Husk meg
Brukernavn
Passord

Lag oppstillinga på søndag.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 25 jun 05, 00:11
Peters-Enerly-Røn sentralt.

Sikkert med Wiig og Hoås på kant. Ringberg på topp, dette blir 4-5-1 i første omgang og 4-4-2 med West og Ringberg på topp i andre. Holder FFK nullen i første tvinger det LSK serøst fremover i andre og kan skape rom for West.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jun 05, 00:13
Endret: 25 jun 05, 00:14
Jepp, dette diskuteres forsåvidt i en annen tråd, hvorpå jeg har uttrykt min skepsis. Men skadesituasjonen er spesiell, og det forsterkes jo av Brenne sin karantene. Likevel gleder jeg meg litt til å se Peters på midtbanen. Han har mange gode egenskaper og skal ifølge Drillo ha vært svært god på trening den siste uka. Er mest skeptisk til kantene, dvs. bruken av to spisser på hver sin side på midtbanen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 25 jun 05, 02:04
Tenker det blir en duelsterk sentral midtbane med offansive kanter, nesten 4-3-3.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 jun 05, 13:08
Er svært kritisk til enerly sentralt. Mannen får jo ikke tak i ballen om ikke noen legger den i beina hans. Hadde mye heller sett ringberg i den posisjonen, enerly ute på kanten, og wiig fremme.

Mulig vi ikke hadde skapt så mye fremmover, men da hadde vi ihvertfall hvert solide defensivt, også kunne vi scoret på en dødball eller no, eller når vi setter inn west i andre omgang.

Engasjert hovedtribunist!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 jun 05, 23:01
Endret: 25 jun 05, 23:03
Opprinnelig postet av Julekake
Er svært kritisk til enerly sentralt. Mannen får jo ikke tak i ballen om ikke noen legger den i beina hans. Hadde mye heller sett ringberg i den posisjonen, enerly ute på kanten, og wiig fremme.

Mulig vi ikke hadde skapt så mye fremmover, men da hadde vi ihvertfall hvert solide defensivt, også kunne vi scoret på en dødball eller no, eller når vi setter inn west i andre omgang.

Rett før Enerly kom til FFK sist sommer spillte han på sentral midtbane på Rosenborgs 2. lag og spillte glimrende i den posisjoinen. Men selvfølgelig er det vanskelig å sammenligne, for det var jo i 2. divisjon.
Mitt tips er at denne lagoppstillingen kommer til å fungere så godt at vi klarer å holde nullen til pause. Og så får vi se hva som skjer i 2. omgang, når West kommer inn.
Personlig tror jeg det er best å enten bytte ut Hoås eller Ringberg, for at ikke midtbanen blir for svak defensivt.

Jeg håper lagoppstillingen i 2. omgang blir:

Sørlie

Blix
Bora
Helland
Bertelsen

Enerly
Røn
Peters
Wiig/Mc Donald

West
Hoås/Ringberg

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914