Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok er nok!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 jun 05, 08:55
Hei ajg, det å prøve ut nye spillere i forskjellige posisjoner er ikke negativt, og Wiig og Hoås på kantene fungerte greit de første kampene, men så etterhvert har vi sett at dette ikke har fungert, Hoås har jo både hatt endel assist og Wiig har skåra 3 mål fra den posisjonen. Og det blir feil og si at Drillo ikke klarer å motivere spillerne når du selv ikke deltar i spillemøter og videoanalyser eller sitter i garderoben i pausene.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 29 jun 05, 16:06
Hallo folkens stå rolig å stikk fingern i jorda.
Spør dere selv hvilke forventninger dere hadde til FFK i år.
Hvordan ligger FFK an på tabellen? Se på tabellen, FFK ligger på en 7.plass. Slutt å syt, at FFK ikke har spilt god fotball er jeg enig i. Men utifra mine forventninger ligger faktisk FFK 3 plasser høyere enn det jeg trodde de skulle gjøre før ferien.
Er det også Drillo sin skyld? Eller er det Spillernes skyld?
Når det gjelder motivering så hjelper det ikke, hvor mye Drillo eller Eggen står å prøver å få opp motivasjonen til spillerne, visst de ikke er inntressert i å tenne til selv. Man må faktisk ha ett visst tenningsnivå i kroppen når man kommer å skal spille visst ikke hjelper det ikke hva Trenerene sier.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 06 aug 05, 16:50
EN gammel tråd det her tror jeg, men ajg, etter rbk kampen synes du fortsatt at drillo skal få sparken?? dette VAR faktisk Drillo fotball av ypperste klasse, men det er kanskje ikke bra nok for deg det heller?? 

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 aug 05, 17:23

Hmmm... ante at det der måtte komme.

Jeg vil påstå at jeg ikke hører blandt dem som starter et hylekor hver gang vi har tapt en kamp, spilt elendig og totalt manglet innsats. Til og med etter lillestrøm-kampen forholdt jeg meg relativt rolig, ihvertfall på trenerens vegne. Det er derimot en del som hopper på enhver anledning til å kreve trenerens avgang (spesielt i tilfellet drillo). Det mener jeg blir litt for drastiske løsninger. Drillo spilte ikke mot Lillestrøm. Han sa heller ikke til spillerne at de skulle gi faen i å løpe i det hele tatt. Det var en dårlig dag!

Så kommer en GOD dag. Kampen mot rosenborg. Da hiver alle som er drillo-fans seg på og tar resultatet og det flotte spillet helt til drillos inntekt. Jeg er stor fan av drillo selv, men mener også her at spillerne står i fokus. Drillo blir ikke en bedre eller dårligere trener over natta selv om vi spiller sinnsykt bra/ræva

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914