Hvorfor skal klubber med underskudd opp i TL ?
Jeg mener at klubber med så mye røde tall burde fått en lære penge. ikke at jeg ikke vil ha opp stabæk igjen,men jeg trodde det var regler mot slik. Var det ikke derfor en klubb i 1 måtte ned i 2 da ?
hva kan gjøres ?
Stabæk 15. mill. i underskudd
hva kan gjøres ?
Stabæk 15. mill. i underskudd
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvilken klubb gjaldt det Keiko? Det eneste jeg har hørt var vel Oslo Øst (?) som fikk noen minuspoeng det ene året, men det ser ut som NFF liker å "plage" de små klubbene, og lar de store få seile akkurat hvor de vil.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvilken klubb gjaldt det Keiko? Det eneste jeg har hørt var vel Oslo Øst (?) som fikk noen minuspoeng det ene året, men det ser ut som NFF liker å "plage" de små klubbene, og lar de store få seile akkurat hvor de vil.stemmer det var vel oslo øst som fikk - poeng, men førte ikke det til at dem da rykket ned av den grunn eller hadde dem rykket ned uansett ?
vel jeg liker ikke så mye røde tall som Stabæk har og jeg syns sånt bør reageres på, men det du sier er ett poeng. små klubber og så kalt større klubber.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
jeg mener å huske at de rykket ned pga minuspoengene. moss klarte seg vel den sesongen nettopp pga dette.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Joda fullt mulig at det var på grunn av minuspoengene, bare jeg som trodde han mente at en klubb ble fysisk flyttet ned en divisjon...
Vålerenga og et x antall andre klubber har jo drevet dårlig i mange år, men har skjult alt av underskudd i et AS, ASA og sikkert andre kreative ting. Går det dårlig, startet de bare et nytt aksjeselskap... Men ser ut som flere og flere av klubbene drives fornuftig nå og det er jo positivt, for som deg keiko, så liker jeg ikke jeg heller klubber som drives til underskudd men som får lov å fortsette med det...
Vålerenga og et x antall andre klubber har jo drevet dårlig i mange år, men har skjult alt av underskudd i et AS, ASA og sikkert andre kreative ting. Går det dårlig, startet de bare et nytt aksjeselskap... Men ser ut som flere og flere av klubbene drives fornuftig nå og det er jo positivt, for som deg keiko, så liker jeg ikke jeg heller klubber som drives til underskudd men som får lov å fortsette med det...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914