Takk til Spaceworld Torvbyen
For diktafonen vi nå har fått!
Den kommer til å bli flittig brukt under fisketurene og andre intervjuer. En spesiell takk til thomkat!
Vi er meget takknemmelige!
Zoran og Øystein.
Plankehaugen.no og FFKsupporter.net
Den kommer til å bli flittig brukt under fisketurene og andre intervjuer. En spesiell takk til thomkat!
Vi er meget takknemmelige!
Zoran og Øystein.
Plankehaugen.no og FFKsupporter.net
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det var da så lite. Med de innslagene er det verdt hvert eneste øre. Bare skrik ut hvis vi kan hjelpe til med noe annet!
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Vel.. jeg kunne tenkt meg en ny TV og dvdspiller... samt noen gratis filmer i mnd.. også trenger jeg faktisk en ny telefon også :D hehe...
Men fra spøk til revolver, beste DVD-sjappa i byen, er mektig lei av å få slitte cover og diverse andre snuskete saker når jeg kjøper DVD... Har aldri skjedd i Spaceworld ;) - men dette hører kanskje ikke hjemme i _dette_forumet :D
Men fra spøk til revolver, beste DVD-sjappa i byen, er mektig lei av å få slitte cover og diverse andre snuskete saker når jeg kjøper DVD... Har aldri skjedd i Spaceworld ;) - men dette hører kanskje ikke hjemme i _dette_forumet :D
Utvikler og Medeier.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914