Christian Petersen kritisk til Drillo
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av dracula
Det er bestandig ett spørsmål om hvem som setter seg høyere enn klubben.???
Trenere, adminstrasjon eller spillere.
La oss tenke oss hypotetisk.
Dersom det er slik på en arbeidsplass, at etter en vankelig periode, med røde tall, har bedriften funnet en strategi som snur trenden .
Tallene er blitt positive igjen, man bretter opp ermene og tenker, dette vil vi jammen videreutvikle. Det er selvsagt ikke perfekt enda, men vi tror på dette.
Så..... skifter bedriften ledelse eller formann om du vil, og vips skal en ny produksjonsmåte innføres, uten å forsøke å bygge på det beste av det gamle.
Frustrasjoner blir skapt.
Av hvem?
kommer litt ann på faktisk, det handler jo tross alt om å ha omstillingsdyktige medarbeidere, ikke sant?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Problemene ligger nok neppe bare hos Drillo eller bare hos spillerne. Det er gruppa som sådan som ikke fungerer.
Det virker som om spillerne har liten tro på det de driver med, og ikke helt skjønner meningen bak spillestilen Drillo har lagt opp til. Dette må Drillo ta på sin kappe. Det er hans oppgave å legge opp en strategi og spilleplan som passer til de spillerne han har, samtidig som han MÅ få spillerne til å tro på at det vil gi resultater. Videre virker det på meg som om han er ALT for opptatt av statestikker og hva som er lurt å gjøre etter bøkene. I tillegg er byttene hans er ofte helt på jordet. Han må tørre å bruke den lille kreativiteten som finnes i laget, selv om det betyr en svekkelse deffensivt.
Spillerne på sin side må slutte å syte til media, og heller konsentrere seg om jobben sin. Nå har flere av de "dassa" rundt på banen i en halv sesong, uten å ha bidratt noen ting i kampsituasjon. Man må ville ha ballen, og man må tørre å slå en skikkelig passning, og stole på at lagkameratene har ferdigheter nok til å ta den i mot. Det må bli en slutt på all "petinga". Skikkelig pønsj er det vi trenger. Trenerne kan ikke gå ut på banen å vinne duellene for spillerne, det må de klare selv. Det virker som om de ikke stiller krav til egne prestasjoner.
La oss selge hele laget!!
vi er vel forhåpentlig enige i at vi har forskjellig filosofi her.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
For min del mener jeg det er CUP FINALE hver eneste kamp, har skikkelig vont i brøste før hver jæ... kamp og jeg forlanger 100%innsats selv der talent mangler.
Det er CUP FINALE til søndagen mot Start, døm er jævlig gode så her er det skjærpings...heller 2-3 tap en 0-3
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Nå som har hentet Kvisvik fra sommeren av skulle vi hatt en løpssterk og gjennombruddshissig midtbanespiller som kunne vært et alternativ til west. Samtidig bør dette være en rutinert spiller som liker å ta ansvar. Om han spiller sentralt eller på høyre er ikke så viktig, men vi trenger en som går forran med innsats og vilje til å vinne vær eneste ball på midtbanen. Slik Risholt har vært tidligere, men som vi har manglet i år. Ser egentlig helst at dette er en høyrekant, men gjerne en som også kan spille indreløper.
Engasjert hovedtribunist!
4-5-1 funker bare ikke for tida, sånn som jeg ser det. Vi må vinne ballen på høy midtbane/lav angrepssone innimellom for å skape de overgangene vi må ha for å vinne kamper. For meg virker det som om avstanden mellom midtbane og angrep er *altfor* stor, og da blir det ikke mye spill der, ikke tvil om annet!
4-4-2 med McGherland, senere Kvisvik på venstre, Dagfinn i litt bedre slag, og 2 på topp som velger forskjellige høyder avhengig av situasjon blir veldig uberegnelig for mostander, og ditto nyttig for vårt angrepsspill.
Vi må få flytta opp midtbanen, kanskje mer i midten enn på vingene, faktisk! Vi har jo aldri posisjon til engang å krige om baller i returrommet!!! Hjelper ikke med løpsstyrke når ballen rett og slett er for langt unna!
Nå ble jeg nesten hissig her, asså!!!
Pokkern heller, kjipt med dommedagsstemning bare etter et par tap!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914