LSK - FFK
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 27 jun 05, 11:14
Endret: 27 jun 05, 11:15
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Det som skjer med FFK nå er det samme som skjedde ifjor, førstevalgene er ute med skade, de som skal erstatte er ikke gode nok enda og de spiller fotball som de ikke er vant med. Ifjor spillte FFK 4-5-1 og 4-3-3 frem til ferien, og når høstsesongen begynte igjen la man om til 4-4-2 og dette var noe de mestret bedre, man kan si det er ett system de følerseg tryggere i. Er sikker på at når forsterkningene er på plass og Høsten kommer så ser vi et helt annet FFK. Det handler om selvtilit og den er desverre litt borte nå.
Er helt enig med deg Ebenfalk2!
At FFK dominerte kampen i går de første 30 minuttene, med hele sin normale midtbane ute (Risholt, Ramberg og Brenne) var faktisk overraskende.
Sammenligningen med i fjor er riktig, med den eneste forskjellen at i fjor, så var det forsvaret som var skadelidende og nå er det midtbanen.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Det som skjer med FFK nå er det samme som skjedde ifjor, førstevalgene er ute med skade, de som skal erstatte er ikke gode nok enda og de spiller fotball som de ikke er vant med. Ifjor spillte FFK 4-5-1 og 4-3-3 frem til ferien, og når høstsesongen begynte igjen la man om til 4-4-2 og dette var noe de mestret bedre, man kan si det er ett system de følerseg tryggere i. Er sikker på at når forsterkningene er på plass og Høsten kommer så ser vi et helt annet FFK. Det handler om selvtilit og den er desverre litt borte nå.
Er helt enig med deg Ebenfalk2!
At FFK dominerte kampen i går de første 30 minuttene, med hele sin normale midtbane ute (Risholt, Ramberg og Brenne) var faktisk overraskende.
Sammenligningen med i fjor er riktig, med den eneste forskjellen at i fjor, så var det forsvaret som var skadelidende og nå er det midtbanen.
Det er sant som dere sier, men litt innsats hadde ikke vært å forakte i det hele tatt. De gir jo bort initiativet helt i kampen. Og hvordan i huleste greide Helland å bomme på verdens enkleste heading? Dette holder ikke uansett hva dere sier. Skamme seg!!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Demostrerte Helland kanskje, kanskje det var han Herlovsen tenkte på
Men uansett, ingen på FFK a-lag er vel så dumme? Hva skal de demostrere mot?
Elleve røe og vite kællær
1. Jeg nekter å tro at det er faktum.
2. Dersom det er et snev av sannhet i det du insinuerer, så har spilleren overhodet ingen ting i en FFK-drakt å gjøre!
2. Dersom det er et snev av sannhet i det du insinuerer, så har spilleren overhodet ingen ting i en FFK-drakt å gjøre!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
er ikke første gang jeg er på bortekamp og synes at innsatsen er bånn.Husker godt Moss for et par år eller hva det var siden og enkelte andre kamper....første 25 var bra og så gikk lufta ut..... Drillo eller ikke klarer jeg ikke helt å forholde meg til,da midtbanen vår er ute av drift siden roger ramberg og simen er ute.
Forover er dog Hoås en stor skuffelse etter en god start på sesongen..Marion wiig kan være lat på et annet lag syns jeg og Ringberg er tyngre enn ever..Virker neste for tungt trent da jeg synes han er ennå tregere i år enn i fjor... Viktig med bra kamper mot start og stabæk også brukes ferien til endringer og omstilling..
Forover er dog Hoås en stor skuffelse etter en god start på sesongen..Marion wiig kan være lat på et annet lag syns jeg og Ringberg er tyngre enn ever..Virker neste for tungt trent da jeg synes han er ennå tregere i år enn i fjor... Viktig med bra kamper mot start og stabæk også brukes ferien til endringer og omstilling..
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Det er ikke sikkert det er Drillo, men hva annet kan de demonstrere for
"Demonstrere" er jo Herlovsens tolkning av det hele da. Spillerne løper jo rundt og prøver å spille, men når samhandlingen stinker og LSK spiller brukbart så ser det dårlig ut. Spillerne er forvirrede og demotiverte. Det mest effektive løsningen er vel om Øyvind Hoås selv gikk til Drillo og ba om å bli benket. Han er IKKE Jostein Flo og er bare god når det også er full fart fremover på alle de andre gutta med offensive oppgaver.. Selv om han er gullungen til Drillo så kan dagens tilstand umulig være i hans egen interesse.
Synes det er morro å høre om at FFK`s sterkeste våpen i år skal være fart jeg. Også spiller vi med Ringberg på topp, hoås og wiig på kantene og enerly, peters og røn sentralt. Ikke akkurat noen hurtigtog.
Engasjert hovedtribunist!
Det som jeg ble mest fortvilet over å rev av meg de korte hårstubbene jeg hadde igjen for er at den store teknikeren som hoås skulle være. ikke en gang klarte å sende en offensiv passning, eller klarte å ta imot en passning uten at den forsvant 4 meter fra han.
Jeg mener at hoås bør settes på benken.
Men jeg mener at hovedproblemet til FFK ligger i at midtbanen er for svak. Den hjelper ikke til hjem, den hjelper ikke til frem. Ser fryktelig dumt ut med 5 kæll som står å klør seg på leggen å venter på ballen syns jeg.
Nei de må nok stikke fingern i jorda samtidig som de bretter opp skjorteermene, og skjønne at visst de skal vinne kamper må de jobbe sammen som ett lag.
Jeg mener at hoås bør settes på benken.
Men jeg mener at hovedproblemet til FFK ligger i at midtbanen er for svak. Den hjelper ikke til hjem, den hjelper ikke til frem. Ser fryktelig dumt ut med 5 kæll som står å klør seg på leggen å venter på ballen syns jeg.
Nei de må nok stikke fingern i jorda samtidig som de bretter opp skjorteermene, og skjønne at visst de skal vinne kamper må de jobbe sammen som ett lag.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914