Nok er nok!
Spør dere selv hvilke forventninger dere hadde til FFK i år.
Hvordan ligger FFK an på tabellen? Se på tabellen, FFK ligger på en 7.plass. Slutt å syt, at FFK ikke har spilt god fotball er jeg enig i. Men utifra mine forventninger ligger faktisk FFK 3 plasser høyere enn det jeg trodde de skulle gjøre før ferien.
Er det også Drillo sin skyld? Eller er det Spillernes skyld?
Når det gjelder motivering så hjelper det ikke, hvor mye Drillo eller Eggen står å prøver å få opp motivasjonen til spillerne, visst de ikke er inntressert i å tenne til selv. Man må faktisk ha ett visst tenningsnivå i kroppen når man kommer å skal spille visst ikke hjelper det ikke hva Trenerene sier.
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Hmmm... ante at det der måtte komme.
Jeg vil påstå at jeg ikke hører blandt dem som starter et hylekor hver gang vi har tapt en kamp, spilt elendig og totalt manglet innsats. Til og med etter lillestrøm-kampen forholdt jeg meg relativt rolig, ihvertfall på trenerens vegne. Det er derimot en del som hopper på enhver anledning til å kreve trenerens avgang (spesielt i tilfellet drillo). Det mener jeg blir litt for drastiske løsninger. Drillo spilte ikke mot Lillestrøm. Han sa heller ikke til spillerne at de skulle gi faen i å løpe i det hele tatt. Det var en dårlig dag!
Så kommer en GOD dag. Kampen mot rosenborg. Da hiver alle som er drillo-fans seg på og tar resultatet og det flotte spillet helt til drillos inntekt. Jeg er stor fan av drillo selv, men mener også her at spillerne står i fokus. Drillo blir ikke en bedre eller dårligere trener over natta selv om vi spiller sinnsykt bra/ræva
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914