Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gleden som må vente..
Første mulighet til å se Raymond Kvisvik i aksjon for FFK vil mest sannsynlig bli i sommerkampen mot Vålerenga 18. juli på Stadion.
Første mulighet til å se Raymond Kvisvik i aksjon for FFK vil mest sannsynlig bli i sommerkampen mot Vålerenga 18. juli på Stadion.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Rey
Hvor lang signingsferd er det snakk om her? Bare sånn at vi vet hvor vi skal vente på deg i oktober/november en gang
tja si det...
var brå i kjeften og mumlet noe om å gå gfra Oslo til Kristiansand dersom Start vainner serien... dæven, måtte helvette fryse til is før det skjer...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det jeg er veldig spent på med vår Raymond i Fredrikstad er om han vil klare å innordne seg Drillostilen. Raymond har jo både en spillende og en offensiv legning, og drillo fremelsker jo ikke akkurat slike typer. Vi får se.
Det kan jo være at Drillo gir seg etter denne sesongen, og at Eggen overtar til neste år. Eggen og Kvisvik rimer mer enn, Drillo og Kvisvik
Det er vel nesten 100% at Eggen junior reiser tilbake til trøndelagen neste sesong. Perry får nok ikke fortsette og Sollied skriver vel i disse dager kontrakt med Panathinaikos? Så vi kan vel belage oss på det kanskje?
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen og Kvisvik rimer mer enn, Drillo og Kvisvik
Det stemmer nok. Men skal Kvisvik briljere som han til tider har gjort i Brann, så må spillet innordnes Kvisvik og ikke omvendt. Da kan det bli suksess.
Håper forresten han klarer seg bra i Østfold. Han har gjort mye for Brann og vi kommer helt sikkert å savne ham i Bergen uansett hvor gode erstattere som måtte komme.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914