Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 30 jun 05, 09:00
Kan en klubb med så mange dedikerte supportere, med så mye penger, med så mye kompetanse på trenersiden og med så mange spillere som ihvertfall ifjor var gode kan melde seg så til de grader ut. Ikke får de til noe spill på banen og ikke viser de at de har vilje til å skåre mål og vinne kamper. Jeg nekter å tro at FFK er så mye dårligere en spesielt LSK og Molde eller Brann. Slik det har sett ut de siste kampene så skulle man tro at spillerene har begynt å tenke for mye på den fremtidige overgangen til Kvisvik til klubben og at de regner med at han skal komme hit og snu den dårlige trenden. Enten det eller så har de begynt med å ta ferie. En ting er klart og det er at pengene som brukes nå må være på toppspillere som kan heve laget i alle lagdelene, helt fra keeperplass til spisspplass. Og klubben burde helt klart kvitte seg med 5-6 spillere og få inn nytt som hever laget, eller kan få inn litt frisk ny giv.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 30 jun 05, 09:10
Hvordan?

Fotball er lagsport, og intet lag i verden vinner kamper med individualister. Jeg har derfor ikke spesiell tro på at enkeltspillere vil endre saker og ting spillemessig.

Dette er noe FFKs stall må jobbe seg ut av i fellesskap, og jeg syntes jeg kunne se en ny tendens i gårsdagens kamp. Det var til tider skikkelig god jobbing, og ballen gikk mellom spillere på midtbanen.

Dessuten er det i idrett et svært element av tilfeldigheter, og det gjør det helt unaturlig å sammenlikne FFKs ressurser med andre lags ressurser, rett og slett fordi resultater er i korte perioder helt uavhengig av ressurser rundt laget.

Hvis FFK nå kommer seg ut av dette her og begynner å vinne kamper igjen kan den psykologiske effekten være at FFK får et eget mentalt gir utover i sesongen.

Jeg nekter å svartmale FFKs innsats den siste tida, det er bare sånn idrett er, man vinner noen kamper, og så taper man noen kamper. Hvis ikke ville idrett blitt dritkjedelig!

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 30 jun 05, 09:28
Se på RBK de er vel dem som uten tvil har emst, penger, mest publikum og nok på pappiret den beste stallen. De ligger under FFK på tabellen, så resonnementet ditt stemmer vel ikke helt Ebenfalk2?

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 30 jun 05, 09:31
Het enig med deg at fotball er et lag spill og at FFK har fokusert mye på det, her har vi de trenerne i landet som har mest tradisjon med lagbygging og lagfølelse. Men nå har det gått et halvt år og det er ikke mye som gjenspeiler dette, spillerne vet at skal man vinne så er kommuniksajonen og innsatsen det viktigste. Dette er ikke noe vi ser igjen på banen, en spiller går med ballen i bena, ser rundt seg etter passnings alternativer og slår ut med henda når han ikke finner noen spillere og slår en passning som en motspillere fanger opp, dette var de tinga Drillo spesielt snakket om før ferien, ikke lov til å sentre ``uinteligente`` passninger, den pipa har fått en annen tone.Symptomene er der og man må stille en diagnose for å finne ut hva som er galt.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914