Jørn Andersen
Siden jeg ikke regner med at Drillo blir i FFK mer en toppen 2-3 år, så kanskje dette er fremtiden i FFK.
Tror han er mannen som kan ta over etter drillo, det virker som han har noe nytt å tilføre norsk fotball, og siden han jo er fredrikstad-gutt, må da dette være en mulighet i fremtiden?!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK`s neste trener bør vurderen etter kunnskap , tidligere prestasjoner og erfaring. Ikke etter hvor han er født.nesten trener.. hmm tenker langt frem du da :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFK har vært ekstremt bortskjemt med dyktige trenere de siste årene. Det er ikke sikkert det vil bli så lett i fremtiden.
Får håpe klubben ikke går i samme felle som RBK. En stor trener vil være sjef i klubben. Om en annen person i klubbens administrasjon kler seg i sjefsrollen, vil man heller ikke klare å knytte de beste trenerene til klubben.
Om Drillo blir her 1,2 eller 3 år til vil vel bare tiden vise.
At jeg pesonlig mener at 1 sesong til med han er mer enn nok er en annen sak.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK`s neste trener bør vurderen etter kunnskap , tidligere prestasjoner og erfaring. Ikke etter hvor han er født.
Ikke at jeg nødvendigvis mener Andersen bør være aktuell, men etter disse kriteriene så er han kanskej ikke så dum....
Kunnskap: Har Europas høyeste trenerutdannelse
Erfaring: Langt fotballiv i utlandet. Første utlending som ble toppscorer i Bundesliga.
Tidligere trenerprestasjoner: Scorter nok noe, men det gjorde det hos Rekdal, Solbakken, Rösler, Mjelde m.fl. også....
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Ellers så er jeg veldig usikker på han, virker som han er litt gammeldags, hvertfall hvis man skal legge noe i hårfrisyren hans! hehe. Men forhåpentligvis har han utviklet seg på andre områder.....
Lenge leve "hjørnet"!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Tom Nordli er førsteønsket, men trolig kommer ikke julenissen med det.
Da kan f.eks Jørn A være et spennende valg.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Ellers så er jeg veldig usikker på han, virker som han er litt gammeldags, hvertfall hvis man skal legge noe i hårfrisyren hans!
Hva forventer du? Han har tross alt bodd i Tyskland i ca 15 år! De er ikke akkurat kjent for å henge med på trendene i det landet...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Ellers så er jeg veldig usikker på han, virker som han er litt gammeldags, hvertfall hvis man skal legge noe i hårfrisyren hans!
Hva forventer du? Han har tross alt bodd i Tyskland i ca 15 år! De er ikke akkurat kjent for å henge med på trendene i det landet...
Hehe, det har du rett i, da passer jo Jørn Andersen perfekt inn hvertfall! :p
Lenge leve "hjørnet"!
Neste sesong startet dårlig, men egentlig slik det var forventet utfra fjorårets målsetninger. De slet i bunnen. Andersen fikk sparken, en annen trener tok over, uten at det hjalp noe særlig. De slet vel i bunnen hele den sesongen om jeg ikke husker feil.
Han har vel også vært spillende trener i sin sveitiske klubb om jeg ikke husker feil?
Tror det blir et lite sjansespill å ansette Andersen, han bør i hvert fall vise resultater stabilt over flere år, men et sted må han jo begynne :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tipper det er mange her inne som har godt nok grunnlag til å vite at Jørn Andersen vil være en god trener for FFK om noen år....... Han er fra Fredrikstad og har spillt i Bundesliga......... JA, da er han nok en perfekt trener.......
Ehh.. Ser ikke så mange her som har sagt at Jørn Andersen er en perfekt trener for FFK, men dette er da et DISKUSJONSFORUM, og da må det vel gå ann å diskutere slike ting. Skjønner ikke helt hvor du ville med den kommentaren gett.
Jeg vet at mannen i hvertfall er i samtaler med et par Bundesligaklubber nå, så da må jo mannen ha utrettet noe i sin trenerkarriere!
Og at han er fra Fredrikstad er i hvertfall ikke noe minus :)
Pættærnæ døm hang og slang!!
Spillerne virker misfornøyde, og lite motiverte under Drillos rigide spillesystem. Selv om man kan si mye om spillere som ikke gir allt for drakta, og sutrer over trenern, så er det lettere å finne 1 ny trener enn 15 nye spillere.
Drømmen må være Eggen og Ahlsen som et fast og stabilt trenerpar.
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av Carlsberg
Jørn Andersen som trener har jeg ikke nok kjenskap til for å kunne uttale meg om, men 1 år med Drillo fremstår for meg som mer enn nok. Til tross for 16 poeng og en plasering midt på tabellen.
Ja for alt var så mye bedre på denne tida ifjor? :rolleyes::confused: Sånn til informasjon kan jeg opplyse at høstsesongen ifjor var noe ekstraordinært. Til tider hadde vi mer flyt og flaks en det vi har hatt i våres.
Vi har hatt en minst like elendig sesongoppkjøring som i fjor, og laget var heller ikke nevneverdig forsterket (selv om jeg mener det holder mål).
Ja, Drillo er håpløs han, det kan vi slå fast allerede nå............:rolleyes:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914