Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerne takket ikke/hva gjør Plankehaugen?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 jul 05, 15:28
Er medlem av PH, til tross for at jeg er en lettere tilårskommen hovedtribune tilskuer.
Kommer dette banneret i morgen, eller senere, vil jeg sørge for å bli strøket fra PH`s medlemsliste. Jeg tror også at det vil være mange andre med meg som vil gjøre det samme for å vise at man tar avstand fra den type "supportervirksomhet".

Det er vel strengt tatt lovlig å nå ta til vettet og legge dette temaet dødt!!!!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 05, 16:07
Er medlem selv, er enig med deg. Hvorfor kan ingen av lederene i Plankehaugen forklare hva som skjer, Lars Thoresen kom på banen og forklar?????
Vi klager på at FFK har blitt lukket klubb, Plankehaugen skal dere ta etter FFK. Hvorfor legger dere ikke ut nyheter på siden deres.
-Husbyggingen til Raymond
-Banneret opplegget som skjer nå
Er noe dere i hvertfall kunne ha skrevet om
-

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 02 jul 05, 16:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Er medlem av PH, til tross for at jeg er en lettere tilårskommen hovedtribune tilskuer.
Kommer dette banneret i morgen, eller senere, vil jeg sørge for å bli strøket fra PH`s medlemsliste. Jeg tror også at det vil være mange andre med meg som vil gjøre det samme for å vise at man tar avstand fra den type "supportervirksomhet".

Det er vel strengt tatt lovlig å nå ta til vettet og legge dette temaet dødt!!!!

Der kom du meg i forkjøpet Kanogvetalt. Er selv medlem i PH, med plass på Hovedtribunen. Blir dette banneret brukt i morra, vil jeg melde meg ut. Holters forslag er mye bedre, og vil helt sikkert ha en mye bedre virkning på guttane.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 jul 05, 16:31
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner

eller

de som blir igjen viser banneret og i tillegg SYNGER

For meg virker det sisste alternativet som de ekte supporterne

Helt idiotisk måte å vise sin støtte på å melde seg ut...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 jul 05, 16:41
Endret: 02 jul 05, 16:43
Eh? :confused:

Man trenger da ikke å være medgangsupportere selv om man melder seg ut av Plankehaugen! Er da ingen verdens vedtatt lov om at de "ekte supporterne" er medlemmer av Plankehaugen!

Viser haugen dette banneret og i neste minutt synger for full hals, så er de Norges latterligste supporterklubb. Snakk om selvmotsigelser!

Ved å melde seg ut av Plankehaugen, så viser man har noen fremtredende "ledere" i klubben ikke kan ture frem som de selv vil. Banneret er rett og slett idiotisk og jeg skammer meg på vegne av alle andre FFK-supportere.

Hva tror du selv vil ha størst effekt, A9sh? Fortsette med å støtte laget eller å vise frem verdens mest idiotiske banner? Det banneret har ingenting med å være supporter å gjøre! Snarere tvert imot!

Var akkurat det samme i fjor! Folk ville sparke Eggen pga den svake vårsesongen. Nå har vi gjort en god vårsesong med et enda mer skadeutsatt stall. Får vi nøkkelspillere tilbake fra skade og i form, samt et par forsterkninger, så vil dette blir en riktig så godt høstsesong.

Folk glemmer så fort!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 02 jul 05, 16:47
Opprinnelig postet av A9$h
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner



Er nok ikke det det handler om her. Det det handler om er å gå på kamper uten å være medlem av PH.
Når Plankehaugen innkaller til møte for å avgjøre om de skal vise banneret, viser de hvilket nivå de ligger på. Dette burde vært avgjort uten noe møte. Det virker som ledelsen i PH er lite voksne her.

Jeg vet ikke helt hvem som valgte inn disse gutta i styret, men hvis de fortsetter med liknende håpløse forslag, synes jeg det er på sin plass å sette inn noen andre, alternativt melde seg ut.

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 jul 05, 16:51
Jeg håper virkelig ikke at vi får se dette banneret imorgen. Støtter Holters, og stort sett alle de andre i denne tråden, vi bør heller evt ha banner som viser at vi støtter gutta.
Å gi F er vel ikke det gutta gjør, det er stor forskjell på det og det å ikke få ting til å fungere... Og det er det som er problemet nå; samarbeid!?!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 02 jul 05, 17:01
Nå må Plankehaugens ledere huske at et godt rykte tar år å bygge opp, men kan ødelegges på få sekunder.

Er dette virkelig noe de vil satse på? Banneret har fått dekning i media, og spillerne har sikkert fått det med seg, så poenget er nesten borte uansett.

Skjerpings! Syng og vær glad, vi spiller Tippeligafotball, for pokker!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 02 jul 05, 17:14
Endret: 02 jul 05, 17:16
Vel, endelig på nett igjen. I går svarte jeg vel ganske klart på det meste av det som folk faktisk har lurt på en del ganger i løpet denne debatten, men jeg får gjenta og presisere noe av det:

For å gjøre en lang historie kort, så har noe blitt framstilt som Plankehaugens offisielle mening som ikke er det. At Øyvind presterte å lufte diverse ting han hadde på hjertet til f-b da han ble oppringt av døm, vel, det må han ta på sin egen kappe. Og dette viser helt tydelig at Plankehaugens holdning til media må strammes inn. Har man en talsperson, så får man for f bruke denne! Og det bør kanskje også lokalmedia lære seg innimellom. FB hadde blitt tipset om banneret og ringte Ulf Berg, som sendte døm videre til Øyvind... Får sende døm en mail og minne døm på at det går an å ringe Plankehaugens talsperson innimellom også. Det var meg sist jeg sjekket;-)

Greit nok om folk uttaler seg litt om mindre viktige og ukontroversielle saker, men når det kommer til denne typen negative og litt vanskelige saker, så bør talspersonen benyttes. Det blir veldig mye ryddigere enn om flere uttaler seg i hytt og pine. Så har ikke skjedd i dette tilfellet, og det er beklagelig. Og ikke minst fryktelig irriterende for meg som må rydde opp i dette tullet i etterkant...

Jeg er forøvrig enig i at det til en viss grad kan være på sin plass å etterlyse innsats og glød fra guttane, men måten dette har blitt framstilt på, er helt hinsides. Og det hjelper jo ikke når jeg er på jobb og har hatt en jevn kø av billettkjøpere til kampen i morgen på Aristokraten i hele dag, slik at Radio Fredrikstad ikke har fått tak i meg og i stedet ringt Ulf Berg som er på hytta i Kongsvinger og ikke har lest gårsdagens avis... Dermed har alt blitt helt feil med hele greia!

Jeg har ikke sjøl hørt hva Ulf sa til Radio Fredrikstad tidligere i dag, men såvidt jeg har skjønt var det noe om et møte eller noe i morgen for å avgjøre om banneret skulle brukes eller ikke. Det får da være grenser til formaliteter! Blir fryktelig skuffa hvis det etter alt dette styret fortsatt skulle være noen som er for å bruke det banneret. Da er det i så fall fryktelig mørkt!!!

Dermed skulle det være redegjort litt for bannersaken med et snev av åpenet og selvransakelse, og hvis Plankehaugen er en lukket forening fordi det ikke står noe om huset til Raymond Kvisvik på plankehaugen.no, vel... Døm selv! Demokraten, FB og hovedstadsavisene har jo dekket det ganske bra, så jeg ville vel neppe si at det har vært lite åpenhet rundt akkurat det!

For ordens skyld så kommer jeg neppe til å ha nettilgang igjen før kanskje i morgen en gang, så ikke vent altfor raske svar her på forumet nå i helgen!!!


---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 02 jul 05, 19:27
Det var et greit svar, Lars. Nå regner jeg med at den/de personen(e) som står bak dette har fått med seg den massive motstanden og legger saken død.

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 02 jul 05, 23:15
Endret: 02 jul 05, 23:18
det er jo kjekt og se at så fort folk har litt forskellige meninger om noe så må ordet medgangsupporter draes frem.
kan jo legge til at og lage dette banneret ikke var et styrevedtak men en gjeng supportere som hadde vært på 4 bortekamper hvor guttane hadde vist slett innsats så nå mente vi det var på tide og la gutta få vite at vi ikke var fornøyd med innsatsen. at dette havnet i avisene var ikke Øyvinds feil. snakket netopp med Øyvind på telefonen og han sa at media allerede viste om banneret da de tok kontakt med ham.
vil også legge til at hvis det er noen som mener at jeg bør melde meg ut av plankehaugen fordi jeg mener at jeg som reiser rundt i hele landet for å støtte guttane ikke kan si ifra at jeg ikke er fornøyd med innsatsen på banen, de får ikke medhold.derimot var det jo flere ideer på tifo i denne tråden så de som har ideene kunne jo kommet med dem til tifogruppa ellers så kunne jo dere være med på og lage dem selv hvis dere ønsker eller har anledninger for vi kunne trenge hjelp til masse forskellige oppgaver.
kan jo også legge til at banneret er lagt på is men at budskapet er er kommet fram.

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 03 jul 05, 01:07
vel...

1) Øyvind hadde ingen verdens grunn til å BEKREFTE tifo-forslaget. Hele poenget med tifo er jo at det skal komme overraskende!

2) Forslaget var idiotisk, og uansett hvor mye dere pakker det inn, hevder at dere er gode supportere og har en rett til å si ifra, så har dette ingenting i en supporterklubb å gjøre. Hele opplegget var idiotisk!

3) Tifo-gruppa burde legge seg flate i stedet for å komme med all verdens unnskyldninger.

4) Enda godt man tok til vettet til slutt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 03 jul 05, 01:20
Helt enig Holters!
Men selv om banneret nå trekkes, er skaden allerede skjedd. Eller som Poppeye skriver "budskapet er kommet fram".

Godt at Lars T bekrefter at dette ikke var Plankehaugens idé, men at det er enkeltpersoner som gir uttrykk for sine meninger. Styret bør kanskje legge noen restriksjoner på hvem som kan uttale seg til media? Selv om det skal være Lars, har det gått litt over styr her. Nesten som i FFK i "gode gamle dager" :eek:

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 05, 01:28
ikke enig. Syns det med banner hadde sin plass. Jeg har sett at ffk spillere ikke trådd til i dueller. Noen av dem som spiller har trådd til, men noen er ikke nok.. Jeg håper å se et tent lag på stadion.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 03 jul 05, 01:35
ok Holters

1) Øyvind burde ikke ha bekreftet det , men han ble overrasket over at Ulf hadde sendt avisa videre. kan hende avisa ikke hadde skrevet noe vis Øyvind hadde svart Ingen komentar.

2) at det var idiotisk er din og helt sikkert mange andres meninger. jeg er jo som du sikkert har skjønt ikke helt enig i dette.

3) det er bare jeg og ikke tifo-gruppa som skrev det forrige innlegget så det er bare min "unnskylning".

4) ingen komentar :)

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 jul 05, 03:18
Endret: 03 jul 05, 03:18
Opprinnelig postet av A9$h
vet ikke helt hvem som er medgangsupportere her

de som stikker pga at noen viser et banner

eller

de som blir igjen viser banneret og i tillegg SYNGER



Hvis jeg skal være medlem av noe så skal det være noe jeg støtter. Selv har jeg vært FFK-supporter siden lenge før Plankehaugen. (Sånn sett kan Plankehaugen sees på som mer medgangssupportere enn de av oss som har fulgt FFK alle årene i andre divisjon.)

Dersom Plankehaugen viser dette banneret imorgen (idag), er dette noe jeg ikke står for. Jeg vil fortsatt støtte FFK, men mitt medlemskap i Plankehaugen vil opphøre med umidddelbar virkning! Rett og slett fordi dette er ikke noe jeg kan gå god for.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 05, 10:29
Endret: 03 jul 05, 10:30
Har vært FFk-tilhenger /supporter i faktisk over 40 år.
Også de åra jeg bodde langt vekk fra byen, så faktisk noen kamper i den perioden også.
Vil forsatt være :ffk: tilhenger/supporter så lenge hukommelsen fra nostalgiens dager fortsatt sitter klemt et sted i bakhode mitt.
Blir bare litt vemodig noen ganger, da jeg føler at mye/noe av "sjela" til klubben holder på å forsvinne.
Når det gjelder "plankehaugen" har jeg den største beundring, for de som startet denne fargerike supporterklubben. En Supporterklubb som virkelig klarer å skape en ramme rundt klubben / kampene som gir en stemning som nesten er unik.
Likevel har jeg ikke tenkt tanken å melde meg inn i "plankehaugen", da jeg noen ganger oppfatter det som en " motesak". ( Undskyld dersom jeg provoserte)
Når det gjelder kampen i dag, skal en endelig demonstrere, så gjør det IKKE mot spillerne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 03 jul 05, 15:20
Det er en deilig sommerdag, og jeg har ingen som helst planer om å bruke den til å skrive innlegg i lange baner her inne. Føler uansett at debatten begynner å ebbe ut og at det neppe er mange som har særlig mye nytt å bidra med nå.

En ting kan alle som vanlig enes om, vi vil støtte guttæne så godt vi kan, alltid, uansett, som det heter på Stabæk-sproget. Og i dag skal vi støtte guttæne 110% og gjerne mer! Håper alle blir med på å lage et herlig lurveleven i kveld. Nå skal jeg uansett kose meg i sola og lade opp batteriene til i kveld:-)

Og om det kommer banner i kveld, tja, si det? TIFO skal liksom være litt hemmelig da, men det eneste vi vet, er hvilket banner som IKKE kommer...

Ha en fortreffelig sommerdag med bryggekos, så håper vi makrellfotballen blir sittende fast i FFK-garnet i kveld:-D

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340