Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Velkommen "hjem", Raymond!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lenge leve "hjørnet"!
:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
"Vi trenger ikke gjøre all verden nå, for når Kvisvik kommer så løsner det". Om ikke akkurat slik, men at det har ligget i bakhodet på spillerne at det kommer en som snart kommer til å ta ansvaret. For innsatsen i de siste kampene har vel ikke vært helt på topp? Nå tror de Kvisvik kommer og ordner alt på en måte... I hvert fall bare en skummel tanke som dukket opp nå.
Nå gjelder det bare å få Enerly og West i form og endelig trekke 10 000 på tribunen, så kan vi begynne å få til skikkelig angrepsspill igjen :)
Dette reddet nesten hele den begredelige helga min!
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Velkommen "hjem" super ray!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
kvisvik betyr først og fremst mål,assist,kloke pasninger,erfaring og masse poeng,men vi får også en oppstopperopptur svuppzann!
publikum for eksempel...ekstra deilig er det at investorer har kjøpt han hit.generelt synes jeg ikke noe om det ettersom klubbene sitter igjen med lite ved et eventuelt videresalg,men i denne saken handler det om en klassespiller som helt sikkert har skrevet sin siste kontrakt,ergo investorer var genialt!!!!
savner "svensk magi" allerede
Dette blir en like bra høst sesong som i fjor, og nå har vi et bedre utgangspunkt!
Opprinnelig postet av Hubro7
Enerly kom inn og snudde skuta i fjor. Raymond kommer og snur skuta i år.
Dette blir en like bra høst sesong som i fjor, og nå har vi et bedre utgangspunkt!
Klarer han å snu skuta like mye som Enerly klarte sist år, så blir vi jo serie og cupmestre allerede i år. :D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Hubro7
Enerly kom inn og snudde skuta i fjor. Raymond kommer og snur skuta i år.
Klarer han å snu skuta like mye som Enerly klarte sist år, så blir vi jo serie og cupmestre allerede i år. :D
Om så en av tingene skjer skal jeg legge ut på en lengre signingsferd med FFKlogo fra topp til tå...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Første mulighet til å se Raymond Kvisvik i aksjon for FFK vil mest sannsynlig bli i sommerkampen mot Vålerenga 18. juli på Stadion.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Rey
Hvor lang signingsferd er det snakk om her? Bare sånn at vi vet hvor vi skal vente på deg i oktober/november en gang
tja si det...
var brå i kjeften og mumlet noe om å gå gfra Oslo til Kristiansand dersom Start vainner serien... dæven, måtte helvette fryse til is før det skjer...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen og Kvisvik rimer mer enn, Drillo og Kvisvik
Det stemmer nok. Men skal Kvisvik briljere som han til tider har gjort i Brann, så må spillet innordnes Kvisvik og ikke omvendt. Da kan det bli suksess.
Håper forresten han klarer seg bra i Østfold. Han har gjort mye for Brann og vi kommer helt sikkert å savne ham i Bergen uansett hvor gode erstattere som måtte komme.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914