pressekomferanse i morgen kl:11
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Og det er jo ikke heeelt utenkelig at Drillo går av, og dersom han gjør det så tipper jeg det er pga helsa.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er ikke noe link på enda, bare å ringe dehe he. kan du ikke ringe og ta opp samtelen da og lage link ;)
Opprinnelig postet av keiko
dette er for dumt. eggen har like skyld i dette som drillo
Keiko unnskyld men nå lurer jeg på om du har veggen full med Drillo bilder hjemme. Først i det ene innleget beskylder du spillere , nå er det Eggen sin tur ....
jeg bare lurer på jeg :D
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Vi har 3 stk som trener ffk pr i dag og jeg mener selv sagt at alle i har en form for skyld. Først og fremst er det noe galt med dem som spiller og det er ikke bare å kaste drillo ut. Jeg lier alle dem som er i trener teamet. å slå henda av drillo eller eggen er ikke det jeg vil gjøre. heller dem som spiller, men jeg trodde ikke du var noe drillo patriot ;)
Opprinnelig postet av keiko
hei Klokan
Vi har 3 stk som trener ffk pr i dag og jeg mener selv sagt at alle i har en form for skyld. Først og fremst er det noe galt med dem som spiller og det er ikke bare å kaste drillo ut. Jeg lier alle dem som er i trener teamet. å slå henda av drillo eller eggen er ikke det jeg vil gjøre. heller dem som spiller, men jeg trodde ikke du var noe drillo patriot ;)
Du har helt rett, keiko!!
Klokan, i likhet med andre sentrale plankehaugenmedlemmer, hatet Drillo allerede før vi fikk ham som trener og har ventet på å få denne muligheten til å "sende ham hjem" helt siden den dagen han ble presentert som klubbens nye trener.
Det går ikke ann å gå rundt å si at jeg støtter guttane, men jeg støtter ikke Drillo eller ledelsen i FFK.
Hvis man er patriot så støtter man klubben og hele klubben FFK.
Det er faktisk i perioden som den vi er inne i nå klubben FFK trenger supporternes støtte og ikke i perioder hvor vi går fra seier til seier.
FFK på toppen i 2005
PS! At VG helt sikkert skriver noe negativt om Drillo imorra er vel ingen bombe. Er jo en kjent sak at VG og Drillo ikke er verdens beste venner...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Det blir helt feil å rope etter trenerens avgang nå. Personlig er jeg overlykkelig bare FFK overlever Tippeligaen. Alt annet er bonus. Vi kommer tross alt fra langt pokekr i voll nede i seriesystemet, og å tro at vi kan hevde oss uten vider i toppen er naivt.
Ett skritt av gangen.
Noe helt annet med lag som Start eller stabækk for den saks skyld, de har langt mer tippeligaerfaring enn det FFK har.
Synes det derfor blir helt feil å gå på Drillo, han har da levert som forventet
.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Men jeg tror nok ikke pressekonferansen dreier seg om noe mer dramatisk enn en offentliggjøring/bekreftelse av Kvisvik-overgangen.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
La oss selge hele laget!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
FFK til Royal League
PS! Litt flere utropstegn, BøgeJon, så får du kanskje frem poenget ditt.
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge FB er det kun Kvisvik som er tema på pressekonferansen...
PS! Litt flere utropstegn, BøgeJon, så får du kanskje frem poenget ditt.
Lov å være litt forbanna eller??????
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Helt enig i din utalsese og føre man kaller seg den harde kjenre bør en også stå frem som det, men jeg ber litt om unnskyld for at jeg sier dette med harde kjenre, men jeg mener bare at dem burde gi støtte og ikke noe pepper. I RBK sang jo den harde kjernen for bye riise selv om hans dager var talte. Tror og håper drillo forsetterOpprinnelig postet av keiko
hei Klokan
Du har helt rett, keiko!!
Klokan, i likhet med andre sentrale plankehaugenmedlemmer, hatet Drillo allerede før vi fikk ham som trener og har ventet på å få denne muligheten til å "sende ham hjem" helt siden den dagen han ble presentert som klubbens nye trener.
Det går ikke ann å gå rundt å si at jeg støtter guttane, men jeg støtter ikke Drillo eller ledelsen i FFK.
Hvis man er patriot så støtter man klubben og hele klubben FFK.
Det er faktisk i perioden som den vi er inne i nå klubben FFK trenger supporternes støtte og ikke i perioder hvor vi går fra seier til seier.
Opprinnelig postet av Costanza
Det gjør den nok. 99.99% sikkert.
okey:cool: da får man stå opp litt tidlig i morgen da....:)
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
De liker å overraske litt se. Det har vi merka før.
Om Drillo skal gå, så tror jeg det skyldes helsa, ikke trener-egenskapene.
Hva om Eggen nå skal til Trondheim der det er full krise.. Gudene vet, det kan være så mangt!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror det er en ny spiller, ikke nødvendigvis Kvisvik.
Hva om Eggen nå skal til Trondheim der det er full krise.. Gudene vet, det kan være så mangt!
Hehe...pressekonferansen var I DAG...så ingen nye overraskelser på denne.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror det er en ny spiller, ikke nødvendigvis Kvisvik.
Hehe...pressekonferansen var I DAG...så ingen nye overraskelser på denne.
Og den kan du nå lese om her! Ikke glem dagens rekruttkamp heller!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914