Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerne takket ikke/hva gjør Plankehaugen?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 05, 13:30
Endret: 30 jun 05, 13:32
Dette står å lese På Tråden:
-Skjerping mot Start.
-Jeg er en ivrig FFK-patriot, men ble veldig skuffet på Åråsen. Hva er galt nå?
Det er jo ikke noe trykk på banen. Spillerne takket heller ikke Plankehaugen etter kampen. Vil ikke spillerne at publikum skal komme og se kampene? Spillerne får jo høy lønn for det de gjør.

Mener jeg leste ett, eller annet sted at Plankehaugen ikke ville være til stede på flere bortekamper, hvis de ikke takket for kampene fremover, stemmer dette Plankehaugen, kan noen derfra svare på dette? Mener Lars Thoresen skrev det i Demokraten etter tapet for Aalesund.

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 30 jun 05, 14:14
Tror vel ikke Haugen og andre trofaste blir hjemme fordi spillerane ikke takker.... Vi er vant til Lars Petter Hansen, og den jævelen takka aldri!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 30 jun 05, 15:31
Tror du får lese det Plankehjørnet en gang til! Er jo helt fjernt av oss å ikke dra på bortekamper fordi spillerne ikke takker for støtten et par ganger etter en kamp - i hvert fall for Plankehaugen som helhet. Hva enkeltpersoner gjør, er opp til døm. Uansett, poenget er at vi fortjente søren dundre meg en takk for at vi dro til Ålesund for å se den elendige kampen! Og vi fortjener faktisk en takk for å stille opp uansett om vi vinner eller taper i alle kamper.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 30 jun 05, 15:33
samme det vel.. de er glade etter seier og det er vi og.. blir det knus feil vei så er vi sure og grinete og da tenker ikke jeg akkurat på å bli takka for å se på altså...tull!!!
:ffk:

---------------------------

Heia FFK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jun 05, 16:28
Ryktene vil ha det til at Lars Thoresen er nær en konvertering til Mossesupporter. Overgangen skal ha gått smertefritt og underveis har hans misnøye med FFK skint tydelig igjennom. Trolig vil fjorårets overskudd i Plankehaugen følge lederen og bli donert til Kråkevingen.

Sikre kilder!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jun 05, 16:30
Kan vi få Hjælmen eller janrafn i en byttehandel tro??

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jun 05, 16:33
Endret: 30 jun 05, 16:35
Opprinnelig postet av Costanza
Kan vi få Hjælmen eller janrafn i en byttehandel tro??

janrafn er ventet å bli en del av byttehandelen, og det sies at det ei heller er motvillig.

Hjælmen vet innerst inne at han allerede er smugFFK`er, og var dermed ikke interessert i være del av noen handel. Det ville være å lure FFK, påstod han. Man har ikke tall på hvor mange ganger Hjælmen allerede har tikket inn gjennom tellerapparatene på ærverdige Fredrikstad stadion.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jun 05, 16:34
Endret: 30 jun 05, 16:36
Jeg kan si at jeg har kontaktet "harde kjernen" i Bad Blue Boys. Fikk bekreftelse på at en buss er klar til å kjøre til Fredrikstad. de venter på "grønt lys fra oss" ... Dem tar en lite tama reise og holder kurs her... Kurstemaet er "hvordan behandle spillere som ikke yter 100% på banen og i tilleg ikke hilser på supportere" kan være ganske aktuell kurs her i Fredrikstad

:D:D:D:D

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jun 05, 16:35
til alle dere som kommer med saftige kommentarer nå ....





bare kødda da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jun 05, 16:36
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg kan si at jeg har kontaktet "harde kjernen" bad Blue Boys. Fikk bekreftelse på at en buss er klar til å kjøre til Fredrikstad. de venter på "grønt lys fra oss" ... Dem tar en lite tama reise og holder kurs her... Kurstemaet er "hvordan behandle spillere som ikke yter 100% på banen og i tilleg ikke hilser på supportere" kan være ganske aktuell kurs her i Fredrikstad

Blir det drakt-stripping i Fredrikstad også nå...? ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jun 05, 16:38
Ja kurset virker kanskje litt brutal da men meget effektiv.

"Du får drakta di tilbake når du har fortjent den" er undertittel .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 30 jun 05, 16:49
Opprinnelig postet av Costanza
Kan vi få Hjælmen eller janrafn i en byttehandel tro??


Da snakker nok om en overgangssum som vil overgå såvel Figo som Ronaldo.I tillegg til nevnte Thoresen altså.
Jeg vil også i min kontrakt kreve mosselukt på deodorant-sprayflasker slik at jeg alltid skal kunne spraye litt godlukt i mine omgivelser for å huske på hvor jeg egentlig kommer ifra. :D

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 30 jun 05, 16:50
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av Costanza
Kan vi få Hjælmen eller janrafn i en byttehandel tro??


Da snakker nok om en overgangssum som vil overgå såvel Figo som Ronaldo.I tillegg til nevnte Thoresen altså.
Jeg vil også i min kontrakt kreve mosselukt på deodorant-sprayflasker slik at jeg alltid skal kunne spraye litt godlukt i mine omgivelser for å huske på hvor jeg egentlig kommer ifra. :D

Haha, og der fikk vi bekreftelsen på at to herremenn lusker rundt i FFK-kulissene! :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 30 jun 05, 16:52
Jeg følgær med vettu, Holtern:D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 05, 16:59
Leste at myggen ville være omtrent ikke-eksisterende i sommer, betyr det at vi fikk en trillebår med mossinger i steden for? Huff da :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 30 jun 05, 17:00
Att ikke spillerne takket PH på Søndagens kamp mot LSK er helt feil !!!:confused::mad:
At de ikke kom løpende bort å kjørte bølgen o.l. er jo forsålig men jeg så at de takke med å klappe til oss i det de med hengehuer gikk av banen. At vi skal strippe de for drakta og ikke gi den tilbake før de fortjener den støtter jeg fult ut. :mad:. Se å våkne guttær, kan`ke sova i timene nå get...:ffk:.

---------------------------

Ivrig aristokrat

Sempre Fi ! Forza FFK !


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 jun 05, 22:20
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette står å lese På Tråden:
-Skjerping mot Start.
-Jeg er en ivrig FFK-patriot, men ble veldig skuffet på Åråsen. Hva er galt nå?
Det er jo ikke noe trykk på banen. Spillerne takket heller ikke Plankehaugen etter kampen. Vil ikke spillerne at publikum skal komme og se kampene? Spillerne får jo høy lønn for det de gjør.

(...)



Blir kanskje litt feil å svare deg på dette Patrioten, all den tid du tydeligvis siterer noen andre her, men: ikke takket på Åråsen? Det er jo direkte feil, med mindre man krever at alle spillerne skal stille seg på rekke og klappe. Spillerne klappet da til oss da de gikk av banen!?! Det holder som takk for meg...

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 05, 22:26
Plankehaugen er i hvertfall
mis fornøyd meg tingens tilstand, rykter om reaksjoner til søndag

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 jun 05, 22:32
Endret: 30 jun 05, 22:36
Opprinnelig postet av Costanza
Kan vi få Hjælmen eller janrafn i en byttehandel tro??


JA hvor er det blitt av de to herrene? Har vært usedvanlig stille fra den kanten i år gitt... Har`em gått under jorda, eller er dem så høyt oppe etter MFK`s "opptur" i år?

Opprinnelig postet av Klokan
Jeg kan si at jeg har kontaktet "harde kjernen" i Bad Blue Boys. Fikk bekreftelse på at en buss er klar til å kjøre til Fredrikstad. de venter på "grønt lys fra oss" ... Dem tar en lite tama reise og holder kurs her... :cool:Kurstemaet er "hvordan behandle spillere som ikke yter 100% på banen og i tilleg ikke hilser på supportere" kan være ganske aktuell kurs her i Fredrikstad

:D:D:D:D


Har dem med balltre?

Var kanskje ikke dem som banke opp spillerne sine, husker ikke hvilken klubb det var i farta...

ellers skal vel spillerne være glad vi ikke er i sør-amerika, der er`em jo "trigger happy" så det holder
:cool:

Opprinnelig postet av janrafn


Jeg vil også i min kontrakt kreve mosselukt på deodorant-sprayflasker slik at jeg alltid skal kunne spraye litt godlukt i mine omgivelser for å huske på hvor jeg egentlig kommer ifra. :D


er det verdt det?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 jun 05, 22:46
Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen er i hvertfall
mis fornøyd meg tingens tilstand, rykter om reaksjoner til søndag

Hvis det er snakk om negative reaksjoner mot spillerne/klubben håper jeg virkelig ikke det er tilfelle. Vi er med for å støtte laget vårt! Ikke sparke dem når de ligger nede!

Som Arsenal-supporter trodde jeg aldri jeg skulle bruke Liverpool-supportere som gode eksempler, men det de gjorde på 0-3 mot Milan er noe å ta lærdom av: hvis spillerne sliter - det være seg med teknikk, innsats, humør eller hva det skal være, skal vi _støtte_ dem! Oppildne dem til å gi mer! Det er sånn vi kommer tilbake.

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jun 05, 22:53
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen er i hvertfall
mis fornøyd meg tingens tilstand, rykter om reaksjoner til søndag

Hvis det er snakk om negative reaksjoner mot spillerne/klubben håper jeg virkelig ikke det er tilfelle. Vi er med for å støtte laget vårt! Ikke sparke dem når de ligger nede!

Som Arsenal-supporter trodde jeg aldri jeg skulle bruke Liverpool-supportere som gode eksempler, men det de gjorde på 0-3 mot Milan er noe å ta lærdom av: hvis spillerne sliter - det være seg med teknikk, innsats, humør eller hva det skal være, skal vi _støtte_ dem! Oppildne dem til å gi mer! Det er sånn vi kommer tilbake.


Helt enig!! Vi så jo alle hvordan det gikk med liverpool:cool:
Men helt seriøst, hva hjelper det å protestere mot klubben?? tror dere virkelig spillerene vil jobbe bedre da?? nei, det riktige er å synge/rope høyere og mer en noen gang..

For husk: Det er i motgang klubben trenger støtte og de virkelige supporterene viser seg!

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 jul 05, 00:36
Syns heller ikke PH bør kjøre det banneret som dem skrev om i FB....er ikke sikker på om det for noen positiv effekt...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 jul 05, 00:39
Opprinnelig postet av HectorFFK
Syns heller ikke PH bør kjøre det banneret som dem skrev om i FB....er ikke sikker på om det for noen positiv effekt...

Synes det er et regelrett teit forslag og enda teitere om dette bare er et privat utsagn fra Øivind og ikke et gjennomtenkt forslag fra styret i Plankehaugen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jul 05, 00:43
helt greit å kjøre dette banneret...En ting hadde vært om de virkelig hadde kjempa for laget og tapt...Da hadde ikke dette vært nødvendig

Men

når de ikke er villig til å vise et snev av innteresse om hva som foregår utpå der,og spiller med en slik "gi faen" holdning som de gjør nå,så må vi supportere vise hva vi mener

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 05, 07:48
Støtter forslaget, noen må gjøre noe. Virker ikke som de bryr seg så mye om trenerne og media, kanskje de kan reagere på Plankehaugen, der står det svart på hvit

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 01 jul 05, 08:26
Trenger ikke gutta støtte nå, som laget allerede ligger nede?

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 01 jul 05, 08:36
Den banneren bør ikke komme !

Til Tifo gjengen (som gjør en fantastisk jobb)
Forslag til ny banner: FFK ! vi støtter dere 100% !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 jul 05, 08:50
En gammel regel " Spark aldri noen som ligger nede".

Er i øyeblikket egentlig mer "sår" på lagets vegne enn "sint".
Mener dessverre fortsatt at vi kunne forvente dette, utfra trenerskifte.

Hadde sjølsagt ikke håpet det, men....
Colgito ergo doleo.

"the future so bright I gotta wear shades"
:cool::cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 01 jul 05, 09:29
Endret: 01 jul 05, 09:29
Til "Supportere" som vil demonstrere mot laget på søndag:

Hold dere heller hjemme!
Gjerne resten av sesongen.
Finn et annet lag.
Kjøp en Railo kasett.

Maken til futne hengehuer!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 jul 05, 09:39
skal vi se ... endelig fant jeg denne greie på engelsk . les her . he he he ...
jeg kødder fortsatt da

http://tsn.ca/soccer/news_story.asp?id=102126

http://www.hindustantimes.com/news/7242_1066683,00180009.htm

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 01 jul 05, 10:27
Undrer veldig på om det bannerforslaget er noe hele Tifogruppa har planlagt sammen med "kjernegjengen" i Plankehaugen. Håper virkelig ikke det.
Banneret som Brukernavn foreslo er mye bedre.
Istedenfor å bruke opp stemmene på å protestere, så må vi bruke dem til å vise spillerne at vi er der for dem.
Ja, de har uten tvil prestert langt under pari de siste kampene, men å begynne å foreslå bannere som det det står om i FB blir bare dumt.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 jul 05, 10:34
jeg vet om en ting i hvrtfall. baner er samma for meg men når det gjelder protester så er det slikt så lenge jeg står der og skal vare en eller annen forsanger eller kall det som du vil da skal det gis kun støtte til spillere så lenge det er kamp og stadion ....
nok fra meg

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 jul 05, 11:28
Jeg fatter ikke hva Plankehaugen tenker å oppnå med å komme med kjipe meldinger som foreslått i F-B. Utrolig barnslig.

"Vi er viktigst i hele verden, og når vi gir meldinger til FFKs spillere så forandrer vi alt, og FFK begynner å vinne igjen". Makan til navlebeskuende gjeng!

Ærlig talt, dette er fotball, og vel er det viktig med supportere, men når man setter igang aksjoner på bakgrunn av om spillerne takker eller ikke, nei, vet du hva, dette blir for dumt.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 jul 05, 11:40
Endret: 01 jul 05, 11:42
Hva f som er vitsen med det banneret nå, kan man jo lure på. Meningen var egentlig å smelle opp det banneret rett før spillerne går i garderoben etter oppvarminga på søndag, som et lite ekstra spark i rævva for å få litt ekstra tenning før kampen. Nå får døm jo søren meg to jævla dagers varsel om at det kommer et banner med en viss tekst... Nå blir jo hele opplegget bare teit! Men, det er jo Øyvind og et par til som maler banneret, så han har jo ødelagt mest for seg sjøl da... For all del tifo-gutta gjør en suveren jobb, men det her var litt i overkant klønete. Såpass får døm søren meg tåle å høre!

Men for all del det er helt sikkert mange som mener det samme som Øyvind, men vi har aldri blitt enige om å gå ut i media på den måten i forkant av kampen, så resten av innholdet får Øyvind stå inne for sjøl. Jeg er veldig enig i at det her var feil måte å gå ut i media på. Men jeg fikk ikke vite om dette før i går kveld, så hva kan jeg gjøre da a? Ja, ja...

Tror dessuten jeg får slutte å lese aviser når det er lenge siden siste måltid og blodsukkeret er lavt;-D

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 jul 05, 11:44
Uansett så skal det synges som rakkærn på søndag!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 jul 05, 11:47
Endret: 01 jul 05, 11:51
Helt enig med Asgeir!

Jeg skjønner at enkelte er litt frustrerte om dagen, men der stopper også min forståelse. Som en sa i en annen tråd; Sytinga får vi ta på forumet. På stadion bør vi bidra med det vi kan - om det er aldri så lite.

Kan nesten lure om NOEN (dette er ikke kritikk av Plankehaugen generelt) ikke hadde godt av at Plankehaugen ble kåret til fjortårets beste supportere. Med slike utspill synes jeg det er langt igjen til at vi er gode supportere.

Vil bare understreke det Bjervell dro opp: Se på det Liverpool-fansen gjorde i pausa i Istanbul!! Å synge hele pausa slik at spillerne hører det inn i garderoben - til tross for Liverpool hadde blitt rundspilt til de grader. DET er supportere det! Slike utspill som i dagens F-B blir rett og slett bare lavmål. Må finnes bedre måter å motivere til innsats....

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 01 jul 05, 12:02
Opprinnelig postet av A.Scheie
Se på det Liverpool-fansen gjorde i pausa i Istanbul!! Å synge hele pausa slik at spillerne hører det inn i garderoben - til tross for Liverpool hadde blitt rundspilt til de grader. DET er supportere det! Slike utspill som i dagens F-B blir rett og slett bare lavmål. Må finnes bedre måter å motivere til innsats....


Dette er et eksempel til etterfølgelse.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 01 jul 05, 12:05
Det er motgang en kan bevise hva som bor igjen. Dette gjelder både spillere og supportere. Jeg synes plankehaugen skal gå i seg selv ang denne bannersaken. Kan umulig være god supporter kultur å vende seg mot laget en skal støtte på stadion.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 05, 12:08
Kommer til å rive ned det banneret hvis det kommer bort til meg.:confused:
Egentlig bør vi gå litt i oss sjøl også. Vi er ikke akkurat i toppform vi i Plankehaugen heller. Mye dårligere enn i fjor spør dere meg. Er vel nesten bare VIF-kampen hvor det var no trøkk.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 01 jul 05, 12:12
Lerkandal publikumet startet pipekonserten sammen med 2. omgang i går. Det viser jo hva som bor i dem. Håper jeg aldri opplever noe lignende her, uansett hvor skuffet man kan bli. f.eks. mot Tollnes hjemme i 2001, Kvik Halden borte 2002, Moss borte 2003, Vif hjemme 2004, Moss borte i cupen 2004,LSK hjemme 2004

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 05, 12:28
Hvis dere skal gjøre dette, husk NRK sender kampen direkte og at 400-600000 mennesker ser kampen. Tenk på det

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 01 jul 05, 13:12
dette blir for dumt!!! :mad:


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 01 jul 05, 13:22
Gutta har vel fått såpass med pepper den uka her, at noe banner skulle være unødvendig, for ikke å si barnslig. Er det ikke voksne folk som styrer og steller i haugen da?
Jeg forventer att spillerne står på i 90 minutter + tillegg til søndag. Så noe noe banner med teit påskrift kan dere la ligge hjemme.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 05, 13:25
Direkte på tv igjen, bør vel være nok til skjerping

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jul 05, 13:39
eller hva med at vi kopierer liverpool og synger sinnsykt høyt når det er pause også,så spillerne hører det i garderoben...?

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 01 jul 05, 13:54
A9 DET skal vi !!!
Ikke faan om vi skal kjefte på spillerne!
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 jul 05, 14:04
ha ha ha ... og hvordan skal du overdøve den fine musikken vi får i pausa ?????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jul 05, 14:08
er ikke snakk om "du" her klokan,plankehaugen går under betegnelsen "vi" om du ikke har fått med deg det ennå....

Uansett

Når det kommer til musikken,er det vel en eller annen som kjenner speaker på stadion slik at man kan be han ikke spille musikk i pausa,er det noe verre enn det egentlig?

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 01 jul 05, 14:25
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Kvik Halden borte 2002
Endte ikke det 3-3 med scoring av Biffen helt på slutten? Kongekamp...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 jul 05, 14:27
Opprinnelig postet av A9$h
er ikke snakk om "du" her klokan,plankehaugen går under betegnelsen "vi" om du ikke har fått med deg det ennå....

Uansett

Når det kommer til musikken,er det vel en eller annen som kjenner speaker på stadion slik at man kan be han ikke spille musikk i pausa,er det noe verre enn det egentlig?

Trodde du kjente til oplegget på stadion. Dette har vi bedt dem å gjøre nå i to år .. og du ser hvor mye vi har blitt hørt ............... Det er ikke speakeren som bestemmer....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 01 jul 05, 14:28
Du har helt rett Planken. Jeg måtte reise fra Halden rett før kampslutt. Hørte jo på radioen at det ble 3-3. Jeg var alikevel skuffet over resultatet, og ikke minst kampen. Jeg mener FFK lå under helt til Biffen scoret på overtid(tror jeg).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 01 jul 05, 14:29
VI synger uansett !!!!!!!!!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 01 jul 05, 15:37
hvis jeg ikke husker feil ... scorte på straffa på nesten overtid..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 01 jul 05, 15:45
2.Juni. Lp puttet på straffe. tror det var to min før slutt. Husker ikke helt nøyaktig. Tore P var skadet i den kampen. Etter å ha falt i klubbhuset hvis jeg ikke tar feil....

---------------------------

Fredd


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 01 jul 05, 15:57
Hva er det plankehaugen driver med?supportere skal vel stå bak laget sitt i motgang...frem til nå har FFK-supportere blitt sett på som et av landets beste,men tror det fort kan forandre seg nå!Greit å være skuffet,er det selv,men får da for faen være måte på!!Banner som uttrykker misnøye med egne spillere,LATTERLIG,plankehaugen vil bli ledd av...bruk tiden på å støtte spillerne nå når de sliter,ikke snu ryggen til dem!!

---------------------------

PÅL


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 01 jul 05, 16:10
Tror vi er mange nok nå til å sørge for at det banneret aldri blir sett!

---------------------------

Fredd


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 jul 05, 16:25
I det ene øyeblikket synger vi "Fredrikstad, Fredrikstad, aldri skal vi svikte. Vi står her for deg", og i litt senere skal vi lissom dra opp et banner hvor det står at vi gir faen?!?

Jævli ræva forslag...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 jul 05, 17:05
Med en regelrett flau tekst! Og hva er vitsen med å løpe til media om dette?

Da er det hundre ganger bedre med et banner som lyder:

"Vi krever ikke annet enn blod, slit og tårer!"

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 01 jul 05, 17:11
Idiotisk banner rett og slett!
:mad:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 05, 17:12
ja til banner som vekker opp gutta som tjener fett på å spille som dem ikke vil at ffk skal være i TL

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 jul 05, 17:18
Opprinnelig postet av keiko
ja til banner som vekker opp gutta som tjener fett på å spille som dem ikke vil at ffk skal være i TL


Bare for å avklare? Betyr dette at du støtter ideen om det nevnte banneret? Bare lurer...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


risholt

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 36

Lagt til: 01 jul 05, 17:41
opp med banneret!!!
kanskje det får gutta til å gi gass!!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 05, 17:54
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av keiko
ja til banner som vekker opp gutta som tjener fett på å spille som dem ikke vil at ffk skal være i TL


Bare for å avklare? Betyr dette at du støtter ideen om det nevnte banneret? Bare lurer...
Jepp. viktig å markere at dem som er i ffk spiller må trå til. det går F.. ikke ann å spille som dem skulle tro dem spiller mot sitt eget lag. dem er for late og tar ting alt for lett. det er få av dem som spiller som vil gi alt

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 01 jul 05, 18:19
"– Supporterne er lagets 12. spiller og er nøkkelen i forhold til å skape «trøkk» rundt klubben. Nå må noen ta tak - ellers så vil supportere falle fra, advarer Johansen.", står det i FB.

Vel, de "supporterne" som faller av etter et par tap, de kommer ikke jeg til å grine over...Han får det til å høre ut som om PH er en gjeng medgangsupportere, og det er faen ikke jeg hvertfall!

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 01 jul 05, 18:47
Endret: 01 jul 05, 18:48
Tror nok at spillerne tydelig har fått høre at innsatsen har vært for dårlig i de siste kampene. Tviler på at de trenger supportere til å fortelle dem nok en gang hvor dårlige de er - spesielt ikke rett før kamp. Selv tror jeg dette kan mer destruktivt enn konstruktivt.

Jeg tror faktisk at selv fotballspillere er såpass oppegående at de skjønner når de har prestert dårlig. Hadde jeg vært spiller på et lag som slet, så ville ikke akkurat det å få supporterne mot meg hjulpet. Jeg mener at det viktigste tidspunktet supportere kan gi støtte på er nettopp når man sliter.

Av erfaring så er neppe alle enige med meg. Vil derfor spørre forumbrukerne hva dere mener:


Hvordan kan vi best motivere guttæne til innsats?

A) Henge opp et banner der vi truer med å gi faen.

B) Støtte opp ved sang og tilrop, gjerne i enda større grad enn når ting går bra

C) Annet, kom med forslag

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jul 05, 18:59
Opprinnelig postet av A.Scheie

Av erfaring så er neppe alle enige med meg. Vil derfor spørre forumbrukerne hva dere mener:


Hvordan kan vi best motivere guttæne til innsats?

A) Henge opp et banner der vi truer med å gi faen.

B) Støtte opp ved sang og tilrop, gjerne i enda større grad enn når ting går bra

C) Annet, kom med forslag


B) Støtte opp ved sang og tilrop, gjerne i enda større grad enn når ting går bra...

Uten tvil....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 jul 05, 19:05
Uten at det betyr noe, men A.Scheie , denne gangen er vi enige.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 jul 05, 19:09
Etter å ha tenkt meg om er jeg rimelig sikker på at forslag B vil hjelpe spillerne mest mulig,slik at de presterer for ffk

men kanskje men kan ha med et banner der det står

"FFK i Tykkt og Tynnt"
eller
"Vi møter motgang,men sammen snur vi det til seier"

tror det har en mer positiv effekt,er ikke vits i å svartmale hele situasjonen,gjør bare tingenes tillstand vondt verre

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 01 jul 05, 19:25
Endret: 01 jul 05, 19:26
De som størttr dette Jæ#"#¤ banneret er for meg synonyme med medgangsupportere.

For gudt skyld hol det banenret borte. Syng som faen i stedet.
La oss ikke bli like håpløse som Oddrane, som har det med å slenge dritt til kulbben/ledelsen.

Skal man slenge melgdinger til klubben bør de være positivt laddet, slik som La harry bli etc.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 01 jul 05, 19:30
Endret: 01 jul 05, 19:49
mitt forslag inntil videre
C: annet

plankehaugen bør vente med evt et negativt banner, heller kanskje ta å fram gamle banneret med: blod, svette, tårer(slik som Holters skriver) + skrive på:alt for FFK....slik at alle forstår at vi supportere krever ihvertfall 100 % jobbing å ikke daffing ute på banen.

går også ann å be om et møte med
1.ledelsen(med trenere)

2.spillergruppa

evt et fellesmøte hvor Alle parter letter på trykke å gir hverandre ris og ros fram til nå i sesongen.

noen syns kanskje dette virke litt dumt men lufter litt tanker å ideer...

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 jul 05, 19:34
Opprinnelig postet av Holters
Med en regelrett flau tekst! Og hva er vitsen med å løpe til media om dette?

Da er det hundre ganger bedre med et banner som lyder:

"Vi krever ikke annet enn blod, slit og tårer!"


Trenden snudde ifjor, i samme kamp som vi debuterte med: "Blod, svette, tårer".... banneret!
100%= 3 poeng lød det også den gangen, på et annet banner.

---------------------------

Macka fra start!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 05, 19:39
Var som om jeg skulle det selv Holters

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 01 jul 05, 20:31
Endret: 02 jul 05, 09:34
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Holters
Med en regelrett flau tekst! Og hva er vitsen med å løpe til media om dette?

Da er det hundre ganger bedre med et banner som lyder:

"Vi krever ikke annet enn blod, slit og tårer!"

Trenden snudde ifjor, i samme kamp som vi debuterte med: "Blod, svette, tårer".... banneret!
100%= 3 poeng lød det også den gangen, på et annet banner.

Så hvorfor ikke gjenta suksessen? Med en liten omskriving? I stedet for det håpløse forslaget som svirrer rundt nå...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 02 jul 05, 04:12
helt enig med holters...det banneret som stod i avisne hører ingen sted hjemme,men vi må vise at vi støtter laget i tykt og tynt,men kan gjerne vise at de bør gi alt,men det tror jeg at de vet....støtt opp om laget nå,det er nå de trenger støtten!!de kommer tilbake...slutt å sutre,det blir for dumt,vi har fortsatt tatt 16p. det er ikke værst.....faktisk ganske ok,og fler poeng blir det!

---------------------------

PÅL


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 05, 10:23
Kan jo sende en liten underskriftskampanje til de bak ideen og si at de ikke har majoriteten bak seg. Ettersom dette blir TV-kamp i beste sendetid vil jeg tro at det blir slått stort opp, og det er vel ikke akkurat det vi trenger rett før ferien, at laget tror supporterne har gitt faen i dem... Ser allerede for meg intervjuer med spillerne om hva de syns om supporterne som ikke støtter klubben...

Gi de heller en høflig påminnelse a la den til Holters om at innsats er alt vi krever av dem, og så backe dem opp hele kampen.

Seier mot Start, ferie med nye forsterkninger og et nytt håp i spillergruppa, det hadde vært en fin ferie det...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 05, 13:08
Ulf Berg sa til Radio Fredrikstad at de skulle ha møte i morgen om de skulle bruke bannert eller ikke.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 jul 05, 13:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Ulf Berg sa til Radio Fredrikstad at de skulle ha møte i morgen om de skulle bruke bannert eller ikke.


Da får jeg vel ta med meg en kniv så jeg får skjært det i stykker.:eek:, i tilfelle de bestemmer seg for å bruke banner.:confused:

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 05, 13:29
Endret: 02 jul 05, 13:29
De tar det kanskje fram, hvis spillerne ikke har skjønt alvoret ennå.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 05, 13:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
Ulf Berg sa til Radio Fredrikstad at de skulle ha møte i morgen om de skulle bruke bannert eller ikke.


Da får jeg vel ta med meg en kniv så jeg får skjært det i stykker.:eek:, i tilfelle de bestemmer seg for å bruke banner.:confused:
skjønner ikke deg der som er mot banner. er på tide å vekke opp dem gutta. Dem løper jo ikke i det hele tatt og det er få tall av dem som spiller som gidder å trå til. holder ikke meg at en eller 5 gjør det. Kommer det ikke noe banner blir fr.stadio straks en stadio med lite publikum på. Ingen gidder å se på gå fotball

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 jul 05, 14:02
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten
Ulf Berg sa til Radio Fredrikstad at de skulle ha møte i morgen om de skulle bruke bannert eller ikke.


Da får jeg vel ta med meg en kniv så jeg får skjært det i stykker.:eek:, i tilfelle de bestemmer seg for å bruke banner.:confused:
skjønner ikke deg der som er mot banner. er på tide å vekke opp dem gutta. Dem løper jo ikke i det hele tatt og det er få tall av dem som spiller som gidder å trå til. holder ikke meg at en eller 5 gjør det. Kommer det ikke noe banner blir fr.stadio straks en stadio med lite publikum på. Ingen gidder å se på gå fotball


Så du mener at det eneste som kan redde FFK er dette banneret? :confused::confused:

Banner er en fin ting, og det og vekke opp gutta kan også trengs.
Men man viser vel ikke støtte ved å si at vi kommer til å gi faen?
Det blir for dumt.

Grunnen til at FFK sliter er ikke at spillerne har bestemt seg for å være dårlige.
Det er jeg faktisk sikker på, selv om det virker som at mange tror at dette er tilfelle.
De vet at de har prestert dårlig en stund nå.
Fatter ikke da at noen kan tro at en slik sutrete tekst som er foreslått på dette banneret kan hjelpe.
Tror heller det gjør vondt verre.

Lag heller noen positive bannere med påskrift noe ala det Holters foreslo.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 jul 05, 15:28
Er medlem av PH, til tross for at jeg er en lettere tilårskommen hovedtribune tilskuer.
Kommer dette banneret i morgen, eller senere, vil jeg sørge for å bli strøket fra PH`s medlemsliste. Jeg tror også at det vil være mange andre med meg som vil gjøre det samme for å vise at man tar avstand fra den type "supportervirksomhet".

Det er vel strengt tatt lovlig å nå ta til vettet og legge dette temaet dødt!!!!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 05, 16:07
Er medlem selv, er enig med deg. Hvorfor kan ingen av lederene i Plankehaugen forklare hva som skjer, Lars Thoresen kom på banen og forklar?????
Vi klager på at FFK har blitt lukket klubb, Plankehaugen skal dere ta etter FFK. Hvorfor legger dere ikke ut nyheter på siden deres.
-Husbyggingen til Raymond
-Banneret opplegget som skjer nå
Er noe dere i hvertfall kunne ha skrevet om
-

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 02 jul 05, 16:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er medlem av PH, til tross for at jeg er en lettere tilårskommen hovedtribune tilskuer.
Kommer dette banneret i morgen, eller senere, vil jeg sørge for å bli strøket fra PH`s medlemsliste. Jeg tror også at det vil være mange andre med meg som vil gjøre det samme for å vise at man tar avstand fra den type "supportervirksomhet".

Det er vel strengt tatt lovlig å nå ta til vettet og legge dette temaet dødt!!!!

Der kom du meg i forkjøpet Kanogvetalt. Er selv medlem i PH, med plass på Hovedtribunen. Blir dette banneret brukt i morra, vil jeg melde meg ut. Holters forslag er mye bedre, og vil helt sikkert ha en mye bedre virkning på guttane.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 jul 05, 16:31
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner

eller

de som blir igjen viser banneret og i tillegg SYNGER

For meg virker det sisste alternativet som de ekte supporterne

Helt idiotisk måte å vise sin støtte på å melde seg ut...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 jul 05, 16:41
Endret: 02 jul 05, 16:43
Eh? :confused:

Man trenger da ikke å være medgangsupportere selv om man melder seg ut av Plankehaugen! Er da ingen verdens vedtatt lov om at de "ekte supporterne" er medlemmer av Plankehaugen!

Viser haugen dette banneret og i neste minutt synger for full hals, så er de Norges latterligste supporterklubb. Snakk om selvmotsigelser!

Ved å melde seg ut av Plankehaugen, så viser man har noen fremtredende "ledere" i klubben ikke kan ture frem som de selv vil. Banneret er rett og slett idiotisk og jeg skammer meg på vegne av alle andre FFK-supportere.

Hva tror du selv vil ha størst effekt, A9sh? Fortsette med å støtte laget eller å vise frem verdens mest idiotiske banner? Det banneret har ingenting med å være supporter å gjøre! Snarere tvert imot!

Var akkurat det samme i fjor! Folk ville sparke Eggen pga den svake vårsesongen. Nå har vi gjort en god vårsesong med et enda mer skadeutsatt stall. Får vi nøkkelspillere tilbake fra skade og i form, samt et par forsterkninger, så vil dette blir en riktig så godt høstsesong.

Folk glemmer så fort!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 02 jul 05, 16:47
Opprinnelig postet av A9$h
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner



Er nok ikke det det handler om her. Det det handler om er å gå på kamper uten å være medlem av PH.
Når Plankehaugen innkaller til møte for å avgjøre om de skal vise banneret, viser de hvilket nivå de ligger på. Dette burde vært avgjort uten noe møte. Det virker som ledelsen i PH er lite voksne her.

Jeg vet ikke helt hvem som valgte inn disse gutta i styret, men hvis de fortsetter med liknende håpløse forslag, synes jeg det er på sin plass å sette inn noen andre, alternativt melde seg ut.

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 jul 05, 16:51
Jeg håper virkelig ikke at vi får se dette banneret imorgen. Støtter Holters, og stort sett alle de andre i denne tråden, vi bør heller evt ha banner som viser at vi støtter gutta.
Å gi F er vel ikke det gutta gjør, det er stor forskjell på det og det å ikke få ting til å fungere... Og det er det som er problemet nå; samarbeid!?!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 02 jul 05, 17:01
Nå må Plankehaugens ledere huske at et godt rykte tar år å bygge opp, men kan ødelegges på få sekunder.

Er dette virkelig noe de vil satse på? Banneret har fått dekning i media, og spillerne har sikkert fått det med seg, så poenget er nesten borte uansett.

Skjerpings! Syng og vær glad, vi spiller Tippeligafotball, for pokker!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 02 jul 05, 17:14
Endret: 02 jul 05, 17:16
Vel, endelig på nett igjen. I går svarte jeg vel ganske klart på det meste av det som folk faktisk har lurt på en del ganger i løpet denne debatten, men jeg får gjenta og presisere noe av det:

For å gjøre en lang historie kort, så har noe blitt framstilt som Plankehaugens offisielle mening som ikke er det. At Øyvind presterte å lufte diverse ting han hadde på hjertet til f-b da han ble oppringt av døm, vel, det må han ta på sin egen kappe. Og dette viser helt tydelig at Plankehaugens holdning til media må strammes inn. Har man en talsperson, så får man for f bruke denne! Og det bør kanskje også lokalmedia lære seg innimellom. FB hadde blitt tipset om banneret og ringte Ulf Berg, som sendte døm videre til Øyvind... Får sende døm en mail og minne døm på at det går an å ringe Plankehaugens talsperson innimellom også. Det var meg sist jeg sjekket;-)

Greit nok om folk uttaler seg litt om mindre viktige og ukontroversielle saker, men når det kommer til denne typen negative og litt vanskelige saker, så bør talspersonen benyttes. Det blir veldig mye ryddigere enn om flere uttaler seg i hytt og pine. Så har ikke skjedd i dette tilfellet, og det er beklagelig. Og ikke minst fryktelig irriterende for meg som må rydde opp i dette tullet i etterkant...

Jeg er forøvrig enig i at det til en viss grad kan være på sin plass å etterlyse innsats og glød fra guttane, men måten dette har blitt framstilt på, er helt hinsides. Og det hjelper jo ikke når jeg er på jobb og har hatt en jevn kø av billettkjøpere til kampen i morgen på Aristokraten i hele dag, slik at Radio Fredrikstad ikke har fått tak i meg og i stedet ringt Ulf Berg som er på hytta i Kongsvinger og ikke har lest gårsdagens avis... Dermed har alt blitt helt feil med hele greia!

Jeg har ikke sjøl hørt hva Ulf sa til Radio Fredrikstad tidligere i dag, men såvidt jeg har skjønt var det noe om et møte eller noe i morgen for å avgjøre om banneret skulle brukes eller ikke. Det får da være grenser til formaliteter! Blir fryktelig skuffa hvis det etter alt dette styret fortsatt skulle være noen som er for å bruke det banneret. Da er det i så fall fryktelig mørkt!!!

Dermed skulle det være redegjort litt for bannersaken med et snev av åpenet og selvransakelse, og hvis Plankehaugen er en lukket forening fordi det ikke står noe om huset til Raymond Kvisvik på plankehaugen.no, vel... Døm selv! Demokraten, FB og hovedstadsavisene har jo dekket det ganske bra, så jeg ville vel neppe si at det har vært lite åpenhet rundt akkurat det!

For ordens skyld så kommer jeg neppe til å ha nettilgang igjen før kanskje i morgen en gang, så ikke vent altfor raske svar her på forumet nå i helgen!!!


---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 02 jul 05, 19:27
Det var et greit svar, Lars. Nå regner jeg med at den/de personen(e) som står bak dette har fått med seg den massive motstanden og legger saken død.

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 02 jul 05, 23:15
Endret: 02 jul 05, 23:18
det er jo kjekt og se at så fort folk har litt forskellige meninger om noe så må ordet medgangsupporter draes frem.
kan jo legge til at og lage dette banneret ikke var et styrevedtak men en gjeng supportere som hadde vært på 4 bortekamper hvor guttane hadde vist slett innsats så nå mente vi det var på tide og la gutta få vite at vi ikke var fornøyd med innsatsen. at dette havnet i avisene var ikke Øyvinds feil. snakket netopp med Øyvind på telefonen og han sa at media allerede viste om banneret da de tok kontakt med ham.
vil også legge til at hvis det er noen som mener at jeg bør melde meg ut av plankehaugen fordi jeg mener at jeg som reiser rundt i hele landet for å støtte guttane ikke kan si ifra at jeg ikke er fornøyd med innsatsen på banen, de får ikke medhold.derimot var det jo flere ideer på tifo i denne tråden så de som har ideene kunne jo kommet med dem til tifogruppa ellers så kunne jo dere være med på og lage dem selv hvis dere ønsker eller har anledninger for vi kunne trenge hjelp til masse forskellige oppgaver.
kan jo også legge til at banneret er lagt på is men at budskapet er er kommet fram.

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 03 jul 05, 01:07
vel...

1) Øyvind hadde ingen verdens grunn til å BEKREFTE tifo-forslaget. Hele poenget med tifo er jo at det skal komme overraskende!

2) Forslaget var idiotisk, og uansett hvor mye dere pakker det inn, hevder at dere er gode supportere og har en rett til å si ifra, så har dette ingenting i en supporterklubb å gjøre. Hele opplegget var idiotisk!

3) Tifo-gruppa burde legge seg flate i stedet for å komme med all verdens unnskyldninger.

4) Enda godt man tok til vettet til slutt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 03 jul 05, 01:20
Helt enig Holters!
Men selv om banneret nå trekkes, er skaden allerede skjedd. Eller som Poppeye skriver "budskapet er kommet fram".

Godt at Lars T bekrefter at dette ikke var Plankehaugens idé, men at det er enkeltpersoner som gir uttrykk for sine meninger. Styret bør kanskje legge noen restriksjoner på hvem som kan uttale seg til media? Selv om det skal være Lars, har det gått litt over styr her. Nesten som i FFK i "gode gamle dager" :eek:

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 05, 01:28
ikke enig. Syns det med banner hadde sin plass. Jeg har sett at ffk spillere ikke trådd til i dueller. Noen av dem som spiller har trådd til, men noen er ikke nok.. Jeg håper å se et tent lag på stadion.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 jul 05, 01:35
ok Holters

1) Øyvind burde ikke ha bekreftet det , men han ble overrasket over at Ulf hadde sendt avisa videre. kan hende avisa ikke hadde skrevet noe vis Øyvind hadde svart Ingen komentar.

2) at det var idiotisk er din og helt sikkert mange andres meninger. jeg er jo som du sikkert har skjønt ikke helt enig i dette.

3) det er bare jeg og ikke tifo-gruppa som skrev det forrige innlegget så det er bare min "unnskylning".

4) ingen komentar :)

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 05, 03:18
Endret: 03 jul 05, 03:18
Opprinnelig postet av A9$h
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner

eller

de som blir igjen viser banneret og i tillegg SYNGER



Hvis jeg skal være medlem av noe så skal det være noe jeg støtter. Selv har jeg vært FFK-supporter siden lenge før Plankehaugen. (Sånn sett kan Plankehaugen sees på som mer medgangssupportere enn de av oss som har fulgt FFK alle årene i andre divisjon.)

Dersom Plankehaugen viser dette banneret imorgen (idag), er dette noe jeg ikke står for. Jeg vil fortsatt støtte FFK, men mitt medlemskap i Plankehaugen vil opphøre med umidddelbar virkning! Rett og slett fordi dette er ikke noe jeg kan gå god for.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 05, 10:29
Endret: 03 jul 05, 10:30
Har vært FFk-tilhenger /supporter i faktisk over 40 år.
Også de åra jeg bodde langt vekk fra byen, så faktisk noen kamper i den perioden også.
Vil forsatt være :ffk: tilhenger/supporter så lenge hukommelsen fra nostalgiens dager fortsatt sitter klemt et sted i bakhode mitt.
Blir bare litt vemodig noen ganger, da jeg føler at mye/noe av "sjela" til klubben holder på å forsvinne.
Når det gjelder "plankehaugen" har jeg den største beundring, for de som startet denne fargerike supporterklubben. En Supporterklubb som virkelig klarer å skape en ramme rundt klubben / kampene som gir en stemning som nesten er unik.
Likevel har jeg ikke tenkt tanken å melde meg inn i "plankehaugen", da jeg noen ganger oppfatter det som en " motesak". ( Undskyld dersom jeg provoserte)
Når det gjelder kampen i dag, skal en endelig demonstrere, så gjør det IKKE mot spillerne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 03 jul 05, 15:20
Det er en deilig sommerdag, og jeg har ingen som helst planer om å bruke den til å skrive innlegg i lange baner her inne. Føler uansett at debatten begynner å ebbe ut og at det neppe er mange som har særlig mye nytt å bidra med nå.

En ting kan alle som vanlig enes om, vi vil støtte guttæne så godt vi kan, alltid, uansett, som det heter på Stabæk-sproget. Og i dag skal vi støtte guttæne 110% og gjerne mer! Håper alle blir med på å lage et herlig lurveleven i kveld. Nå skal jeg uansett kose meg i sola og lade opp batteriene til i kveld:-)

Og om det kommer banner i kveld, tja, si det? TIFO skal liksom være litt hemmelig da, men det eneste vi vet, er hvilket banner som IKKE kommer...

Ha en fortreffelig sommerdag med bryggekos, så håper vi makrellfotballen blir sittende fast i FFK-garnet i kveld:-D

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340