Husk meg
Brukernavn
Passord

OvergangsRykter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 24 jun 05, 03:39
Tenkte det hadde vært greit å ha en egen ryktebørs side i og med at man nærmer seg at overgangsvinduet åpner

Pleier som regel ikke å hive ut rykter i hyt og pine her,men nå har jeg fra de såkalte "berømte" sikkre kildene at Peter Kovack er på vei til FFK,dette er en spiss fra viking.

Syntes ikke han er god nok for Ffk,har sett han i noen kamper og det virker som det eneste han kan er å nicke ball og ikke mer enn det...virker helt tam foran mål...så håper ikke disse ryktene stemmer at de arbeider med å få tak i han. Powel er da et 10 ganger så bedre alternativ da,mye mer komplett spiller...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 jun 05, 04:44
Er ikke Kovac ute for resten av sesongen egentlig? Mente han fikk en alvorlig skade for noen uker siden, røk korsbåndet hvis ikke jeg husker feil. Dersom han derimot er frisk og pigg, så vil jeg faktisk mye heller ha han enn Powell, Kovac er vel ikke mer enn 26 år heller, tror jeg. Men spiller ingen rolle hvor gammel han er, han er ute for resten av sesongen og dermed uaktuell!

Er usikker på hvilken spiss vi kunne hentet til klubben egentlig, men tror ikke jeg ønsker meg en type som kovac eller Powell Vil helst ha en spiss som ligner mere på Nevland eller Winters i spillestilen, men det er jo fordi jeg ser en framtid med Ringberg.....det faktum at spillere som Powell og Kovac kobles til klubben kan vel kanskje tyde på at Ringberg flytter sørover i sommer....håper inderlig ikke det skjer, men syns vi har fått flere indikasjoner i det siste som kan tyde på det.

Lenge leve "hjørnet"!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 jun 05, 07:01
Kovacs ute for sesongen står her

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jun 05, 08:48
Per Morten vil ikke forsette i MossLes her

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 jun 05, 08:58
Tenker FFK kjøper PMK iløpet av ferien. De orker vel ikke å ha ALH i stallen vis han ikke respekterer trenernes valg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 jun 05, 10:05
Hørt at Brattbakk på det nærmeste er klar.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 jun 05, 10:05
Endret: 24 jun 05, 10:06
Send Lund Hansen til Moss da vel....så kan han sitte der og sutre istedet. Så får vi PMK istedet :D

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:12
Glimt treneren sier til nettavisen i dag at han gjerne hadde sett Brattbakk i Glimt drakt.
Hva er det men ser i denne mossekeeperen som ingen andre har sett? Har vel ikke vært noe rush etter han fra andre klubber?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jun 05, 10:16
Hornseth til HønefossLes her

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:21
Hei " Kano...."
Må bare si at vi for engangs skyld er enige.
PMK har vel ikke akkurat slått helt til i MFK etter de forventningene som var stilt på forhånd.
Men som enkelte har hevdet flere ganger ( ofte som svar til meg) er at klubbskifter kan slå godt ut.
:cool::rolleyes::rolleyes:
Har ment og mener vel fortsatt avt Larsen i Haugesund er bedre enn PMK
Men HFK er jo j... å forhandle med, husk bare prisen på TEB.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 10:23
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Glimt treneren sier til nettavisen i dag at han gjerne hadde sett Brattbakk i Glimt drakt.
Hva er det men ser i denne mossekeeperen som ingen andre har sett? Har vel ikke vært noe rush etter han fra andre klubber?

PMK var jo U21-Landslags keeper og har vært fast for Moss i noen år nå, Terje Skjeldesta i Sogndal er og en god keeper selv om ikke det akuratt er noen stor konkurranse om han heller. Så det jeg mener er selv om ikke han har mye oppmerksomhet rundt seg så kan han være god for det. Tenker ha ville fått et løft når han kom til FFK, etter hva jeg forstår har ikke Moss benyttet seg av keeper trener og dette kan ha litt å si for utviklingen til en keeper. Se hva som har skjedd med Sørlie, for 3 år siden spilte han i 2 divisjon.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:27
PMK er den siste jeg vil ha tilbake i FFK-drakt. Fikk nok av ham sist når han "fantegikk" til Moss.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 jun 05, 11:17
Endret: 24 jun 05, 11:17
Det var vel mer ledelsen i FFK sin "skyld" at vi mistet Per Morten den gangen?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jun 05, 11:50
Endret: 24 jun 05, 11:51
Det var ikke PMK sin skyld at Bjarne Rønning var talentløs trener generelt og enda verre når det kom til behandling av talenter. PMK har kanskje vært litt ustabil de siste par sesongene, men det er ikke så altfor lenge siden a-landslagets keepertrener fulgte tett med ham. Han er fortsatt veldig ung til å være keeper, har et stort potensial, og synes det er feil om han får lov å utvikle seg til å bli en toppkeeper i en annen norsk toppklubb enn FFK - byen han er fra. Men vi kan godt vente til etter sesongen, så henter vi han gratis. Trenger ikke gi noen flere penger til Moss :)

Angående Brattbakk så er det rykter jeg overhodet ikke tror det er noe snev av sannhet i.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 jun 05, 13:44
PMK er vel vært ganske ideel å få til klubben, han er lokal, holder høyt nok nivå til å gi Steinar kamp om keeperplassen, billig, og ikke alt for vanskelig å benke når Steiner er blitt gammel og Staw er blitt modne nok.

Brattbakk hadde vel også vært ideel dersom det er snak om lån ut sesongen. Hvis Ringberg spiller ut årets sesong, så har vi da vinteroppholdet til å finne en erstatter.

Lenge leve "hjørnet"!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 13:53
Og med alle de pengene som blir i omløp hos tippeliga klubbene til neste sesong så kommer det til å koste flesk. Hvorfor ikke da satse på de talentene som alerede er her. Wiig, Hoås og Tarik. Så kan heller pengene brukes til andre ting.

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 24 jun 05, 13:58
Det er ikke helt riktig at det var FFKs skyld at han gikk. Keeperen vi hadde den gangen var bedre enn PMK og for at han skulle få bedre matchtrening så ble han lånt ut til Østsiden. Siden han tydeligvis hadde meget høye tanker om seg selv så ble han fornærmet og stakk av til Moss. Hadde han blitt så hadde han vært førstekeeper neste sesong.

Det er også mulig at det lå andre ting bak, men hvis det hadde vært tæl i gutten så hadde han blitt og kjempet om plassen i stedet for å velge minste motstands vei. Så jeg opprettholder min mening. Vil ikke se den fyren i FFK-drakt, men det er selvfølgelig lov å mene noe annet ;)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jun 05, 14:11
Endret: 24 jun 05, 14:12
Vel, PMK - som det var konsensus om at var et veldig stort fotballtalent - fikk beskjed av daværende FFK-trener Bjarne Rønning om at han ble klubbens 3. valg - bak André Andersen og Skule Notø. To keepere som på sitt beste var gode, men langt fra veldig stabile med potensial om å bli noen toppkeeper. Jeg ristet på hodet over avgjørelsen da, og gjør det fremdeles. PMK stod også fremragende for Østsiden da han ble utlånt, og forstod godt at han gikk til Moss. Hadde vi hatt en gjennomsolid 1. keeper som virkelig var stabilt godt, så ville jeg forstått at Rønning gav denne keeperen tillit. Men da PMK ble vraket, så vekslet Notø og Andersen på å stå i mål, og ingen av dem var eksepsjonelt gode.

Men det er historie...

Jeg håper PMK kommer tilbake fordi: 1) Han er fortsatt ung og har stort poetensial, 2) Han er lokal, 3) Han vil være gratis etter sesongen, 4) Han har faktisk allerede brukbar Tippeliga-erfaring, 5) Han er tidligere FFK-spiller og sikkert lysten på å vise seg frem på nytt i hjembyen!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 24 jun 05, 14:20
Endret: 24 jun 05, 14:22
Enig i at de ikke var eksepsjonelt gode men de var bedre enn PMK på det daværende tidspunkt. Mener fremdeles at han burde vært minst et år til for å prøve i komme inn på laget noe han helt sikker hadde gjort. I stedet så stakk han av noe jeg har veldig lite respekt for.

Han har heller ikke prestert all verden for Moss de siste årene. Sats heller på Lasse.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 jun 05, 21:05
powel og bratbakk har jeg hørt kan være på vei inn, om de mener begge vet jeg ikke, men en begge er ihvertfall kandidater, håper ikke på noen av døm..

Er det ikke mulig for ffk å ta en sjanse på occean fra odd?? han misstrives jo sterkt i odd fortiden...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914