Eventuelt ny Keeper
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
savner "svensk magi" allerede
Etter det jeg har skjønt så har Sunderland lyst å forhandle, og ettersom det ikke har blitt noe av ennå, så kan vel det type på at Myhre allerede har flere mulige løsninger? Og blir han i Sunderland, så blir det jo Premier League på han...
Men vi må uansett ha en ny keeper snart ettersom ALH drar tilbake til Trondheim etter sesongen. Kontrakten til Per Morten Kristiansen går vel ut, men har begynt å bli litt usikker på om han er mannen vi bør hente inn. Talentet Jan-Kjell Larsen er jo også en svært attraktiv keeper som lukter på klubbskifte allerede i sommer.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
savner "svensk magi" allerede
At han har kvaliteter er nok ingen i tvil om, men om han går rett inn på laget vet jeg ikke. Vi kan jo alltids håpe, han har i hvert fall fremtiden foran seg.
Opprinnelig postet av FFK1903
Hørte at han ble kåret til den beste keeperen i den divisjonen i år, og det er jo et rimelig bra forhandlingskort
Tror ikke han flytter hjem med det første, han er jo ennå ung (til keeper å være) og har nok en god del år i utlandet ennå. Det eneste er vel om han ikke får kontrakt som med Iversen, da kanskje han tar en midlertidig "jobb" i Norge hos et Tippeligalag, men vil vi egentlig ha en spiller som ser på klubben som en slags nødløsning? På keeperplassen mener i hvert fall jeg at vi bør ha kontinuitet...
Nope, det ble Ipswich sin keeper, samme mann som ble kjøpt av Sunderland
Personlig hadde jeg gjerne sett Myhre i FFK sitt mål i høstsesongen. Bedre norsk keeper finner du ikke i dag. Han hadde definitivt gitt den bakre 4`rn en trygghet og tilført en ekstra dimensjon men sitt närvaro
Opprinnelig postet av Costanza
Talentet Jan-Kjell Larsen er jo også en svært attraktiv keeper som lukter på klubbskifte allerede i sommer.
Han vil vel som Berthelsen bli priset veldig høyt, Haugesund skremte jo vannet av LSK når de kom med et prisforlangende før denne sesongen
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Tja.... går ann å tenke litt om Keepere fra distriktet også... har hørt om han keeper på Kråkerøy, slapp kun 6 mål på 11 kamper, og holdt nullen på 7 av disse... er litt gammel da... men du vet erfaring ....
Hmm.. Hvem kan det være, tro? :p
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Tja.... går ann å tenke litt om Keepere fra distriktet også... har hørt om han keeper på Kråkerøy, slapp kun 6 mål på 11 kamper, og holdt nullen på 7 av disse... er litt gammel da... men du vet erfaring ....
Er det han som er litt hissig? Og som kjefter og smeller en del på medspillerel?
:p
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Er det han som er litt hissig? Og som kjefter og smeller en del på medspillerel?
Han som kjefter på motspillerne også?
Har også hørt om han, en skikkelig hissigpropp... østeuropeer ikke sant? Men damene liker`n visst ...
edit: for ikke å snakke om når han dømmer... registrerte til min forskrekkelse at den glade herre skal dømme oss i august... urk
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av vidar_hansen
Men hvorfor ikke satse på Alexander?Tror du RBK vil kvitte seg med han ?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Holters
Han som kjefter på motspillerne også?
Har også hørt om han, en skikkelig hissigpropp... østeuropeer ikke sant? Men damene liker`n visst ...
edit: for ikke å snakke om når han dømmer... registrerte til min forskrekkelse at den glade herre skal dømme oss i august... urk
da skal du høre hva er kjeft !!!!
men tilbake til alvor...
Hva er feil med Lasse staw.. par år til og gutten kan konkurrere om plassen på A laget vel ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Talenter er det mange av. Bare en liten andel av dem blir toppkeepere. Greit å satse på Staw, men ikke å satse alt på ham.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914