Ringberg som midtbane
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ringberg kan være den midtbanekrigeren vi har manglet... Det er lov å håpe...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
La oss selge hele laget!!
Bakgrunn for mine fungeringer er:
Marcus er en god midtstopper eller defensiv midtbane mann.
Både Bertelsen & Blixt (evt) PAC er offensive nok til å spille breddeholdere på midtbanen.
Både Røn og Enerly kan spille sentralt, ja Røn er vel faktisk mer sentral enn kantspiller.
Eller kanskje en 2-3-3-2, med Bora & Helland bakerst, Blixt, Marcus & Bertelsen defensivt midtbane. Med Marcus som anker foran midtstopperne og hvor kantspillerne kan gå fram.
Enerly, Brenne & Røn mer sentrale midtbane, Dvs Enerly & Røn som "indreløpere".
Og 2 spisser.
En tanke, kanskje ikke så ueffent mens FFK venter på Raio, slik at Marcus kan bli spiss igjen.
:rolleyes:
MacDoanld kommer inn for Westi andre omgang, håppas jag.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
F..a det her kan bli bra. Ja vi får følle med i kveld.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Tenker at Røn blir mer indreløper i kveld, slik at Bertelsen kan komme opp langs venstrekanten. Enerly blir nok mer ren ving på den andre siden.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Synd Macdonald ikke starter. Vi trenger kantspillere, dessuten blir det vel enda mindre spilletid på`n når kvisvik kommer.
Engasjert hovedtribunist!
Spesielt Marcus litt lavere har jeg tro på. Det er nemlig litt rom rett utafor motstanderns bakre firer. Kanskje han får *litt* mer arebeidsro der.
Men Røn på venstre? Hmm, det måtte være hvis Røn plutselig lærer seg å spille ving, da.... Jeg tviler. Vi har en annen spiller der som kanskje burde hatt plassen...
Det er greit nok å gjøre "klar" plassen til Raymond, men å selge ut såååå billig, da, hehehe.
Marcus kan kanskje bli det bindeleddet mellom lav midtbane og angrep som vi har savna...
Vi får se: Sees på Nadderud. Btw, jeg sitter på hovedtribuna for makan til kjipe bortesupportertribunder som det er på Nadderud skal du lete lenge etter!
Makan til dere skal man lete lenge etter, dere gaper dere ihjel at ting må skje med de 11 som skal spille. Når det endelig skjer så er dere jaggu meg kritiske da å.
Kan ihvertfall ikke være noe dårligere enn det Hoås har prestert ute på den kanten. I tillegg mener jeg at Røn er en bedre defansiv spiller enn Mackie.
Nei la Røn få prøve seg sier nå jeg.
Er enig med deg at Mackie ikke gjorde bort seg mot B/G. Men mener fortsatt at Røn kan tilføre en del ting, ikke minst det å tøre å gå på løp i bakrommet.
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914