Lillestrømkampen
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Er sikkert 3-4 tusen FFK supportere som alltid vil være der...
Tja.... vi skal ikke veldig mange år tilbake i tid før det var ca 1000 tilskuere på Stadion i 2 divisjon.
Ellers er jeg enig i at det blir for dumt å klassifisere supporterne i ekte og mindreverdige supportere. I dag er det ca 2000 medlemmer i Plankehaugen. Utifra tilskuertallene vi hadde i 2 div, kan man vel da si at det er 1000 medgangssupportere i PH da... Blir for dumt. Alle supportere er viktige, om de synger eller om de sitter på tribunen. Man trenger alle for å fylle Stadion med folk, og klubbkassa med penger.
En god fet basstromme
Så ruller vi over de stakkars pippipene!
:D
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Sånn skal det være. Vi får stå på og synge så høyt at guttæne ikke tør annet enn å vinne!
:ffk:
regner med at Trondsen fortalte dem om historien min fra Zagreb om misfornøyde supportere he he he he ... tror ikke dårlig insats blir noe problem... he he he he ... nå tuller jeg ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Jeg skal ihvertfall inn til Åråsen, synge og ha det gøy.
yep yep, sånn skal det lyde....
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Pelle
Tja.... vi skal ikke veldig mange år tilbake i tid før det var ca 1000 tilskuere på Stadion i 2 divisjon.
Er klar over det, var der hver eneste kamp da også, hente at vi grilla litt og sånt opp i hjørnet vårt! :p Var gode gamle dager det Pelle! :D
Men nå går jeg ut i fra dagens situasjon, det har kommet en del nye fans de siste åra, og selvom de har kommet pga. FFKs suksess, så tror jeg nok et par tusen av dem etterhvert har blitt hva man kan kalle den "harde kjerne", og derfor mener jeg at den nå består av ca 3000! Hva som ville skjedd hvis vi derimot hadde falt ned et par divisjoner vet jeg ikke, men tror mange ville blitt! Enig?
Lenge leve "hjørnet"!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 22 jun 05, 14:07
Endret: 22 jun 05, 14:10
Opprinnelig postet av Snæbbus-aristokrat #78
Hva som ville skjedd hvis vi derimot hadde falt ned et par divisjoner vet jeg ikke, men tror mange ville blitt! Enig?Hadde nok vært en del som hadde forsvunnet da, men mange hadde nok fortsatt holdt seg trofast.
Selv fikk jeg interesse for FFK da de kava i 2. divisjon. Var vel rundt elleve-tolv år gammal og har fulgt med dem siden. Altså ikke så lenge som mange her inne har gjort. men jeg kommer ikke til å slutte å følge med dem om de så skulle rykke ned til 4. divisjon. ;)
Aldri skal vi svikte! :ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Opprinnelig postet av Snæbbus-aristokrat #78
Hva som ville skjedd hvis vi derimot hadde falt ned et par divisjoner vet jeg ikke, men tror mange ville blitt! Enig?Hadde nok vært en del som hadde forsvunnet da, men mange hadde nok fortsatt holdt seg trofast.
Selv fikk jeg interesse for FFK da de kava i 2. divisjon. Var vel rundt elleve-tolv år gammal og har fulgt med dem siden. Altså ikke så lenge som mange her inne har gjort. men jeg kommer ikke til å slutte å følge med dem om de så skulle rykke ned til 4. divisjon. ;)
Aldri skal vi svikte! :ffk:
kammeraten min f.eks.... har vært på nesten hver kamp når det var snakk om 2. divisjon. Nå har han ikke vært på stadion siden tippeligaen. Først likte han ikke at det ble sitteplasser der hvor vi pleide å stå og i tilleg sier han at det blir ikke så intimt som det var før...
Dinamo Zagreb
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 22 jun 05, 14:57
Endret: 22 jun 05, 14:58
Lenge leve "hjørnet"!
hvis man lar vær å dra til lillestrøm fordi man "ikke gidder å se dem tape", da er man medgangssupporter. det er i slike vanskelige kamper spillerne trenger oss mest! vi må støtte døm, ikke bli hjemme!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
keiko:igjen leser du ikke. det var en ren spekulaskjon fra meg.. jeg syns du bør få med deg det var en ren spekulaksjon og som jeg sier det kan ligge noe annet bak som hindrer folk som ikke vi vet noe om. jeg er helt enig at dem trenger Støtte. det er jo lenge til søndag og busser kan fylles opp fortere en det en aner å :D
hvis man lar vær å dra til lillestrøm fordi man "ikke gidder å se dem tape", da er man medgangssupporter. det er i slike vanskelige kamper spillerne trenger oss mest! vi må støtte døm, ikke bli hjemme!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi overkjører døøøøm....
------------
Kom igjen Fredrikstad kjempe Fredrikstad
høy høy høy
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Fler busser!? Medgangsbusser?
er verken sesongåpning, sesongslutt, "hat" kamp eller spesiellt spennede motstander.
Blir jo naivt å tro at det blir samme oppmøte på denne kampen som sesongåpningen i fjor?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av Møklegård
Til Keiko!skjønner ikke hva du mener
Fler busser!? Medgangsbusser?
Opprinnelig postet av keiko
Jeg tar avstand fra å kalle folk for medgangssupporter. så for vi håpe at det kommer fler busser..
Er det noe å lage så mye ståhei for da?
Klart det finnes mye medgangssupportere. Eller kall det gjerne "de som skal være med på det som skjer" supportere, blant oss. Og det er også hyggelige mennesker. Noen ganger drar vi uten dem.
Ellers blir det en tøff kamp på Søndag, som jeg tror vi vinner med 2-0.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914