Sutrehaugen
Ps. Dette blir siste innlegget mitt her på en stund. Blir bare i dårlig humør av å være her inne.
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Første bud er att laget kjemper, ikke bare står og ser på. Synes att innsatsen til laget for tida er en hån mot de som drar på kampene og særlig bortekamper. Blir rett og slett forbanna over den feriefotballen de viste i går. På tide å gjøre noe drastisk med laget. Sett 4 av slappfiskene på benken, og la dem sitte der. Få inn noen av de som er motiverte, og heller ta tap med verdighet.
Se på innsatsen til 2`er laget ikke akkurat topp den heller iflg. F-B.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg var på Nadderud igår og den eneste jeg hørte stemmen til var Bora - gjennom hele kampen. Slipper vi inn et mål begynner alle spillerne å henge med hodet og rusler sakte tilbake til midtstreken igjen.
Det er jo faen ingen vilje eller noe å se på banen. Det gjelder selvfølgelig ikke alle men et stort flertall..
Når det gjelder cupen har vi kommet oss en runde lenger enn ifjor, og bare det burde faktisk være stort nok! Som Julekake sier, "Rom ble ikke bygd på en dag folkens", og det er veldig sant!! Mye har skjedd både på banen, og ikke minst i kulissene, de siste fire årene, og vi spiller i det minste i Tippeligaen iår også! Vi får satse på at en lang og god ferie er det som skal til for å gjøre en minst like god høstsesong som vårsesong, eller i beste fall lik den vi hadde ifjor!
:ffk:
Jeg kommer til å sutre hvis vi taper for Moss igjen hvertfall:)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Men når det er sagt, så er skal det være lov å si fra når spillerne gjør det dårlig. For vi vet at de kan bedre. Det er imidlertid noen som bare klager og syter, dét er bare nedbrytende - for alle. Konstruktiv kritikk og spontane negative utbrudd derimot, det hører med.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror det er flere som takler et tap eller to, bare vi taper med stil, og ikke blir latterliggjort som vi har ved enkelte tilfeller. At vi kjemper tappert, men taper likevel, det er i grunn helt greit det, men å stod med hendene i lomma og ikke gidde, det er noe helt annet...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Eneste jeg forsøkte å komme gjennom dirkete til spillerene med var "Kom igjen, guttær", og "jobb etter!", "Følg etter!", og det virka faktisk som det hadde en effekt, om enn ubetydelig.
Peters spilte på venstre side foran plankehaugen, og litt roping og hoining gjorde at han faktisk var ganske positiv i mine øyne. Tydelig at han likte det også, forresten. Kan vi være sånn overfor nøkkelspillere også, så kan publikum gjøre en forskjell!
Og er ellers helt enig i at det er mye syting her inne. Men jeg forstår at folk er engasjerte og skuffa. Kanskje det er greit å holde sytinga her inne, og ikke på kamp, forresten. :-)
Jeg sutrer så mye jeg vil og (egentlig sutrer ikke i det heletatt, kun et innleg om drillo da) skal skrive såååå myyyyeee jeg vil. Så lenge er dette her et demokratisk forum og jeg angriper ingen personlig da kan jeg sutre.
En ting er sikker, har gitt og kommer til å gi støtte til laget så mye jeg orker på hver hj... kamp. Og da mener jeg på stadion. da er det bedre slikt at jeg gir mitt hjerte på stadion og klager litt her enn å gjøre som en del andre som bare sitter på denne tribunen og klager vel ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av dracula
Spørsmålet blir kanskje , hvem er motiverte?2. lagets innsats leser du om på FFKsupporter.net :rolleyes:
Se på innsatsen til 2`er laget ikke akkurat topp den heller iflg. F-B.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Te søndag knuser vi Start, og går te ferie med hevet hode. Verre er det ikke:)
Pættærnæ døm hang og slang!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914