Hvor bestiller jeg «Ti år i ørkenen» av Are Bye?
Hvor kan jeg bestilel denne boken??
Ti år i ørkenen av Are Bye
Jeg bor for tiden i utlandet, men vil veldig gjerne lese denne boken. Jeg har sett altfor mange triste kamper (FFK-Pors, FFK-Baerum osv). Dette blir garantert min yndlingsmimrebok ;)
Noen som vet hvordan jeg bestiller denne?
Ti år i ørkenen av Are Bye
Jeg bor for tiden i utlandet, men vil veldig gjerne lese denne boken. Jeg har sett altfor mange triste kamper (FFK-Pors, FFK-Baerum osv). Dette blir garantert min yndlingsmimrebok ;)
Noen som vet hvordan jeg bestiller denne?
---------------------------
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Kan jo prøve onlinebutikken til Aristokraten? Hørte i hvert fall at de skulle selge boken der :)
EDIT: Fant ikke noe der akkurat nå, men ettersom boken allerede har kommet ut så kan det jo gå noen dager før de får den inn i nettbutikken, du kan jo sende en mail til sverre@aristokraten.no og spørre :)
Aristokraten
EDIT: Fant ikke noe der akkurat nå, men ettersom boken allerede har kommet ut så kan det jo gå noen dager før de får den inn i nettbutikken, du kan jo sende en mail til sverre@aristokraten.no og spørre :)
Aristokraten
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Eller du kan kontakte Ark bokhandel (torvbyen@ark.no) i Torvbyen og bestille den der. Sende mail og oppgi adressen du vil ha den sendt til. Koster 99,- :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914