Husk meg
Brukernavn
Passord

Lillestrømkampen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 05, 20:21
Til Møklegård

Helt sikkert, men jeg går ikke ut og sier sånt, men fra det ene til det andre hva mente du med


Til Keiko!

Fler busser!? Medgangsbusser?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 22 jun 05, 20:30
Opprinnelig postet av keiko
Jeg tar avstand fra å kalle folk for medgangssupporter. så for vi håpe at det kommer fler busser..


Det var dette jeg syns var litt moro, Keiko.
Du får håpe det kommer fler busser.
Jeg håper på supportere!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 jun 05, 20:44
Fler busser = fler supportere.
akkurat som 1+1=2 :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 05, 20:59
Angående antall busser og det der. Er rart ingen har nevnt at forrige kamp mot Lillestrøm var debutkampen vår i vårt comeback i Tippeligaen, akkurat det har vel en god del å si for at vi var så mange akkurat til den kampen. "Alle" ville være med for å se FFKs første kamp i Tippeligaen på mange mange år.

Nå er det kun en av mange bortekamper, det er sommertid og sikkert en del som har ferie og dermed er bortreist. Det kan også ha en del å gjøre med antall busser som går, ikke går.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 22 jun 05, 21:32
faktorer:
1.tv kamp atter en gang begynner sent 20.05 eller noe
2. mange tar biler inn pga kampen begynner sent


når det gjelder ny stadion får vi håpe det kommer mere reklame og andre inntekter slik at prisene ikke økes noe mere nå
(men det blir jo stoler på plankehaugen feltet å tipper at plankehaugen feltet er det feltet på den nye stadion som kommer til å være mest rift om m dagens billettpriser(skal heller ikke se bort ifra at prisene vil økes på plankehaugen feltet på ny stadion og stå fast på de prisene som er nå på de andre setene)
spora litt av jeg også:)


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340