Kan Kvisvik spille Cup for FFK?
Noen som vet hvordan reglene er for dette? I f.eks. England har jo ikke en spiller lov til å delta i cupene for flere forskjellige lag i samme sesong...
Tenkte pløye gjennom NFF`s regler senere, men hvis noen vet dette sparer jeg litt tid.
Tenkte pløye gjennom NFF`s regler senere, men hvis noen vet dette sparer jeg litt tid.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ganske sikker på at det ikke er noen regler på det i Norge.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hm, trodde han ikke kunne delta i cupen jeg?
Pløy regler, Planken! ;)
Pløy regler, Planken! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Dette står det om spillere i reglementet for NM:
"9. Spillere
For å delta i kamper i NM-Menn må spillerne være spilleberettiget for angjeldende klubb.
9.1 Nummerering.
Spillere som skal representere sin klubb i NM-Menn bør spille kampene med samme nummer
som i seriekampene. Altså benytte klubbene faste sesongnummerering.
9.2 Overganger.
Når det gjelder overgang/utlån av spillere vises det til NFFs Overgangsreglement."
I NFFs overgangsreglement kunne ikke jeg finne noe som tilsier at han ikke kan spille. Selv er jeg veldig usikker..
"9. Spillere
For å delta i kamper i NM-Menn må spillerne være spilleberettiget for angjeldende klubb.
9.1 Nummerering.
Spillere som skal representere sin klubb i NM-Menn bør spille kampene med samme nummer
som i seriekampene. Altså benytte klubbene faste sesongnummerering.
9.2 Overganger.
Når det gjelder overgang/utlån av spillere vises det til NFFs Overgangsreglement."
I NFFs overgangsreglement kunne ikke jeg finne noe som tilsier at han ikke kan spille. Selv er jeg veldig usikker..
Fredd
Er minst 99,99 % sikker på at "cup-tied"-regelen fra bl.a. England ikke gjelder i Norge, nei.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Takk for hjelp, da gidder ikke jeg bla i NFF`s regler. Fikk brukt formiddagen på å se ferdig Lost og polert bil isteden :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Bare hyggelig. Sitter jo i en butikk med nett uansett.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914