Husk meg
Brukernavn
Passord

OvergangsRykter

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 24 jun 05, 03:39
Tenkte det hadde vært greit å ha en egen ryktebørs side i og med at man nærmer seg at overgangsvinduet åpner

Pleier som regel ikke å hive ut rykter i hyt og pine her,men nå har jeg fra de såkalte "berømte" sikkre kildene at Peter Kovack er på vei til FFK,dette er en spiss fra viking.

Syntes ikke han er god nok for Ffk,har sett han i noen kamper og det virker som det eneste han kan er å nicke ball og ikke mer enn det...virker helt tam foran mål...så håper ikke disse ryktene stemmer at de arbeider med å få tak i han. Powel er da et 10 ganger så bedre alternativ da,mye mer komplett spiller...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 jun 05, 04:44
Er ikke Kovac ute for resten av sesongen egentlig? Mente han fikk en alvorlig skade for noen uker siden, røk korsbåndet hvis ikke jeg husker feil. Dersom han derimot er frisk og pigg, så vil jeg faktisk mye heller ha han enn Powell, Kovac er vel ikke mer enn 26 år heller, tror jeg. Men spiller ingen rolle hvor gammel han er, han er ute for resten av sesongen og dermed uaktuell!

Er usikker på hvilken spiss vi kunne hentet til klubben egentlig, men tror ikke jeg ønsker meg en type som kovac eller Powell Vil helst ha en spiss som ligner mere på Nevland eller Winters i spillestilen, men det er jo fordi jeg ser en framtid med Ringberg.....det faktum at spillere som Powell og Kovac kobles til klubben kan vel kanskje tyde på at Ringberg flytter sørover i sommer....håper inderlig ikke det skjer, men syns vi har fått flere indikasjoner i det siste som kan tyde på det.

Lenge leve "hjørnet"!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 jun 05, 07:01
Kovacs ute for sesongen står her

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 jun 05, 08:48
Per Morten vil ikke forsette i MossLes her

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 24 jun 05, 08:58
Tenker FFK kjøper PMK iløpet av ferien. De orker vel ikke å ha ALH i stallen vis han ikke respekterer trenernes valg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 jun 05, 10:05
Hørt at Brattbakk på det nærmeste er klar.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 24 jun 05, 10:05
Endret: 24 jun 05, 10:06
Send Lund Hansen til Moss da vel....så kan han sitte der og sutre istedet. Så får vi PMK istedet :D

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:12
Glimt treneren sier til nettavisen i dag at han gjerne hadde sett Brattbakk i Glimt drakt.
Hva er det men ser i denne mossekeeperen som ingen andre har sett? Har vel ikke vært noe rush etter han fra andre klubber?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 10:16
Hornseth til HønefossLes her

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:21
Hei " Kano...."
Må bare si at vi for engangs skyld er enige.
PMK har vel ikke akkurat slått helt til i MFK etter de forventningene som var stilt på forhånd.
Men som enkelte har hevdet flere ganger ( ofte som svar til meg) er at klubbskifter kan slå godt ut.
:cool::rolleyes::rolleyes:
Har ment og mener vel fortsatt avt Larsen i Haugesund er bedre enn PMK
Men HFK er jo j... å forhandle med, husk bare prisen på TEB.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 10:23
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Glimt treneren sier til nettavisen i dag at han gjerne hadde sett Brattbakk i Glimt drakt.
Hva er det men ser i denne mossekeeperen som ingen andre har sett? Har vel ikke vært noe rush etter han fra andre klubber?

PMK var jo U21-Landslags keeper og har vært fast for Moss i noen år nå, Terje Skjeldesta i Sogndal er og en god keeper selv om ikke det akuratt er noen stor konkurranse om han heller. Så det jeg mener er selv om ikke han har mye oppmerksomhet rundt seg så kan han være god for det. Tenker ha ville fått et løft når han kom til FFK, etter hva jeg forstår har ikke Moss benyttet seg av keeper trener og dette kan ha litt å si for utviklingen til en keeper. Se hva som har skjedd med Sørlie, for 3 år siden spilte han i 2 divisjon.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 24 jun 05, 10:27
PMK er den siste jeg vil ha tilbake i FFK-drakt. Fikk nok av ham sist når han "fantegikk" til Moss.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 jun 05, 11:17
Endret: 24 jun 05, 11:17
Det var vel mer ledelsen i FFK sin "skyld" at vi mistet Per Morten den gangen?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jun 05, 11:50
Endret: 24 jun 05, 11:51
Det var ikke PMK sin skyld at Bjarne Rønning var talentløs trener generelt og enda verre når det kom til behandling av talenter. PMK har kanskje vært litt ustabil de siste par sesongene, men det er ikke så altfor lenge siden a-landslagets keepertrener fulgte tett med ham. Han er fortsatt veldig ung til å være keeper, har et stort potensial, og synes det er feil om han får lov å utvikle seg til å bli en toppkeeper i en annen norsk toppklubb enn FFK - byen han er fra. Men vi kan godt vente til etter sesongen, så henter vi han gratis. Trenger ikke gi noen flere penger til Moss :)

Angående Brattbakk så er det rykter jeg overhodet ikke tror det er noe snev av sannhet i.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 13:44
PMK er vel vært ganske ideel å få til klubben, han er lokal, holder høyt nok nivå til å gi Steinar kamp om keeperplassen, billig, og ikke alt for vanskelig å benke når Steiner er blitt gammel og Staw er blitt modne nok.

Brattbakk hadde vel også vært ideel dersom det er snak om lån ut sesongen. Hvis Ringberg spiller ut årets sesong, så har vi da vinteroppholdet til å finne en erstatter.

Lenge leve "hjørnet"!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 13:53
Og med alle de pengene som blir i omløp hos tippeliga klubbene til neste sesong så kommer det til å koste flesk. Hvorfor ikke da satse på de talentene som alerede er her. Wiig, Hoås og Tarik. Så kan heller pengene brukes til andre ting.

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 24 jun 05, 13:58
Det er ikke helt riktig at det var FFKs skyld at han gikk. Keeperen vi hadde den gangen var bedre enn PMK og for at han skulle få bedre matchtrening så ble han lånt ut til Østsiden. Siden han tydeligvis hadde meget høye tanker om seg selv så ble han fornærmet og stakk av til Moss. Hadde han blitt så hadde han vært førstekeeper neste sesong.

Det er også mulig at det lå andre ting bak, men hvis det hadde vært tæl i gutten så hadde han blitt og kjempet om plassen i stedet for å velge minste motstands vei. Så jeg opprettholder min mening. Vil ikke se den fyren i FFK-drakt, men det er selvfølgelig lov å mene noe annet ;)

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 05, 14:11
Endret: 24 jun 05, 14:12
Vel, PMK - som det var konsensus om at var et veldig stort fotballtalent - fikk beskjed av daværende FFK-trener Bjarne Rønning om at han ble klubbens 3. valg - bak André Andersen og Skule Notø. To keepere som på sitt beste var gode, men langt fra veldig stabile med potensial om å bli noen toppkeeper. Jeg ristet på hodet over avgjørelsen da, og gjør det fremdeles. PMK stod også fremragende for Østsiden da han ble utlånt, og forstod godt at han gikk til Moss. Hadde vi hatt en gjennomsolid 1. keeper som virkelig var stabilt godt, så ville jeg forstått at Rønning gav denne keeperen tillit. Men da PMK ble vraket, så vekslet Notø og Andersen på å stå i mål, og ingen av dem var eksepsjonelt gode.

Men det er historie...

Jeg håper PMK kommer tilbake fordi: 1) Han er fortsatt ung og har stort poetensial, 2) Han er lokal, 3) Han vil være gratis etter sesongen, 4) Han har faktisk allerede brukbar Tippeliga-erfaring, 5) Han er tidligere FFK-spiller og sikkert lysten på å vise seg frem på nytt i hjembyen!

jashin

A-lagspiller

Lagt til: 24 jun 05, 14:20
Endret: 24 jun 05, 14:22
Enig i at de ikke var eksepsjonelt gode men de var bedre enn PMK på det daværende tidspunkt. Mener fremdeles at han burde vært minst et år til for å prøve i komme inn på laget noe han helt sikker hadde gjort. I stedet så stakk han av noe jeg har veldig lite respekt for.

Han har heller ikke prestert all verden for Moss de siste årene. Sats heller på Lasse.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 24 jun 05, 21:05
powel og bratbakk har jeg hørt kan være på vei inn, om de mener begge vet jeg ikke, men en begge er ihvertfall kandidater, håper ikke på noen av døm..

Er det ikke mulig for ffk å ta en sjanse på occean fra odd?? han misstrives jo sterkt i odd fortiden...

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 24 jun 05, 21:19
Endret: 24 jun 05, 21:21
Har egentlig godeste Occean prestert så bra egentlig? Jeg er i hvert fall skeptisk til å kjøpe en spiller som fikk en flying start forrige sesong og er nå inne i sin mye vanskeligere andresesong. Det er sååå mange som brenner seg på å kjøpe en spiller som er hit det ene året. Dette skjer så utrolig mange ganger i internasjonal fotball også. En spiller gjør en kanonsesong, og dermed så går han til en annen klubb og blir en flopp.

Det er spillere som har presert over lang tid jeg helst ser kommer til klubben, ikke en spiller som ikke har imponert nevneverdig i år, og som holder seg flytende på bra spill forrige sesong. Han har et mål og en assist på ti kamper denne sesongen, og selv om det er for bunnlaget, så er selvfølgelig han som resten av laget skyld i hvor Odd ligger for øyeblikket.

Han kan selvfølgelig gjøre det bra, det er ikke det, men det er like stor sjanse for at kommer til å gjøre det slik han har gjort det i sesongen allerede.

For å ta noen eksempler. Russell var god for Sogndal, Rosenborg kjøpte han omgående, hvor mye spiller han nå?

Drogba gjorde en knallsesong for Marseille og ble verdenskjent. Chelsea bet på kroken og kjøpte han. Scoret riktignok litt, men ikke i nærheten av samme kvalitet som året før.

Det samme spådde jeg før sesongen kom til å skje med Occean, og foreløpig har jeg fått rett.

Sitter på jobben nå, så det er ikke all verden som hjernecellene klarer å prestere, men noen må da ha fått med seg poenget mitt :)

Altså, konklusjon; Jeg vil ikke ha spillere som er blitt hypet opp og som lever på gamle meritter uten å ha presert over lengre perioder :)

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jun 05, 01:24
Overgangsrykter kan stamme fra så mangt, og når de er hentet fra ikke bare f-b.no, men deres "utrolig bra" diskusjonsforum, så må det jo ligge noe i det...

Myhre klar for FFK

Skjer det skal jeg fankern dure meg gi bort halvparten av tippepoengene mine til Holters! :)

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 08:59

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 09:43
vet ikke om jeg har sett denne linken, men om den har vært så er det jeg som har misset den.. Kvisvik klar-Brattbakk neste?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 13:55
Roger Risholt til Start? I følge Fædrelandsvennen som presenterte Tom Nordlie en liste med forskjellige spillere, aviste han ikke Risholt.

Tom Nordlie fikk også se lista. Start-treneren avkreftet de fles-te. De eneste han ikke avskrev etter en kjapp sjekk var Bakke, Svindal Lar-sen og Risholt.
Les her

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 14:05
Jeg skjønner ikke hvor disse Brattbakk-ryktene har oppstått og hvorfor folk fortsatt drar han frem. Både RBK og FFK fnyser av det og sier det ALDRI har eller vil bli aktuelt, og når en slik overgang i tillegg virker ganske urealistisk, så skjønner jeg ikke hvorfor det bare fortsetter...

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 25 jun 05, 14:30
:pOk Costanza. Så det er ikke bare rykter.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 17:50
Opprinnelig postet av Møklegård
:pOk Costanza. Så det er ikke bare rykter.
takk for hilsen jeg fikk da :D

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 25 jun 05, 20:04
Opprinnelig postet av Costanza
5) Han er tidligere FFK-spiller og sikkert lysten på å vise seg frem på nytt i hjembyen!

Hvorfor skal så mange skrte på oss sarpinger? "Kvisvik kommer hjem", "PMK i hjembyen"... Begge er da uomtvistelig sarpinger! Uansett hvordan det snus og vendes på om Greåker, det ligger i Sarpsborg.

Faktum er at vi nå da får flere/like mange sarpinger på laget som vi har Fredrikstad-gutter! (Brenne, Ramberg/Staw - Kvisvik, Røn, PMK)

Joda, det er flisespikkeri fra min side, men likevel! Hvordan ville vi ha reagert hvis folk i Sarpsborg plutselig hadde kalt Per Egil Ahlsen for "sarping"? Ja, nettopp - ganske teit.

:ffk:

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jun 05, 20:11
Endret: 25 jun 05, 20:11
Nå er det jo en gang slik at mange fra Greåker føler seg mer hjemme i Fredrikstad enn i Sarpsborg da, er vel ikke deres feil at kommunegrensene gjør at de bor i Særp?

Og da blir vel sammenligningen med Ahlsen også i grunn tåpelig ettersom han ikke akkurat føler seg mer som sapring enn Fredrikstadkæll...

:)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 jun 05, 02:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Nå er det jo en gang slik at mange fra Greåker føler seg mer hjemme i Fredrikstad enn i Sarpsborg da, er vel ikke deres feil at kommunegrensene gjør at de bor i Særp?

Støttes 100 prosent! Hadde det vært opp til meg så skulle den kommunegrensa blitt flyttet litt lenger nord...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jun 05, 11:51
FFK har sjekket ders midtstopper Les her

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jun 05, 14:34

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 07:47
Sparta ønsker å leie spillere av FFKLes her

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 13:44
Jeg er i grunnen litt overasket over at det ikke verserer flere rykter rundt eventuelle FFK overganger. Vinduet åpner tross alt om 2 dager, og FFK selv har sagt at klassespillere skal hentes inn.
Begynner å lure fælt på hvem det jobbes konkret med om dagen. For dersom spillere skal inn nå i juli, må jo forhandlinger være i gang?

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 13:54
Sparta ønsker seg en spiss, så da er nok Dag Frode Hornseth aktuell der

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 14:13
Hornseth vil jo til 1. divisjon, og siden flere 1. divisjonsklubber angivelig har meldt sin interesse, så går han nok heller dit...

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 14:27
Har vi andre offensive spillere som kan være på vei dit?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 jun 05, 14:54
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i grunnen litt overasket over at det ikke verserer flere rykter rundt eventuelle FFK overganger. Vinduet åpner tross alt om 2 dager, og FFK selv har sagt at klassespillere skal hentes inn.
Begynner å lure fælt på hvem det jobbes konkret med om dagen. For dersom spillere skal inn nå i juli, må jo forhandlinger være i gang?

tja, si ikke det, kan jo være at de nok en gang prøver å holde det skjult for allmenheten vet du?

Kvisvik var ikke mulig å holde hemmelig, men han har fått så mye oppmerksomhet at media kanskje ikke har tenkt på øvrige forsterkninger...

Får bare håpe de ikke henter mer stallfyll, for det har FFK nok av

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 15:57
Dersom de styrker laget på lik linje med i fjor sommer, skal jeg være fornøyd. Da hentet de jo inn klassespillere som Piiroja, Zivkovic og Enerly. Tar med glede i mot flere av samme kaliber denne sommeren.

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 05, 16:48
Ryktene vil ha at FFK er interssert i
en spiller fra Hønefoss.John Anders

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 19:11
GIF Sundsvald ønsker seg Alexander Ødegård fra Rosenborg og en spiss fra Djurgården, her bør vel FFK komme seg på banen.Les her

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 19:15
tror ikke ffk har råd til å henge seg på Ødegård,og han andre spissen fra Djugåren har jeg ingen anelse om hva kan være prisa til

En jeg virkelig ønsker til fredrikstad er Torstein Helstad,men det forblir vel en drøm i stedet for realitet...hadde passa perfekt inn

Drillo

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 19:30
Endret: 01 jul 05, 19:30
Ikke vær for sikker på det

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 05, 19:53
Patrioten, dersom det er noe iryktene at FFK vil ha en spiller fra Hønefoss, kan de jo bytte me:Dd Hornseth.:D

FFK1903

Moderator

Lagt til: 01 jul 05, 21:38
Endret: 01 jul 05, 21:41
Han her bør vi få billig i hvert fall

:D

- Mulig denne har blitt nevnt før, den er gammel, men likevel morsom... -

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jul 05, 00:30
Endret: 02 jul 05, 00:33
Han bør vi absolutt gå for,gratis er jo ikke helt gærent:cool:

Dårlig kopiering av Dale Jago sin annonse

Drillo

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 02 jul 05, 09:41
Endret: 02 jul 05, 09:41
Her står det om dale jago "salget"

Synes den var litt morsom :D

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 03 jul 05, 22:29
Hva jeg vet, i følge 100% Fotball rykter om Alexander ØdegaardLes her

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 13:09
Noen andre som har hørt at roger risholt er på vei til start?

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 13:49
det hørte jeg for ca 4 uker siden, at han var aktuell for en overgang i løpet av sommeren

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 jul 05, 13:52
Fedrelandsvennen hadde jo en sak for noen uker siden hvor navnet til Roger Risholt ble tatt opp, hvorpå Tom Nordlie ikke avkreftet at han var aktuell.

Når det er sagt, Start har Kristofer Hæstad som er en veldig lik spilletype som Roger Risholt, og sistnevnte skal få vanskelig med å kapre en plass på den midtbanen slik den fremstår nå. Det skal mye til for at Start setter ut lokale stortalenter som Hæstad og Strømstad...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 05 jul 05, 08:07
Personlig så tror jeg at Ødegaard blir for dyr for FFK men han hadde vært helt konge å fått til klubben. Ifølge 100% Fotball er det stor sannsynlighet for at han er på transferlista i sommer.

Men hva med Storflor?
Tror han kunne vært noe for FFK.
Tolker dette som at han muligens er på vei bort fra RBK i sommer:
"
Et annet grep fra trenerne, var å benke Christer Basma og Øyvind Storflor. Perry bekrefter at det er et signal om at noe er på gang.

- Det kan skje ting allerede i sommer. Vi har heldigvis unge trøndere i Per Skjelbred, Michael Jamtfall og Alexander Tettey som er på vei opp.
"

Vil tro at Storflor prises en del lavere enn det Ødegaard antakeligvis blir priset.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 05 jul 05, 23:14
Endret: 05 jul 05, 23:18
3 rbk`ere klar for salg
Brattbakk, ødegaard og Russel

løp å kjøp
vet at FFK har minst 2 av disse navnene på blokka
sjekke tv2 tekst tv

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 23:28
hmm...Rbk hente ødegaard for 7 millioner,har brukt han i halv år,tipper de kommer til å forlange ca 6 millioner kanskje?

Hvis det var sponsorer som bladde om for kvisvik,bør jo ffk ha endel penger igjen?

Drillo

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 23:30
Hvis det igjen blir aktuelt å hente en spiller til en slik sum, så blir det nok på nytt investorer som må stå bak. Det ble jo sagt at det fortsatt var midler til et par spillere, men vet jo ikke hvor mye penger det da er snakk om. Klubben har nok ikke mulighet til å kjøpe en spiller for 6 mill.

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 05 jul 05, 23:38
har vi ikke kontrakt med Eggen Junior ut sesongen....................
litt bytte avtale der kanskje?
hvem vet..........
så kanskje vi får han billigere....

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jul 05, 23:40
Har ikke eggen jr en klausul i kontrakta som sier at han kan forlate ffk gratis hvis rbk vil ha han som trener da?

Drillo

mr_max

A-lagspiller

Lagt til: 05 jul 05, 23:43
harnte peil
bare tenker høyt jeg

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 05 jul 05, 23:48
Endret: 05 jul 05, 23:48
Opprinnelig postet av A9$h
Har ikke eggen jr en klausul i kontrakta som sier at han kan forlate ffk gratis hvis rbk vil ha han som trener da?

Nei. Mener bestemt at det ikke finnes en slik klausul etter at han forlenget med FFK.

Bjørkøy-forhandlinger pågår

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 06 jul 05, 09:01
jeg aner ikke om det finnes nok kapital i klubben til å hente ødegaard, men hvis det gjør det er det bare å punge ut. dette er snakk om en investering, siden det er en spiller med enormt potensial. vi snakker om en spiller som kan komme tilbake på landslaget, og det kan gi penger i kassa.

veldig positivt at klubben eier de yngre spillerne, så kan investorene godt hente spillere som tore p og kvisvik

med ffk til champions league!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 13:23
Ser i hvertfall ut som vi kan glemme Morten Fevang fra odd..Han hadde i hvertfall vært en forsterkning

fevang til odense

Drillo

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 13:24
Opprinnelig postet av A9$h
Ser i hvertfall ut som vi kan glemme Morten Fevang fra odd..Han hadde i hvertfall vært en forsterkning

fevang til odense
helt enig og odd selger seg ned til 1 div. der sov ffk litt på senga

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 13:27
Endret: 06 jul 05, 13:27
Odd hadde egentlig ikke noe valg i og med at han nekta å signere under på ny kontrakt og hadde kommet på kant med trener sandstø

Og uansett,tror ikke ffk hadde klart å matche tilbud fra odense

Drillo

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 18:40
kanskje vi klarer å snappe tommy svindal larsen foran nesa på odd?

Svindal på vei hjem

Hadde i hvertfall blitt utrolig bra,og fått til denne midtbanen

Kvisvik-Brenne-Svindal Larsen-Enerly

Drillo

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 06 jul 05, 20:03
Hvorfor skal alle ha med dagfinn enerly i denne "drømmemidtbanen" sin?

Hadde vært mye bedre og satt inn ramberg eller risholt sentralt og evt. en landslagsspiller på høyrekanten. Midtbanen vår hadde blitt mye bedre av det.

Engasjert hovedtribunist!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 20:25
Endret: 06 jul 05, 20:26
Opprinnelig postet av Julekake
Hvorfor skal alle ha med dagfinn enerly i denne "drømmemidtbanen" sin?

enkelt og greit fordi han er god?har vært veldig uheldig den sesongen her...Men alle som har sett han før nåværende sesong vet at han holder et mye høyere nivå enn det han har klart å prestere i år

Drillo

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 06 jul 05, 21:47
Svindal er ikke på min drømmemidtbane. Slow motion spiller som alltid må ha tre fire ballberøringer før den går videre.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 06 jul 05, 22:30
Vi trenger jo som kjent en forsterkning i forsvarsrekka vår.
Hva med KIL-kaptein Jaakko Nyberg?
Jeg vet egenlig ikke så ille mye om ham, så om noen vet noe om ham så er det bare å komme med det.

Det jeg vet er at han er en 24 år gammel midtstopper, har ett halvt år igjen av kontrakten sin og er i øyeblikket priset til ca. en mill.
Glimt har akkurat prøvd å kjøpe ham men hadde ikke råd.
Ifølge Nordlandsavisa er han en av 1.Divisjons beste midtstoppere og er som sagt ifølge dem priset til 1 mill.

Personlig så tror jeg at jeg foretrekker Vidar Martinsen men han kan muligens bli litt dyr.

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jul 05, 02:01
Endret: 07 jul 05, 02:08
Klarer FFK å bla opp for Ødegaard er han uten tvil en spiller som :ffk: vil kunne ha mye gleda av. Både som spiller & invistering.
Masa i fjor om Christian Grindheim også, foresten.

En spiller som etter min mening var het i vinter, som jeg ikke helt har fullt med i år er, Mattias Mostrøn, AIK og svenske u-landslaget

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 09:18
Christian Petersen sa nei til FolloLes her

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 09:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Christian Petersen sa nei til FolloLes her
håper han råtner på FFK benken om han ikke gir 100 % av seg selv noe han ikke har gjort ennå

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 09:37
Synes du er urettferdig mot apetersen her Keiko.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 09:52
han er ikke den spilleren han var i 2004. jeg mener at Christian Petersen bare kan sutre og ikke gi maks av seg selv. vi har ikke brukt for slike spillere i ffk. Hadde han vært lur så hadde han pakket og dratt til en annen klubb.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:22
Hva med å hente inn Robbie Russel da? Vi trenger jo en høyrebekk til. Han er jo god han.
Jeg tror han hadde gjort seg i klubben.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 08 jul 05, 10:28
Opprinnelig postet av Shadar
Hva med å hente inn Robbie Russel da? Vi trenger jo en høyrebekk til. Han er jo god han.
Jeg tror han hadde gjort seg i klubben.

Han er amerikansk, og da blokkerer vi for Costa Ricanerne, så det er helt uaktuelt. Med mindre West går.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 10:34
Peters var vel ikke god nok for Tl ifjor heller,
Har han også fått slike Hornseth nykker, at det og det ikke er godt nok for han.
De bør heller takke og bukke for at klubber lar de få ov til å bygge seg opp.
Pr dato holder de ikke TL-nivå.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 jul 05, 10:56
Sant det holters. Det med at han er amerikansk tenkte jeg ikke på.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914