Husk meg
Brukernavn
Passord

fisketur med Tor Trondsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 jun 05, 18:28
Håper utstyret ditt var i orden Klokan! If u know what i mean? :p

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 28 jun 05, 14:47
Endret: 28 jun 05, 14:47
Opprinnelig postet av Patrioten
Har Trondsen vært uheldig igjen, Zoran skriver at snella hans gikk i opløsning.
Har damen hans dratt sin vei?
:ffk:Har Trondsen vært uheldig igjen, Zoran skriver at snella hans gikk i opløsning.
Har damen hans dratt sin vei?

rene Se og hør opplegget. jeg skrev at hun Karin er i Trondheim og besøker familien.... halo

Utstyret?? nei thomkat.. Holters lot meg ikke bruke den. han sier det er kun for hans private bruk ....... :D

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 jun 05, 14:56
Mente snella, bare tullet

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 28 jun 05, 15:01
....f..n jeg som trodde at det var sånn at kjærringa til Tor hadde glemt igjen krok-boksen, da hun var på ferie i Trondheim...(Her og Nå versjonen)

Det luktet vel bare reker..etter det jeg har Sett og Hørt...

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 jul 05, 06:11
Ikke for å mase nevneverdig, eller jo, det er det kanskje, men hvem er nestemann ut av spillerne og når? Det er jo ferie og slikt, så om ikke spillerne har dratt til varme strøk, så hadde det jo vært knakende fint med noe å lese på i fotballtørken. Og det er mer kvalitet over det dere presterer enn det f-b kommer til å gjøre i ferien. Jeg frykter at vi i løpe av ferien får vite hvor mange par sokker Ringberg har i skuffen sin og hvilken bil Bora hadde i 1991...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jul 05, 12:36
Opprinnelig postet av FFK1903
Ikke for å mase nevneverdig, eller jo, det er det kanskje, men hvem er nestemann ut av spillerne og når? Det er jo ferie og slikt, så om ikke spillerne har dratt til varme strøk, så hadde det jo vært knakende fint med noe å lese på i fotballtørken. Og det er mer kvalitet over det dere presterer enn det f-b kommer til å gjøre i ferien. Jeg frykter at vi i løpe av ferien får vite hvor mange par sokker Ringberg har i skuffen sin og hvilken bil Bora hadde i 1991...

Simen er neste. Jeg regner med til uka når han er tilbake fra ferie.

Dinamo Zagreb

FFK1903

Moderator

Lagt til: 08 jul 05, 18:03
Endret: 08 jul 05, 18:03
Supert :)

Vi trenger noe lesestoff som er fri for agurker nå som det er fotballferie :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 jul 05, 21:15
hva er galt med agurker? stakkars grønnsak. jeg liker agurker jeg.. hvorfor ikke kalle det blomkål eller noe sånt?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 jul 05, 21:17
Opprinnelig postet av Husgutt
hva er galt med agurker? stakkars grønnsak. jeg liker agurker jeg.. hvorfor ikke kalle det blomkål eller noe sånt?
hvorfor er ikke du på msn lista mi da ?
hva med tomat nyheter da :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 08 jul 05, 21:55
fordi du er ikke deilig jente på 22 år..hehe:D

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 08 jul 05, 22:04
Klokan:
Takk for at du foreslo Kroatia som "beste sydenreisemål".
Glemte du å nevne den sultne HVITHAIEN !!!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 jul 05, 00:08
Opprinnelig postet av Husgutt
fordi du er ikke deilig jente på 22 år..hehe:D
takk da du er kammerat vett du. :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jul 05, 11:55
Puh, etter 1221 tråder om Ringbergovergangen fant jeg endelig denne igjen på side 8 eller noe tror jeg.

Bare lurte på hvordan denne spalten ville utarte seg i fremtiden nå som Zoran har meldt seg ut av Plankehaugen? Tar Holters utfordringen og kjører solofisketurer med spillerne fremover, eller er hele greia lagt på is inntil videre?

Ettersom jeg skjønte var dette et aldri så lite samarbeid mellom denne siden og Plankehaugen?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 12:04
Bare lurte på hvordan denne spalten ville utarte seg i fremtiden nå som Zoran har meldt seg ut av Plankehaugen? Tar Holters utfordringen og kjører solofisketurer med spillerne fremover, eller er hele greia lagt på is inntil videre?

VEEEEeeeeel!

Jeg blir mer enn gjerne med Zoran på fisketur igjen! Selv om han har meldt seg ut av Plankehaugen og har noen meninger som brenner i mine øyne, så er han fortsatt en fin fyr.

Men det blir nok vanskelig for meg å kjøre på med solofisketurer fremover. Dessuten var dette Zoran sin idé og jeg har ikke lyst til å "stjele" konseptet fra ham.

Jeg har kommet inn ved Handelshøyskolen i Bergen og flytter over på vestlandet om ikke så altfor mange dagene. Gårsdagens kamp var kanskje min siste på Fredrikstad stadion på en liten stund. Trist, siden alt jeg liker er her på Østlandet, men en utdannelse må man ha!

Lover fyldig kamprefetat fra Bergen stadion! ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Lagt til: 25 jul 05, 12:10
Er jo synd at en slik god idé skal gå i vasken etter to ganger da... Får håpe Zoran kan fortsette turene selv om han ikke er med i Plankehaugen da, for morsom lesning, DET var det.

Og når det gjelder Vestlandet, trø varsomt, etter at jeg flyttet hit så tror jeg det siste de trenger er en FFK-patriot til. Har nok ødelagt alt som heter godt rykte her borte :)

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 15:50
Opprinnelig postet av Holters

VEEEEeeeeel!

Jeg blir mer enn gjerne med Zoran på fisketur igjen! Selv om han har meldt seg ut av Plankehaugen og har noen meninger som brenner i mine øyne, så er han fortsatt en fin fyr.

Men det blir nok vanskelig for meg å kjøre på med solofisketurer fremover. Dessuten var dette Zoran sin idé og jeg har ikke lyst til å "stjele" konseptet fra ham.

Jeg har kommet inn ved Handelshøyskolen i Bergen og flytter over på vestlandet om ikke så altfor mange dagene. Gårsdagens kamp var kanskje min siste på Fredrikstad stadion på en liten stund. Trist, siden alt jeg liker er her på Østlandet, men en utdannelse må man ha!

du kan bare glemme flytting så lenge du har ikke søkt om permisjon på "fiskehjørnet" må du bare møte opp når dette blir aktuelt. Hvis ikke så kommer vi og henter deg. :D

Dinamo Zagreb

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 16:33
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Holters

VEEEEeeeeel!

du kan bare glemme flytting så lenge du har ikke søkt om permisjon på "fiskehjørnet" må du bare møte opp når dette blir aktuelt. Hvis ikke så kommer vi og henter deg. :D

Får bruke driftsmidlene til FFKsupporter.net til flybilletter Bergen-Rygge. Tør ikke noe annet jeg nå! :D

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 17:55
Neste tur med Kvisvik? Er jo ikke langt unna tomta hans dere fisker!

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 18:42
Jeg kan sikkert stille opp som fotoslave, Zoran. Tar med meg bok og kamera siden jeg ikke kan fiske annet enn med snøre fra båt... Og du kunne jo prøve å ikke be om å få tilbake medlemskortet ditt i løpet av høsten! Jeg er bra sta og kommer til å mase mye på deg fram til du tar det tilbake...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914