Nydelig kamp så langt...
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sorry at jeg sier det, men nå burde trener teamet pakke snipp esken og gå...tar du over da :D som jeg sier dette er for dumt. ingen sa noe i fjor da eggen gikk ut av cupen og slet i serien. det er dem som spiller som ikke gjør det godt nok. vi kan ikke bare hente det vi har lyst på av trenere og sprake dem når det passer oss supportere. ;)
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
savner "svensk magi" allerede
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av pølse
Grunnen til at ikke Eggen ble skyteskive i fjor var jo fordi da spilte vi mye bedre fotball, og guttane blødde virkelig for drakta si.da er det en demostraskjon ute å går hos dem som spiller og det er værre. Det er få av dem som spiller som vil blø og det er ikke noe trener skyld heller spiller skyld mener jeg da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
Sorry at jeg sier det, men nå burde trener teamet pakke snipp esken og gå...tar du over da :D som jeg sier dette er for dumt. ingen sa noe i fjor da eggen gikk ut av cupen og slet i serien. det er dem som spiller som ikke gjør det godt nok. vi kan ikke bare hente det vi har lyst på av trenere og sprake dem når det passer oss supportere. ;)
men da kjempet vi ihvertfall.ingen kan si at gutta ifjor ikke gjorde det de kunne.vi hadde rett og slett ikke kvalitet nok i laget.nå har vi høstsesongens lag,pluss nye spillere.kvaliteten er GOD,innstillingen og motivasjonen derimot...spark gjeren drillo.det vi IKKE trenger nå er en pensjonist som fører statistikk og uttaler seg at dette var årsverste.vi trenger en ambisiøs trener.kortsiktig løsning:eggen.neste år?hvem vet,kanskje eggen vil tilbake i manesjen for fullt.
savner "svensk magi" allerede
Jeg sa faktisk nesten akuratt det samme ifjor før det snudde.. Jeg har troa på at det skal snu igjen, men hallo 3 tap på 10 dag, kan brått bli til 4 tap på 14 dag og jeg som supporter synes det er frustrerende og det må jeg få lov til. Når det gjelder kampen idag så synes jeg laget fikk til litt etterhvert men de våkna for seint. Jeg støtter laget spillerne og trenern så lenge de vet at de tinga de driver med fører til suksee på sikt.
Opprinnelig postet av pølse
Grunnen til at ikke Eggen ble skyteskive i fjor var jo fordi da spilte vi mye bedre fotball, og guttane blødde virkelig for drakta si.da er det en demostraskjon ute å går hos dem som spiller og det er værre. Det er få av dem som spiller som vil blø og det er ikke noe trener skyld heller spiller skyld mener jeg da
Tviler på at det er en demonstrasjon av spillerne.
Greit, man skal være lojale mot de beslutninger som tas i en "bedrift", men det er ikke lett å yte 100% prosent hvis man ikke har trua på en ting. Ifølge media har både Ringberg og Petersen uttrykt misnøye med spillestilen. HVIS dette er tilfelle, og flere kanskje er misfornøyde, er det ikke unaturlig om guttane ikke yter maks i kamp etter kamp. Det vil jo ikke være første gang spillere uttrykker misnøye med "Drillo"-stilen heller.
Kan det være at defensiv organisering, Hoås-pasningen og mangel på vilje/mot til å satse offensivt dreper spillegleden og kreativiteten?
Noe må gjøres ihvertfall. Vi kan ikke regne med å ta poeng (spesielt på bortebane) uten eget spill, uten å skape sjanser, og bare satse på flaks og tilfeldigheter. Drillo bør dra på sommerleir til Norlie i Start. Her kan han lære litt om det å ville, og det å tørre, å satse offensivt, ikke bare tenke defensiv organisering.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
et fåtall som får godkjent.
Peters var den beste FFK spilleren når han kom inn.
Hoås var god i starten av 2.omgang, og han hadde noen småglimt i ny og ne. Han er klart best som spiss.
FFK til Royal League
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914