Høsten blir perfekt
Dersom Harald Zwart skulle regissert årets sesong som spillefilm, så ville resultatene hittil vært perfekt.
FFK starter sesongen overraskende bra, og sikrer verdifulle poeng. Det butter frem mot sommeren, og alt ser håbløst ut...
...men så kommer Kvisvik hjem og skaper en vanvittig entusiasme i laget! FFK starter klatringen mot toppen og serieavslutningen blir en kamp om medaljeplass og Europeiske turneringer.
En perfekt spenningskurve som ikke er helt urealistisk.
Uansett: det viktigste er å ligge over Rosenborg på tabellen gjennom hele sesongen.
Jeg gleder meg!
:D
FFK starter sesongen overraskende bra, og sikrer verdifulle poeng. Det butter frem mot sommeren, og alt ser håbløst ut...
...men så kommer Kvisvik hjem og skaper en vanvittig entusiasme i laget! FFK starter klatringen mot toppen og serieavslutningen blir en kamp om medaljeplass og Europeiske turneringer.
En perfekt spenningskurve som ikke er helt urealistisk.
Uansett: det viktigste er å ligge over Rosenborg på tabellen gjennom hele sesongen.
Jeg gleder meg!
:D
---------------------------
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Takk for ett positivt innlegg!
Dette er ikke ett usannsynlig scenario, ihvertfall ikke for oss med rød-hvite hjerter :-)
Dette er ikke ett usannsynlig scenario, ihvertfall ikke for oss med rød-hvite hjerter :-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Det er godt å se at noen er positive her inne og ikke bare sutrer og klager.
Det er ikke bare kvisvik som kommer etter ferien.
Husk at da er vel både Risholt, Ramberg og Rajo på rask vei tilbake.
Kanskje Enerly og Bora kommer seg ut av den lille form"down" de er inne i nå også. Brian kan vel ikke bli mye dårligere enn han er nå han heller.
Det er nå kun 5 poeng opp til 2 plassen og 11 til Start. Etter søndagens kamp er det kun 8 poeng opp til 1 plass. Start rakner sikkert etter ferien så vi er i høyeste grad med.
Vi har fortsatt sjans på Royal legeau ihvertfall.
Husk at da er vel både Risholt, Ramberg og Rajo på rask vei tilbake.
Kanskje Enerly og Bora kommer seg ut av den lille form"down" de er inne i nå også. Brian kan vel ikke bli mye dårligere enn han er nå han heller.
Det er nå kun 5 poeng opp til 2 plassen og 11 til Start. Etter søndagens kamp er det kun 8 poeng opp til 1 plass. Start rakner sikkert etter ferien så vi er i høyeste grad med.
Vi har fortsatt sjans på Royal legeau ihvertfall.
Jeg kan ikke fatte at det finnes negative FFK-supportere.
Vi har ventet 20 år nede i gjørmen, og endelig har vi festet grepet om eliteserien.
Det er mer enn 20 år siden FFK hadde et topplag, så det er bare glede hele veien.
Jeg koser meg. Noen tap gjør egentlig ikke noe, det hører med til fotballen. Bare se på Rosenborg. Dersom vi gjentar fjorårets jubelhøst kjemper vi faktisk om medaljher iår, noe som var helt utenkelig bare for noen år siden.
Hvem klager? :D
Vi har ventet 20 år nede i gjørmen, og endelig har vi festet grepet om eliteserien.
Det er mer enn 20 år siden FFK hadde et topplag, så det er bare glede hele veien.
Jeg koser meg. Noen tap gjør egentlig ikke noe, det hører med til fotballen. Bare se på Rosenborg. Dersom vi gjentar fjorårets jubelhøst kjemper vi faktisk om medaljher iår, noe som var helt utenkelig bare for noen år siden.
Hvem klager? :D
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Opprinnelig postet av Hubro7
Start rakner sikkert etter ferien så vi er i høyeste grad med.
Start rakner sikkert FØR ferien mener du vel......
:D :D :D
Nå sa jeg vel at vi pr idag er 11 poeng bak, men etter søndag kun 8, så ja det starter å rakne da, men et tap alene er liksom ikke å rakne da.
Nå ble vel Start litt slitne og deppa etter 2 ekstraomganger og et mål helt på tampen.
Men slik start spilte idag så skal FFK jaggu skjerpe seg også.
Nå ble vel Start litt slitne og deppa etter 2 ekstraomganger og et mål helt på tampen.
Opprinnelig postet av Hubro7
Det eneste positive jeg så med denne kampen var to ekstraomganger...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ja det var vel det eneste positive sett med FFK-øyne, for den innsatsen som Start la ned i kveld, den lukter det svidd av...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914