Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg som midtbane

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 jun 05, 09:44
Når Drillo endelig ser ut til å forstå at Hoås og Wiig er spisser, så trår han til å setter Ringberg på midtbanen. Dette kan selvsagt gå bra, for Ringberg har en stor motor og er en klok spiller som faktisk kan bli en målfarlig og sterk midtbanespiller. Men har vi ikke mange nok der fra før ? Tror dere dette er fremtiden til Markus eller vil han igjen innta spissrollen mot Start ?

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 05, 09:58
Verdt et forsøk!

Ringberg kan være den midtbanekrigeren vi har manglet... Det er lov å håpe...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 29 jun 05, 10:12
Dette er verdt forsøket.

La oss selge hele laget!!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 jun 05, 10:19
Ringberg kan komme til flere sjanser fra midtbanen vis han får muligheten til å ligge rundt 16 meteren når innleggene kommer. Men spm er hva f... skal Røn gjøre utpå kanten? Hadde vel vært bedre med Macki på kanten, litt mere innleggsfot og bedre dribleferdigheter.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 29 jun 05, 10:48
Kan dette være en overgang mot 5-3-2 eller 3-5-2?
Bakgrunn for mine fungeringer er:
Marcus er en god midtstopper eller defensiv midtbane mann.
Både Bertelsen & Blixt (evt) PAC er offensive nok til å spille breddeholdere på midtbanen.
Både Røn og Enerly kan spille sentralt, ja Røn er vel faktisk mer sentral enn kantspiller.
Eller kanskje en 2-3-3-2, med Bora & Helland bakerst, Blixt, Marcus & Bertelsen defensivt midtbane. Med Marcus som anker foran midtstopperne og hvor kantspillerne kan gå fram.
Enerly, Brenne & Røn mer sentrale midtbane, Dvs Enerly & Røn som "indreløpere".
Og 2 spisser.
En tanke, kanskje ikke så ueffent mens FFK venter på Raio, slik at Marcus kan bli spiss igjen.

:rolleyes:
MacDoanld kommer inn for Westi andre omgang, håppas jag.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 05, 11:38
Eller kanskje 4-3-1-2? Med Ringberg bak Hoås og West?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 29 jun 05, 11:59
Ringberg er rett man her tror jeg..får nok utnyttet spill-forståelsen sin bedre.
F..a det her kan bli bra. Ja vi får følle med i kveld.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 13:26
Spennende valg å sette Ringberg til mer defensive oppgaver. Jeg er likevel litt skeptisk i fht hans mangel på fart. Men det avhenger selvsagt helt på hvilken rolle han er tiltenkt. Som en ren sentral midtbanespiller, er jeg redd han fort blir avslørt på farten. Ligger han mer som en støtte for midtforsvaret, er saken en annen. Marcus er flink til å "rydde" foran eget forsvar/ mål, og kan gjør god defensiv nytte.
Tenker at Røn blir mer indreløper i kveld, slik at Bertelsen kan komme opp langs venstrekanten. Enerly blir nok mer ren ving på den andre siden.

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 29 jun 05, 13:28
Endret: 29 jun 05, 13:29
Dette har jeg troa på! Har etterlyst at man flytter frem hoås og setter ringberg som midtbane lenge nå. Tror ringberg på midten ville vært enda bedre i 4-5-1, men det vil nok fungere her også.

Synd Macdonald ikke starter. Vi trenger kantspillere, dessuten blir det vel enda mindre spilletid på`n når kvisvik kommer.

Engasjert hovedtribunist!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 29 jun 05, 14:26
Min umiddelbare reaksjon var at dette er en spennende formasjon, og at det kan fungere flott, og at det er i samsvar med det folk har sagt her inne også, for den saks skyld.

Spesielt Marcus litt lavere har jeg tro på. Det er nemlig litt rom rett utafor motstanderns bakre firer. Kanskje han får *litt* mer arebeidsro der.

Men Røn på venstre? Hmm, det måtte være hvis Røn plutselig lærer seg å spille ving, da.... Jeg tviler. Vi har en annen spiller der som kanskje burde hatt plassen...

Det er greit nok å gjøre "klar" plassen til Raymond, men å selge ut såååå billig, da, hehehe.

Marcus kan kanskje bli det bindeleddet mellom lav midtbane og angrep som vi har savna...

Vi får se: Sees på Nadderud. Btw, jeg sitter på hovedtribuna for makan til kjipe bortesupportertribunder som det er på Nadderud skal du lete lenge etter!

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 29 jun 05, 15:54
Røn er jo mye bedre defansivt enn noen av de andre som hittil har spilt på venstrekanten. Han er også den som har lagt ned flest km av de når han har spilt.
Makan til dere skal man lete lenge etter, dere gaper dere ihjel at ting må skje med de 11 som skal spille. Når det endelig skjer så er dere jaggu meg kritiske da å.
Kan ihvertfall ikke være noe dårligere enn det Hoås har prestert ute på den kanten. I tillegg mener jeg at Røn er en bedre defansiv spiller enn Mackie.
Nei la Røn få prøve seg sier nå jeg.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 16:00
Mackie er faktisk ikke noe dårlig alternativ han, defansivt så viste han mot B/G at han kan. Ellers så er vel valget av Røn på venstre bare et nytt forsøk i en ikke fult så betydelig kamp. Røn har litt mere muskler og er litt mere taklingsvillig, men mangler endel på drible ferdigheter og finesse som man forventer av en kant. Tror ikke den siden kommer til å bli FFKs forse ikveld akuratt.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 29 jun 05, 16:10
Mensånn som jeg ser det har også det vært den siden hvor motstanderlagene har kommet i flest 2 mot 1 situasjoner pga dårlig defansiv jobbing av de som har spilt der.
Er enig med deg at Mackie ikke gjorde bort seg mot B/G. Men mener fortsatt at Røn kan tilføre en del ting, ikke minst det å tøre å gå på løp i bakrommet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 16:25
Man mister offansive krefter på kanten og benytter seg av en venstremidtbane/indreløper istede, dette kan faktisk bli mange 2 mot 1 situasjoner på Berti fordet. Får håpe Ringberg kan gi støtte til Backen da.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 29 jun 05, 18:17
Tror det kan være smart og prøve Røn på kanten jeg. Om vi skal få igang Dagfinn Enerly slik vi kjenner han så trenger vi folk rundt han som løper. Nå har vi West på topp og Brenne og røn som kommer bakfra. Det kan bli bra det!

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914