Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok er nok!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:20
Endret: 27 jun 05, 02:11
Skuffende innstilling hos spillerne!
Er dere ikke villig til å blø for drakta så kommer dere til H..... vekk fra klubben!

Utrolig lite profesjonalitet å spore hos spillerne.
Løper rundt som noen hodeløse kyllinger uten mål og mening.

Spillerne som bør forlate klubben i sommer er:

Martin Wiig. Takk for alt Martin, men du holder dessverre ikke det nivået som kreves i Tippeligaen.Du har ikke gjort en god kamp i år.

God tur tilbake til Odd Grenland og ventende 1 divisjon spill.

Øyvind Hoås.

Glimtvis bra i de første kampene, men dessverre klønete og rotete med ballen.Rett og slett hjelpesløs i de siste kampene.Mister ballen alt for ofte og er for treig. Send mannen tilbake til Molde i sommer.

Terro Koskela

En middels midtbane spiller, ikke god nok for tippeligaen og hvertfall ikke FFK.
God tur til Finland

Christian Petersen

Helt grei med ballen i bena, men er for treig og alt for lite kreativ.
En middels potet har vi ikke bruk for.
Dra til moss i 1 div hvor du kan drible spisser i egen 16 meter.

Markus Ringberg

Takk for alt Mackan. Har lenge ment at denne spillern ikke holder mål i tippeligaen.Treig, taper dueller.2 mål i år sier vel sitt.
Du er en hyggelig kar, men ikke så hyggelig at jeg vil se deg på FFK.
God tur til Sverige.

Vi får håpe at Raymond kan komme inn å snu skuta i sommer.
En ny spiss,midtbanespiller og midtstopper.
Muligens også en ny høyrekant og høyreback.

Er skuffa nå, men har troen på en opptur etter sommeren. Med de rette forsterkningene kan vi være med å kjempe i den rette enden av tabellen.

Vi kommer sterkere tilbake!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:25
Du lever virkelig opp til navnet ditt!

Fredd

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 jun 05, 00:34
drittlag...hvorfor tar de på seg drakta når de ikke er villig til å blø for klubben..

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 27 jun 05, 00:40
wiig ig hoås(spesielt) har vært skrekkelige svake.lite talent å spore hos wiig.hoås ønsker jeg å se som spiss.men han må jo faen meg være norges dårligste vving.at drillo ikke kan våkne opp av dvalen og virkelig se hvordan hoås spiller på vingen...sett mackie der mot start.skulle faen meg bare mangle.gutten gjorde 1god kamp,så rett ut av laget...bra drillo...og mackie ER faktisk ving.peters viste innsats!han må bli.rangerer han som vår 3beste sentrale midtbanespiller(etter brenne og risholt).koskela kan du få av meg...ringberg kriget ihvertfall før...nå er det helt daut fra den kanten også...vanskelig å forstå,marcus har ALLTID gått foran i krigen.

en ting til.ille nok at innsatsen ikke er tilstede,men hva med å slå en korrekt pasning gutta...helt ekstremt høy feilprosent på mange av spillerne.

min spillerbørs:

sørlie 3

bertelsen 5
bora 4
helland 3
blixt 2

hoås 2
røn 2
enerly 3
peters 4
wiig 2

ringberg 2

(west) 2

savner "svensk magi" allerede

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:46
Angående Hoås og Wiig er det fremdeles to spillere jeg har tro på. Problemet er jo at Drillo bruker de helt feil. Ingen av dem er kantspillere - de er spisser!

Kanskje man heller skal rette kritikken mot trenerne som kjøper inn spillere for å bruke de i helt andre posisjoner enn hva de er vant med?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:53
Endret: 27 jun 05, 00:53
oioioi! til og med costanza insinuerer at drillo bør få kritikk nå! jeg har sagt det fra dag 1 at det var et feiltrinn av klubben å ansette han. nå er han i ferd med å ødelegge både wiig og hoås som spillere.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 05, 00:53
Jeg fatter rett og slett ikke hvorfor Mcdonald ikke starter på vingen.

Må videre si at det er helt håpløst å bruke Ringberg som ensom spiss i et 4-5-1 system.
Det fungerer rett og slett
ikke.

Fredrikstad må spille 4-4-2.
Kunne også ha prøvd 4-3-3 for å sett hvordan det hadde fungert.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:55
Endret: 27 jun 05, 00:57
at ikke macdonald starter KAN forsvares, men at han ikke kommer inn i pausa eller rett etter er helt utrolig!! vi hadde jo ingen kreative spillere utpå der i dag..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 jun 05, 00:57
4-3-3 mot lillestrøm på bortebane er jo å erklære seg selv dø før slaget har begynnt...Alle vet Lsk er sinnsykt sterke på hjemmebane

Men

Ringberg i topp i 4-5-1 passer rett og slett ikke som FFK Forever mener,han mangler alt det en spiss bør og skal ha..eneste han har en innsats..det holder desverre ikke

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 05, 00:58
Syns det ikke kan forsvarers at Mcdonald ikke starter når Hoås har vært elendig gang på gang på kanten.

Drillo bruk for gudsskyld mcdonald på kanten og slutt med 4-5-1

Det fungerer ikke!

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jun 05, 01:00
Endret: 27 jun 05, 01:01
Sier ikke at vi burde ha brukt et 4-3-3 system mot lillestrøm, men at vi kunne ha prøvd dette ut i andre kamper.

Men FFK fungerer 1000 ganger bedre i 4-4-2 enn 4-5-1

Det håper jeg alle har sett nå!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 jun 05, 01:00
Endret: 27 jun 05, 01:03
Vil ikke gjenta meg sjøl for mye, velger derfor en annen vri .
"Something is rotten in the state of....."! for å dive litt gjøn med Fader Shakespeare.
Men.... en ting er iallefall sikkert, skal man nyttegjøre seg av Raymond K, må man begynne å tenke anderledes i fht til spillesystem.
pS mener fortsatt det er like vanskelig å spille ensom spiss i FFK som å selge sand i Sahara.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 01:34
Endret: 27 jun 05, 01:35
:cool:Flaut å stå å se på den driten dem serverer oss i dag. Jeg aksepterer tap, men ikke slett innstilling.

Wiig var allerede ødelagt før han kom til fredrikstad. Skjønner ikke hva han gjør i tippeligaen. Særlig hodeløst blir det å bruke han på kanten.

Hoås er heller ikke god nok. Gjør noe bra innimellom, men desverre ALT for sjeldent. Dessuten virker han veldig lat, noe han forøvrig ikke er alene om utpå der.

Enerly er jo helt ute å sykler om dagen, selv om han riktignok spiller i en feil posisjon i dag.

Ringberg jobber og sliter, men blir desverre alt for alene. Kommunikasjonen med west er også helt fraværende når han kommer inn.

Røn jobber og sliter, men føler det blir veldig mye "nesten" med han. Men for all del, han jobber i hvertfall litt!

Nei, nå har vi hatt to BEGREDLIGE kamper på rad. Nå skal vi ha skjerpings. Gutta må vise at dem er villig til å blø for drakta, ellers er det en ting å si til de:
ADJØ!!!!!!!:cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 jun 05, 01:35
Endret: 27 jun 05, 01:36
Er enig med alle dem som sier at spillerne blir brukt feil. dette gjelder først og fremst Wiig og Hoås.
Og jeg har sagt det lenge, Ringberg holder ikke mål på dette nivået. Han har kompensert veldig mye på manglende ferdigheter med å blø for drakta, men ikke en gang det holder lenger.
Noe av forklaringen på at vi etterhvert ble ydmyget av Lillestrøm idag er selvfølgelig at vi manglet hele vår sentrale midtbane (Risholt,Brenne og Ramberg), men nå må Drillo snart tøre og slippe til Mc Donald.

Jeg håper laget mot Start vil se slik ut: (Enerly har vel karantene)

Sørlie

Blix
Bora
Helland
Bertelsen

Ramberg
Risholt
Brenne
Mc Donald

West
Hoås

FFK på toppen i 2005

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 27 jun 05, 01:47
her er det ikke snakk om spillere. send drillo tilbake til oslo og da skal spillere blø for drakta også!
skal vi ha noe fotballag i tippligaen neste år da er det bare å bli kvitt drillo

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 jun 05, 01:48
I all verden, det var i grunn to vidt forskjellige versjoner av kampen i denne og i den andre tråden... Har var det jo bare negativitet å spore, mens det i den andre var positive ting å se at vi presset på i begynnelsen av førsteomgang. Hva skal jeg tro?

Som jeg skrev i sted, så kan det virke som hele laget venter på Kvisvik, at de endelig får en som tar et tak på banen. Hvis han ikke lever opp til forvetningene så kan vi få problemer...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 02:00
Det er klart det blir mye negativitet her.
Vi starter riktignok OK, men resten av kampen var katastrofe.

At drillo skal vekk synes jeg blir en for enkel løsning.

Pættærnæ døm hang og slang!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 jun 05, 02:03
Opprinnelig postet av Klokan
her er det ikke snakk om spillere. send drillo tilbake til oslo og da skal spillere blø for drakta også!
skal vi ha noe fotballag i tippligaen neste år da er det bare å bli kvitt drillo

Tåpelig uttalels:confused:, klokan!

Det er greit at man er uenig i noen av Drillos disposisjoner, men tror du virkelig at så mange andre trenere hadde fått så mye mere ut av dette spillermateriellet og med alle de skadene vi har hatt og har nå.

Jeg tror ikke det!!

Vi supportere må tåle litt motgang uten å gå helt amokk med å kritisere.
Vi supportere var veldig tålmodige i 2004 og bør være det i år også, for i år vil vi ende langt opp på tabellen etter nok en fantastisk høstsesong.

FFK på toppen i 2005

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 27 jun 05, 02:33
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Vi supportere var veldig tålmodige i 2004 og bør være det i år også

Vi var tålmodige i 2004 ja, men da ga hvertfall spillerne en innsats! Døm dret seg kanskje ut 3-4 ganger bakover hver kamp, men døm fortsatte å blø for drakta si...

I år skal vi spille effektiv rævvafotball, men i siste har effektiviteten vært fullstendig borte... Hva skal vi klage på? Trenerne? Drillo, Eggen og Ahlsen sitter med alt for mye kompetanse til å få et lag til å spille så dårlig. Men må si at noen av de taktiske valgene de har gjort, har vært veldig merkelige.

Spillerne? Må si at det virker som noen ikke gidder. Noen løper buksa av seg, men blir løpende alt for mye i mellom.

Skal jeg oppsummere sesongen hittil har vi hatt en del flaks, men også noen kamper vi virkelig får til sakene. Disse kampene er det alt for få av, kanskje grunnet skadene.

Jeg tror Eggen gjør seg mye bedre som hovedtrener med det laget vi har per dags dato. Drillotaktikken gir Ringberg en alt for stor rolle, noe som er vanskelig å takle for en treg spiss som Markus.

La oss håpe problemene forsvinner raskt, for jeg mener vi er virkelig ute å kjører hvis vi fortsetter sånn.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 27 jun 05, 09:19
nei jeg synes at jeg har vært tolmodig nok. Tror ikke det blri noe bedre med Kvisviken heller. skader ??? Greit det men når han snakker om systemer så kan jeg spørre en ting... hvordan skal vi vinne kamper eller komme tilbake med slik spillestil... vi ligger under med 2:0 og står 10 meter på vår banehalvdel og er mer opptat av å tette bakover enn å angripe...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914