Husk meg
Brukernavn
Passord

LSK - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 jun 05, 21:36
Detta er ikke lovende, 67 min og to sjanser. Greit LSK er et bedre lag, men vi bør prestere flere hakk bedre mener jeg. Ikke noe fres fremover, ikke noe skyv i det hele tatt. Dette blir grisebank av Start neste helg. Uff og Uff

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 jun 05, 21:39
3-0 er stygge sifre :(

Nå håper jeg bare det meste ordner seg etter ferie og at vi har nytt og friskt blod til å snu trenden.

Hvis vi ikke skaper mer enn dette offensivt bør vel Drillo jekke litt den på den defensive prioriteringen sin. Vi må risikere noe for å vinne noe.

Hadde noen fortalt meg at vi hadde en borteseier ved halvspilt serie så hadde jeg aldri i livet gjettet at den var på Lerkendal...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 26 jun 05, 21:41
Fytti... dette er ganske deprimerende... At det skulle bli tøft på Åråsen visste vi jo, men liker likevel ikke at de slipper inn tre. Hva skjer med Drillos bejublede gjerrighet?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 26 jun 05, 21:46
Tippa 3-0 til LSK på siffertipset, så nå tar jeg meg selv i å håpe at ikke det kommer et trøstemål. Ikke bra...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 jun 05, 21:50
Nøkternt sett har vi spilt svakere iår enn i fjor. Resultatene, derimot, har vært mye bedre, men det er egentlig på "lånt tid", siden det jevner seg ut over mange kamper. Dette har også Drillo sagt ved flere anledninger.

For et par kamper siden ble det fabla over hvor mange poenger vi skulle ta på de siste fire kampene før halvspilt serie, og jeg tenkte: Fytterakker, det kan godt ende med 0 poeng etter de 4 kampene så svakt som vi spiller for tida.

Vi må begynne å få spillet på midtbanen til å funke, hvis ikke er det bare tilfeldigheter hvis vi klarer å vinne kamper, for å si det sånn.

Er litt oppgitt akkurat nå, må jeg innrømme, men jeg innser at vi ikke har god nok stall idag. Jeg er også redd for at Kvisvik ikke er nok, for å si det sånn.

Vi må begynne å spille på midtbanen, hvis ikke er det ikke håp.

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 26 jun 05, 21:56
Helt enig Asgeir, midtbanen er nøkkelen. Hva her skjedd på midtbanen i dag da? NADA. Kvisvik er ikke redningen for ett så tafatt FFK lag. Han kommer til å forsvinne helt, ut av landslagsdiskusjonen og alt!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 jun 05, 22:00
Med Kvisvik - Risholt - Brenne - Enerly så bør vel vi ha en slagkraftig midtbane vil jeg tro. Enerly må bare kommer i form først... :)

Håper i det lengste på en opptur mot Start, for det blir en lang fotballpause hvis vi går på en nytt tap der. Med seier, Kvisvik inn og hever stemningen, pluss kanskje andre forsterkninger i tillegg, så tror jeg vi kan gå en lys høst i møte.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 26 jun 05, 22:04
Jeg mener FFK mangler det meste nå... Ræva alt, rett og slett. Få unntak

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 jun 05, 22:14
Eneste som får godkjent i dag er Bertelsen. Resten var VELDIG dårlig. Skremmende mangel på entusiasme, spilleglede og innsats. Ser ut som spillerne bare vil ha ferie. Utrolig uprofesjonelt.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 26 jun 05, 22:28
Bertelsen var absolutt godkjent, noe han har vært gjennom hele sesongen. Jeg ble ikke overraska over at FFK tapte mot LSK, men ble overraska over at FFK leverer en omtrent like ræva match som de gjorde mot Molde.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 jun 05, 22:35
Enerly ute mot start.

Dårlig kamp. nå står cupen for døra og start.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 jun 05, 23:19
Håper ikke vår rengjøringen er ferdig, her er det flere som bør finne seg en ny klubb på lavere nivå.
Det er vel på tide Steinar kommer seg på benken. Han sluppet 9 mål på fire kamper er ikke bra.
Lurer på om spillerene har det for godt, vi skulle hatt Tom Nordlie, hva
hadde han sagt om at spillerne tar lett på det, han hadde vel nesten drept de æ

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jun 05, 23:24
Jeg er ikke helt enig med de andre her. Dette var bedre enn det jeg fryktet. Hvis du ser på hvilke spillere som er skadet. Fler av de sentrale.

Mener fortsatt at Hoås ikke er god nok. Bertelsen gjør en veldig god kamp i dag. Var overlegen i duellene mot Mifsud.

Men jeg håper virkelig det kommer noen solide forsterkninger i sommer.

Fredd

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 jun 05, 23:38
Blir i hvert fall skuffa når spillerne lover før kamp at det skal være en helt annen innstilling til denne kampen enn forrige kamp mot Molde. Så skjer akkurat det samme igjen. Trodde Drillo var en motivasjonsmotor jeg, på tide å starte den og gi gass, for dette holder ikke.

Drillo kommer vel som vanlig til å si "Her er det mye å rette på". Føler den kommentaren har kommet litt for mye i det siste uten at noe skjer. Venter samtlige på at Kvisvik skal komme slik at de selv slipper å ta ansvar? Kan i hvert fall virke slik.

Denne kampen var bare rett og slett en begredelig start på 12-timersvakta mi :(

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 26 jun 05, 23:46
Slikjeg opplevde kampen var FFK det førende laget spillemessig frem til 1-0 målet. LSK sine sjanser kommer ofte etter at de dobler på sidene. I mangel på flankespillere bruker FFK spisse med få defensive gener på kantene. Selv om FFK skapte lite i andre omgang, da LSK la seg bak på banen, skal vi være klar over at Lillestrøm var veldig effektive i dag. Det var ikke mange sjansene de ikke scoret på. Må nr 2 og 3 kom etter at FFK`s sentrale midtbane var borte!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 00:34
Endret: 27 jun 05, 00:35
Opprinnelig postet av FFK1903
Blir i hvert fall skuffa når spillerne lover før kamp at det skal være en helt annen innstilling til denne kampen enn forrige kamp mot Molde. Så skjer akkurat det samme igjen. Trodde Drillo var en motivasjonsmotor jeg, på tide å starte den og gi gass, for dette holder ikke.

Nå skal det jo sies at FFK faktisk var ganske gode de første omlag 20 minuttene, så innstillingen da var ikke noe å si på. Det er sjeldent, kanskje aldri, at vi har startet en kamp så bra i år. Men laget får seg en knekk etter 0-1 og klarer aldri å fighte seg tilbake. Så det må ha skjedd noe mentalt her, selv om LSK selvsagt også fikk en vitamin-innsprøytning etter scoringen, spilte på seg selvtillit og fikk det kampbildet de ønsket.

Det skal også sies at jeg tror vi slapp LSK til færre sjanser enn vi gjorde mot både Molde og AaFK. Men LSK var mer effektive, så resultatet ble en del styggere enn de andre bortekampene. Ja, faktisk hang vi mer med på notene i dag enn vi gjorde mot RBK på Lerkendal. Og da vant vi 1-0. Bare verdt å nevne...

Jeg hadde uansett ikke forventet poeng i denne kampen, men kampene mot Stabæk og Start bør begge ende med seire - og det bør være fullt mulig om det legges en solid innsats i bunn. Da kan vi gå til sommerferie - både supportere, spillere og ledere - og være ganske fornøyde med vårsesongen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 jun 05, 01:06
Litt uenig Costanza.
Tror på seier mot Stabæk, men forventer ikke seier mot et hardtkjempende Start som har en modig og tøff Tom Nordlie på benken.
En trener som tør der andre........

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

FFK1903

Moderator

Lagt til: 27 jun 05, 01:40
Da får jeg stole på dere som faktisk har sett kampen (TV2 har laget et fint system som ikke funker så jeg fikk ikke sett kampen på webTV). Og at tapet ikke var så ille som tallene skal ha det til.

Forventer faktisk verken seier mot Stabæk eller Start. Vi kommer vel til Bærum som favoritter uten å ha kjempeselvtillit og Start? Ja, de har faktisk bare tapt en kamp i år. Kanskje jeg heller skulle snu på det og si at det er på tide Start får et tap igjen? For jo flere kamper med seire, desto nærmere er de et med tap :)

Snaue seks timer igjen nå, kanskje det er det som har bedret humøret :)

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 jun 05, 10:56
Enig med deg "kano" i at midtbanen til FFK svikta med begge de siste måla.
Ved mål nr 2 fikk Koren srtå helt alene i returrommet, hvem sov.
Omtrent det samme ved mål nr 3, defensiv svikt i midtbanen.
Men dette var de sjebnesvangre feila, var drøssevis av andre som ikke fikk så fatale betydninger.
Tapet skyldes dessverre etter min mening ikke at LSK var så mye mer effektive, men at det virket som de hadde plan med det de gjorde over hele banen.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 27 jun 05, 11:03
Det som skjer med FFK nå er det samme som skjedde ifjor, førstevalgene er ute med skade, de som skal erstatte er ikke gode nok enda og de spiller fotball som de ikke er vant med. Ifjor spillte FFK 4-5-1 og 4-3-3 frem til ferien, og når høstsesongen begynte igjen la man om til 4-4-2 og dette var noe de mestret bedre, man kan si det er ett system de følerseg tryggere i. Er sikker på at når forsterkningene er på plass og Høsten kommer så ser vi et helt annet FFK. Det handler om selvtilit og den er desverre litt borte nå.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914