Husk meg
Brukernavn
Passord

Nydelig kamp så langt...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:33
Endret: 29 jun 05, 20:46
Sorry at jeg sier det, men nå burde trener teamet pakke snipp esken og gå... Fortjener nesten pipekonsert før kampen til søndag, og ikke noe tifo.. nei seriøst, men vi som supportere burde vise våre meninger om hvordan vi oppfatter det som skjer.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:36
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Sorry at jeg sier det, men nå burde trener teamet pakke snipp esken og gå...
tar du over da :D som jeg sier dette er for dumt. ingen sa noe i fjor da eggen gikk ut av cupen og slet i serien. det er dem som spiller som ikke gjør det godt nok. vi kan ikke bare hente det vi har lyst på av trenere og sprake dem når det passer oss supportere. ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:39
etter rbk kampen tok jeg av som alle andre,DET har vi lov til.men etter en tid klarer man å se bak resultatet og da burde vi tapt med 7-8mål...har også vært blant de som har klaget tross poengsanking og blitt til tider hudfletta for det og for ikke å være ffk-supporter.hvor lenge kan vi ta poeng på flaks og tilfeldigheter?(spesielt utebane)vel den tid er over...nå må guttæne gå i seg selv og blø for drakta.poenget er at FFK virker fornøyd med å vinne annenhver kamp.når de MÅ vinne gjør de faktisk det.bare nevner høstsesongen.

savner "svensk magi" allerede

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:40
Grunnen til at ikke Eggen ble skyteskive i fjor var jo fordi da spilte vi mye bedre fotball, og guttane blødde virkelig for drakta si.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:42
Opprinnelig postet av pølse
Grunnen til at ikke Eggen ble skyteskive i fjor var jo fordi da spilte vi mye bedre fotball, og guttane blødde virkelig for drakta si.
da er det en demostraskjon ute å går hos dem som spiller og det er værre. Det er få av dem som spiller som vil blø og det er ikke noe trener skyld heller spiller skyld mener jeg da

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:43
Opprinnelig postet av keiko
tar du over da :D som jeg sier dette er for dumt. ingen sa noe i fjor da eggen gikk ut av cupen og slet i serien. det er dem som spiller som ikke gjør det godt nok. vi kan ikke bare hente det vi har lyst på av trenere og sprake dem når det passer oss supportere. ;)

men da kjempet vi ihvertfall.ingen kan si at gutta ifjor ikke gjorde det de kunne.vi hadde rett og slett ikke kvalitet nok i laget.nå har vi høstsesongens lag,pluss nye spillere.kvaliteten er GOD,innstillingen og motivasjonen derimot...spark gjeren drillo.det vi IKKE trenger nå er en pensjonist som fører statistikk og uttaler seg at dette var årsverste.vi trenger en ambisiøs trener.kortsiktig løsning:eggen.neste år?hvem vet,kanskje eggen vil tilbake i manesjen for fullt.

savner "svensk magi" allerede

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:44
Synes Ahlsen kan overta en stund, gjerne kombinert med allmøter med spillerne. Eggen jr bør iallefall være kjempemotivert for å få overta. Ahlsen er ingen teoretiker, men den fyren var iallefall skarp nok som spiller til å slå langpasninger til legendestatus. Så sender man et tilbud til Eli Landsem, mest for å gjøre noe så radikalt at man får ristet det gamle trøtte ut av systemet..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 jun 05, 20:50

Jeg sa faktisk nesten akuratt det samme ifjor før det snudde.. Jeg har troa på at det skal snu igjen, men hallo 3 tap på 10 dag, kan brått bli til 4 tap på 14 dag og jeg som supporter synes det er frustrerende og det må jeg få lov til. Når det gjelder kampen idag så synes jeg laget fikk til litt etterhvert men de våkna for seint. Jeg støtter laget spillerne og trenern så lenge de vet at de tinga de driver med fører til suksee på sikt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jun 05, 20:59
På de fire siste kampene har laget sluppet inn 11 mål, har vi egentlig blitt noe bedre i forsvar etter at Driil kom

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 29 jun 05, 21:02
Opprinnelig postet av pølse
da er det en demostraskjon ute å går hos dem som spiller og det er værre. Det er få av dem som spiller som vil blø og det er ikke noe trener skyld heller spiller skyld mener jeg da

Tviler på at det er en demonstrasjon av spillerne.
Greit, man skal være lojale mot de beslutninger som tas i en "bedrift", men det er ikke lett å yte 100% prosent hvis man ikke har trua på en ting. Ifølge media har både Ringberg og Petersen uttrykt misnøye med spillestilen. HVIS dette er tilfelle, og flere kanskje er misfornøyde, er det ikke unaturlig om guttane ikke yter maks i kamp etter kamp. Det vil jo ikke være første gang spillere uttrykker misnøye med "Drillo"-stilen heller.

Kan det være at defensiv organisering, Hoås-pasningen og mangel på vilje/mot til å satse offensivt dreper spillegleden og kreativiteten?

Noe må gjøres ihvertfall. Vi kan ikke regne med å ta poeng (spesielt på bortebane) uten eget spill, uten å skape sjanser, og bare satse på flaks og tilfeldigheter. Drillo bør dra på sommerleir til Norlie i Start. Her kan han lære litt om det å ville, og det å tørre, å satse offensivt, ikke bare tenke defensiv organisering.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 jun 05, 21:28
Vel, hører Nordlie bli nevnt her, og kan med 98% sikkerhet si at dersom hans treningsmetoder hadde blitt innført i FFK slik dagens stall er, så tror jeg vi hadde opplevd et mannfall uten like, og har vi ikke fått høre "syting" fra spillerne tidligere, så hadde det garantert kommet da...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 29 jun 05, 21:31
Vi begynner å ligne på landslaget, i det siste året til Semb. Jeg mimrer: 1-0 mot Luxenburg

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jun 05, 21:35
Synes det rart at de ikke prøved Yherland

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 22:12
Hos FFK mangler det innsats!
et fåtall som får godkjent.
Peters var den beste FFK spilleren når han kom inn.
Hoås var god i starten av 2.omgang, og han hadde noen småglimt i ny og ne. Han er klart best som spiss.

FFK til Royal League

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 29 jun 05, 22:13
C`est la vie:cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914