Bortebilletter
Hei.
Til søndag får dere besøk av serielederen! :cool: Forhåpentligvis kommer det mange gule på kamen, selv om kampen sendes direkte på NRK.
Hvordan er det med bortebilletter? Er det mulig å kjøpe disse på nettet på forhånd, eller er det bare å møte opp på stadion?
Peder
Til søndag får dere besøk av serielederen! :cool: Forhåpentligvis kommer det mange gule på kamen, selv om kampen sendes direkte på NRK.
Hvordan er det med bortebilletter? Er det mulig å kjøpe disse på nettet på forhånd, eller er det bare å møte opp på stadion?
Peder
Tror det blir sendt billetter ned til kristiansand men ellers så er det nok bare å møte opp... med slik spill som vi har hatt i det siste får dere nok stadion for dere selv:p
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
nJET ... jeg kommer og fortsetter med visene mine ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
ja, men der bra.. for syns vel ikke akkurat at trykket var så bra i går...:D
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Culemart
helt enig. plankeheugen var i sanger helt tamme. på tv2 var det kun en sang dem lærte seg og det vat wset sin så det sier vel litt..Opprinnelig postet av Klokan
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Culemart
helt enig. plankeheugen var i sanger helt tamme. på tv2 var det kun en sang dem lærte seg og det vat wset sin så det sier vel litt..Opprinnelig postet av Klokan
...... og det betyr??
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914