilbake Eggen, når tross alt han var den som tok initiativet til å hente Drillo, og at du i samme åndedrag sier at du har mistet tilliten til de som hadde noe med den ansettelsen å gjøre, er det som er selvmotsigende.
Du kan godt si at Eggen ikke er den som signerer papirene, men han var helt klart med på avgjørelsen om å hente Drillo.
Eggen sitter ikke i det avgjørende organ for ansettelser, og det er heller ikke i en slik stilling jeg ønsker han ansatt, det skjønt sikkert du også at jeg ikke mente Holters.
Ellers er det ikke alfa og omega at Eggen jr overtar som trener, men et trenerskifte til en mer hengivende og ikke like kynisk trener er et "must", etter min mening. Fotball ER underholdning, kanskje spesielt i Fredrikstad, og nettopp derfor trenger vi en trener som ser og spiller fotball på den måten, den underholdende altså.
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
:ffk:tilbake som "Aristokrat#
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Asgeir
Det virker som om en betydelig kontingent av folket her inne tror at med rett trener, stall og opplegg vil et lag aldri ha nedturer.
De samme personene er de som elsker FFK når de vinner kamper, helt ute av evne til å se "gjennom" resultatene og objektivt vurdere FFKs prestasjon.
De samme folka er *fremdeles* ikke i stand til å se "gjennom" resultatene når det går dårlig, og klager på spillere og trenere.
Hvis man har litt gangsyn, og klarer å vurdere innsatsen til FFK iår, så vil man finne at Drillo sannsynligvis har svært liten "andel" av de ingrediensene som har gjort at det har gått forholdsvis svakt utover i sesongen.
For at vi skal kunne bedømme Drillos rolle i FFK må vi se en hel sesong under ett, og forsøke å se "gjennom" resultatene. Skader og gule kort er faktorer som påvirker resultater mer enn vi tror.
Jeg har mistanke om at noen og enhver her inne kommer til å mene ting om Drillo etter sesongslutt som akkurat idag ville være overraskende, for å si det sånn, og forhåpentligvis vil det da være en "lærepenge" i det å forstå sammenhenger i fotball.
Kan ikke guttane få jobb i fred, da, så skal nok trenden snus, uansett hvem som har skylda?
Vi må bare være med, støtte opp guttane så godt det lar seg gjøre.
Jeg er 100% enig i alt Asgeir skriver her.
Jeg synes ikke Drillo bør ta det så tungt at noen her på forumet gjerne vil ha ham vekk.
djpete, dracula, klokan og de fleste andre kritikerne var også store motstandere av Drillo allerede før han ble ansatt i FFK og nå har de sittet på gjerde som gribber og bare ventet på en anledning til å kaste seg over ham.
Men jeg er helt sikker på at dere alle kommer til å måtte svelge alt sammen i løpet av høsten, på samme måte som alle kritikerne til Eggen og Harry måtte gjøre sist år. :D
FFK på toppen i 2005
RBK vurderer fem trenere
Knut Torbjørn Eggen topper en liste av fem kandidater RBK-styret vurderer som ny trener.
Les her
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg er 100% enig i alt Asgeir skriver her.
Jeg synes ikke Drillo bør ta det så tungt at noen her på forumet gjerne vil ha ham vekk.
djpete, dracula, klokan og de fleste andre kritikerne var også store motstandere av Drillo allerede før han ble ansatt i FFK og nå har de sittet på gjerde som gribber og bare ventet på en anledning til å kaste seg over ham.
Men jeg er helt sikker på at dere alle kommer til å måtte svelge alt sammen i løpet av høsten, på samme måte som alle kritikerne til Eggen og Harry måtte gjøre sist år. :D
Det er også verdt å merke seg at her inne er det kanskje 5 meget aktive og totalt 20-30 gjengangere om uttaler seg om dette, mot 8000 mennesker på kamp....
Vil også fremheve en kommentar fra Aftenposten (pappir) sist helg. Hvor de synbes FFK hadde gjort det meget bra under Drillo, tatt i betraktning alle skader.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914