Husk meg
Brukernavn
Passord

OvergangsRykter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 jun 05, 21:19
Endret: 24 jun 05, 21:21
Har egentlig godeste Occean prestert så bra egentlig? Jeg er i hvert fall skeptisk til å kjøpe en spiller som fikk en flying start forrige sesong og er nå inne i sin mye vanskeligere andresesong. Det er sååå mange som brenner seg på å kjøpe en spiller som er hit det ene året. Dette skjer så utrolig mange ganger i internasjonal fotball også. En spiller gjør en kanonsesong, og dermed så går han til en annen klubb og blir en flopp.

Det er spillere som har presert over lang tid jeg helst ser kommer til klubben, ikke en spiller som ikke har imponert nevneverdig i år, og som holder seg flytende på bra spill forrige sesong. Han har et mål og en assist på ti kamper denne sesongen, og selv om det er for bunnlaget, så er selvfølgelig han som resten av laget skyld i hvor Odd ligger for øyeblikket.

Han kan selvfølgelig gjøre det bra, det er ikke det, men det er like stor sjanse for at kommer til å gjøre det slik han har gjort det i sesongen allerede.

For å ta noen eksempler. Russell var god for Sogndal, Rosenborg kjøpte han omgående, hvor mye spiller han nå?

Drogba gjorde en knallsesong for Marseille og ble verdenskjent. Chelsea bet på kroken og kjøpte han. Scoret riktignok litt, men ikke i nærheten av samme kvalitet som året før.

Det samme spådde jeg før sesongen kom til å skje med Occean, og foreløpig har jeg fått rett.

Sitter på jobben nå, så det er ikke all verden som hjernecellene klarer å prestere, men noen må da ha fått med seg poenget mitt :)

Altså, konklusjon; Jeg vil ikke ha spillere som er blitt hypet opp og som lever på gamle meritter uten å ha presert over lengre perioder :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jun 05, 01:24
Overgangsrykter kan stamme fra så mangt, og når de er hentet fra ikke bare f-b.no, men deres "utrolig bra" diskusjonsforum, så må det jo ligge noe i det...

Myhre klar for FFK

Skjer det skal jeg fankern dure meg gi bort halvparten av tippepoengene mine til Holters! :)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jun 05, 08:59

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 jun 05, 09:43
vet ikke om jeg har sett denne linken, men om den har vært så er det jeg som har misset den.. Kvisvik klar-Brattbakk neste?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 05, 13:55
Roger Risholt til Start? I følge Fædrelandsvennen som presenterte Tom Nordlie en liste med forskjellige spillere, aviste han ikke Risholt.

Tom Nordlie fikk også se lista. Start-treneren avkreftet de fles-te. De eneste han ikke avskrev etter en kjapp sjekk var Bakke, Svindal Lar-sen og Risholt.
Les her

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jun 05, 14:05
Jeg skjønner ikke hvor disse Brattbakk-ryktene har oppstått og hvorfor folk fortsatt drar han frem. Både RBK og FFK fnyser av det og sier det ALDRI har eller vil bli aktuelt, og når en slik overgang i tillegg virker ganske urealistisk, så skjønner jeg ikke hvorfor det bare fortsetter...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 25 jun 05, 14:30
:pOk Costanza. Så det er ikke bare rykter.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 jun 05, 17:50
Opprinnelig postet av Møklegård
:pOk Costanza. Så det er ikke bare rykter.
takk for hilsen jeg fikk da :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 25 jun 05, 20:04
Opprinnelig postet av Costanza
5) Han er tidligere FFK-spiller og sikkert lysten på å vise seg frem på nytt i hjembyen!

Hvorfor skal så mange skrte på oss sarpinger? "Kvisvik kommer hjem", "PMK i hjembyen"... Begge er da uomtvistelig sarpinger! Uansett hvordan det snus og vendes på om Greåker, det ligger i Sarpsborg.

Faktum er at vi nå da får flere/like mange sarpinger på laget som vi har Fredrikstad-gutter! (Brenne, Ramberg/Staw - Kvisvik, Røn, PMK)

Joda, det er flisespikkeri fra min side, men likevel! Hvordan ville vi ha reagert hvis folk i Sarpsborg plutselig hadde kalt Per Egil Ahlsen for "sarping"? Ja, nettopp - ganske teit.

:ffk:

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jun 05, 20:11
Endret: 25 jun 05, 20:11
Nå er det jo en gang slik at mange fra Greåker føler seg mer hjemme i Fredrikstad enn i Sarpsborg da, er vel ikke deres feil at kommunegrensene gjør at de bor i Særp?

Og da blir vel sammenligningen med Ahlsen også i grunn tåpelig ettersom han ikke akkurat føler seg mer som sapring enn Fredrikstadkæll...

:)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 jun 05, 02:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Nå er det jo en gang slik at mange fra Greåker føler seg mer hjemme i Fredrikstad enn i Sarpsborg da, er vel ikke deres feil at kommunegrensene gjør at de bor i Særp?

Støttes 100 prosent! Hadde det vært opp til meg så skulle den kommunegrensa blitt flyttet litt lenger nord...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jun 05, 11:51
FFK har sjekket ders midtstopper Les her

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 jun 05, 14:34

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 07:47
Sparta ønsker å leie spillere av FFKLes her

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 13:44
Jeg er i grunnen litt overasket over at det ikke verserer flere rykter rundt eventuelle FFK overganger. Vinduet åpner tross alt om 2 dager, og FFK selv har sagt at klassespillere skal hentes inn.
Begynner å lure fælt på hvem det jobbes konkret med om dagen. For dersom spillere skal inn nå i juli, må jo forhandlinger være i gang?

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 13:54
Sparta ønsker seg en spiss, så da er nok Dag Frode Hornseth aktuell der

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jun 05, 14:13
Hornseth vil jo til 1. divisjon, og siden flere 1. divisjonsklubber angivelig har meldt sin interesse, så går han nok heller dit...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jun 05, 14:27
Har vi andre offensive spillere som kan være på vei dit?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 jun 05, 14:54
Opprinnelig postet av RC2
Jeg er i grunnen litt overasket over at det ikke verserer flere rykter rundt eventuelle FFK overganger. Vinduet åpner tross alt om 2 dager, og FFK selv har sagt at klassespillere skal hentes inn.
Begynner å lure fælt på hvem det jobbes konkret med om dagen. For dersom spillere skal inn nå i juli, må jo forhandlinger være i gang?

tja, si ikke det, kan jo være at de nok en gang prøver å holde det skjult for allmenheten vet du?

Kvisvik var ikke mulig å holde hemmelig, men han har fått så mye oppmerksomhet at media kanskje ikke har tenkt på øvrige forsterkninger...

Får bare håpe de ikke henter mer stallfyll, for det har FFK nok av

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 29 jun 05, 15:57
Dersom de styrker laget på lik linje med i fjor sommer, skal jeg være fornøyd. Da hentet de jo inn klassespillere som Piiroja, Zivkovic og Enerly. Tar med glede i mot flere av samme kaliber denne sommeren.

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914