Nydelig kamp så langt...
Ble medlem: 26 jan 05
Lagt til: 29 jun 05, 18:28
Dette ser meget bra ut, 1 mål av West og full kontroll på de blå... Litt i kontrast til de siste to mot Molde og LSK:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Lagt til: 29 jun 05, 18:44
Så lenge det varte:(:(:(
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 29 jun 05, 18:48
Endret: 29 jun 05, 18:49
Hva er det som skjer? Ja ja. Hvis det her ikke går så kan jo guttane konsentrere seg om serien!!:(
Fredd
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jun 05, 18:54
Helt utrolig. Vi spiller faktisk ganske god fotball og har tilsynelatende full kontroll frem til Stabæk plutselig scorer to mål i løpet av et par minutter... Grusomt.
Har på følelsen at det kommer flere mål i denne kampen. Håper bare de kommer rett vei!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 29 jun 05, 18:59
Det er noe som skjer når dem får et imot, mister helt grepet og vet ikke hva dem skal.. Trenger noen positive vibber her nå.. West gikk og ut med skade tror jeg.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 29 jun 05, 19:03
Jepp. Blir Wiig og Hoås på topp i 2. omgang, mens Christian Petersen kommer inn på midtbanen. Røn måtte hinke av banen like før pause, mens West altså må gi seg i pausen... Typisk.
Skal dog sies at West heller ikke i dag har vært veldig god, og han er kanskje heller ikke på sitt beste mot et lag som ligger dybt - noe Stabæk garantert kommer til å gjøre i 2. omgang. Skal bli spennende å se hva Wiig kan utrette på topp også. Men selvfølgelig, håper inderlig at det ikke er noe alvorlig med Brian West...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 29 jun 05, 19:04
West er fortsatt på banen.... Kan vi snu dette må det skje nå.
Ble medlem: 10 mar 05
Lagt til: 29 jun 05, 19:16
Farvel kvartfinale, moro så lenge det varte.
Men vi får jo en ny sjans neste år.
Ble medlem: 10 mar 05
Lagt til: 29 jun 05, 19:22
Håper mine ord i forrige innlegg blir gjort til skamme. Etter redusering av hoås. 3-2 og en halvtime igjen.
Lagt til: 29 jun 05, 19:38
Litt mere fart i gutta nå, håper det holder:|
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 29 jun 05, 19:48
Fy faen, hvor dårlig form skal det gå ann å klage på at man skal være?? på tide at det skjer noe snart nå.. tre tap på 10 dager.. slå den dere!!
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 29 jun 05, 19:51
Endret: 29 jun 05, 20:22
Ærlig talt, noen burde ta i bruk gapestokken i Gamlebyen igjen. Hvordan går det an at hele laget står og vinker for offside? Hvorfor ikke løpe etter i steden for å stå der og vifte? Forbanna tosker! De skulle fått inndratt hele ferien etter noe sånt, de har jo allerede hatt ferie en uke nå...
Det er ikke ofte jeg er drit forbanna, men nå er jeg det. Det skal rett og slett ikke være mulig for et lag i Tippeligaen å slippe inn fire mål mot et lag i divisjonen under. Drillo, hvor i gamperæva er den defensive tryggheten i laget? Dette er jo på et lavere nivå enn det vi var vitne til i fjorårssesongen :mad:
Rettelse; galgen? Gapestokken skulle det være :p
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Lagt til: 29 jun 05, 19:55
Nå er det på tide å gjøre noe!!! Jeg pleier ikke å reagere men. Vi trenger spillere som har motivasjon... FFK er nok ikke noe attraktiv klubb å komme til for tiden. Tror vi kan slite med å få forsterkninger.
For tiden er FFK en klar nedrykkskanditat. :mad:
Fredd
Lagt til: 29 jun 05, 19:59
Endret: 29 jun 05, 20:01
Opprinnelig postet av Fredd
For tiden er FFK en klar nedrykkskanditat. :mad:
Det er det jeg frykter mest, at vi ryker ut av cupen på denne måen i tillegg bekrefter bare det at vi er i fritt fall.
Tror kanskje den sinnsyke flyten og flaksen vi hadde først i år ikke var godt for spillerne!
Det er lissom alltid noe i FFK, er det ikke det ene så er det..................... :(
Ble medlem: 17 des 03
Lagt til: 29 jun 05, 20:00
De laga som presser vår ballfører tøft, vinner. Vi har ikke kreativitet nok til å takle det. Utrolig men sant.
Vi er så forutsigbare at det er en stor skam!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ble medlem: 03 feb 05
Lagt til: 29 jun 05, 20:06
dette er ikke mulig..faen så jævlig skuffa...forbanna møkk...nå bør de få en overhaling de sent vil glemme...4-2 mot et 1 div lag..greit de er på topp altså men de er fortsatt 1. div...
NÅ MÅ VI HANDLE!!!!!
:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Heia FFK
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 29 jun 05, 20:07
Deprimerende, amatørmessig og ræva...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 29 jun 05, 20:18
er så dritt lei måten drillo uttaler seg på.før kampen sa han at med seier idag og seier mot start så har det jo tross alt vært en god vårsesong...NEI!vi har hatt flaks!vi spiller elendig fotball!!alle dere som kun brydde dere om poengene i starten av sesongen,hva sier dere nå??folk var ikke objektive nok i starten til å se at FFK faktisk ikke spilte bra fotball.-samme det,vi tar poeng!er så dritt lei den holdningen!!
savner "svensk magi" allerede
Ble medlem: 17 des 03
Lagt til: 29 jun 05, 20:22
Opprinnelig postet av bateman
er så dritt lei måten drillo uttaler seg på.før kampen sa han at med seier idag og seier mot start så har det jo tross alt vært en god vårsesong...NEI!vi har hatt flaks!vi spiller elendig fotball!!alle dere som kun brydde dere om poengene i starten av sesongen,hva sier dere nå??folk var ikke objektive nok i starten til å se at FFK faktisk ikke spilte bra fotball.-samme det,vi tar poeng!er så dritt lei den holdningen!!
Hørte ikke så mye fra deg heller, når vi lå helt i tet av tabellen. Men jeg er enig i at nå må noe gjøres!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 29 jun 05, 20:29
dette kan ikke være noe værre en da moss slo oss ut av cupen. vi kom en runde lenger og det stoppet. nå er det full fokus på TL.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
06/10/2024 22:02 | 2001f914