LSK - FFK
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Nå håper jeg bare det meste ordner seg etter ferie og at vi har nytt og friskt blod til å snu trenden.
Hvis vi ikke skaper mer enn dette offensivt bør vel Drillo jekke litt den på den defensive prioriteringen sin. Vi må risikere noe for å vinne noe.
Hadde noen fortalt meg at vi hadde en borteseier ved halvspilt serie så hadde jeg aldri i livet gjettet at den var på Lerkendal...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For et par kamper siden ble det fabla over hvor mange poenger vi skulle ta på de siste fire kampene før halvspilt serie, og jeg tenkte: Fytterakker, det kan godt ende med 0 poeng etter de 4 kampene så svakt som vi spiller for tida.
Vi må begynne å få spillet på midtbanen til å funke, hvis ikke er det bare tilfeldigheter hvis vi klarer å vinne kamper, for å si det sånn.
Er litt oppgitt akkurat nå, må jeg innrømme, men jeg innser at vi ikke har god nok stall idag. Jeg er også redd for at Kvisvik ikke er nok, for å si det sånn.
Vi må begynne å spille på midtbanen, hvis ikke er det ikke håp.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Håper i det lengste på en opptur mot Start, for det blir en lang fotballpause hvis vi går på en nytt tap der. Med seier, Kvisvik inn og hever stemningen, pluss kanskje andre forsterkninger i tillegg, så tror jeg vi kan gå en lys høst i møte.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Dårlig kamp. nå står cupen for døra og start.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er vel på tide Steinar kommer seg på benken. Han sluppet 9 mål på fire kamper er ikke bra.
Lurer på om spillerene har det for godt, vi skulle hatt Tom Nordlie, hva
hadde han sagt om at spillerne tar lett på det, han hadde vel nesten drept de æ
Mener fortsatt at Hoås ikke er god nok. Bertelsen gjør en veldig god kamp i dag. Var overlegen i duellene mot Mifsud.
Men jeg håper virkelig det kommer noen solide forsterkninger i sommer.
Fredd
Drillo kommer vel som vanlig til å si "Her er det mye å rette på". Føler den kommentaren har kommet litt for mye i det siste uten at noe skjer. Venter samtlige på at Kvisvik skal komme slik at de selv slipper å ta ansvar? Kan i hvert fall virke slik.
Denne kampen var bare rett og slett en begredelig start på 12-timersvakta mi :(
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av FFK1903
Blir i hvert fall skuffa når spillerne lover før kamp at det skal være en helt annen innstilling til denne kampen enn forrige kamp mot Molde. Så skjer akkurat det samme igjen. Trodde Drillo var en motivasjonsmotor jeg, på tide å starte den og gi gass, for dette holder ikke.
Nå skal det jo sies at FFK faktisk var ganske gode de første omlag 20 minuttene, så innstillingen da var ikke noe å si på. Det er sjeldent, kanskje aldri, at vi har startet en kamp så bra i år. Men laget får seg en knekk etter 0-1 og klarer aldri å fighte seg tilbake. Så det må ha skjedd noe mentalt her, selv om LSK selvsagt også fikk en vitamin-innsprøytning etter scoringen, spilte på seg selvtillit og fikk det kampbildet de ønsket.
Det skal også sies at jeg tror vi slapp LSK til færre sjanser enn vi gjorde mot både Molde og AaFK. Men LSK var mer effektive, så resultatet ble en del styggere enn de andre bortekampene. Ja, faktisk hang vi mer med på notene i dag enn vi gjorde mot RBK på Lerkendal. Og da vant vi 1-0. Bare verdt å nevne...
Jeg hadde uansett ikke forventet poeng i denne kampen, men kampene mot Stabæk og Start bør begge ende med seire - og det bør være fullt mulig om det legges en solid innsats i bunn. Da kan vi gå til sommerferie - både supportere, spillere og ledere - og være ganske fornøyde med vårsesongen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror på seier mot Stabæk, men forventer ikke seier mot et hardtkjempende Start som har en modig og tøff Tom Nordlie på benken.
En trener som tør der andre........
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Forventer faktisk verken seier mot Stabæk eller Start. Vi kommer vel til Bærum som favoritter uten å ha kjempeselvtillit og Start? Ja, de har faktisk bare tapt en kamp i år. Kanskje jeg heller skulle snu på det og si at det er på tide Start får et tap igjen? For jo flere kamper med seire, desto nærmere er de et med tap :)
Snaue seks timer igjen nå, kanskje det er det som har bedret humøret :)
Ved mål nr 2 fikk Koren srtå helt alene i returrommet, hvem sov.
Omtrent det samme ved mål nr 3, defensiv svikt i midtbanen.
Men dette var de sjebnesvangre feila, var drøssevis av andre som ikke fikk så fatale betydninger.
Tapet skyldes dessverre etter min mening ikke at LSK var så mye mer effektive, men at det virket som de hadde plan med det de gjorde over hele banen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914