Innrømmer dommertabbe!
Etter å ha sett den straffesituasjonen på tv flere ganger så skjønner jeg at han blåser, kan se ut som han blir dratt ned, men kan godt hende at det som egentlig skjer er at han sklir og drar med seg Czwartek i fallet. Veldig vanskelig å se, men jeg har forståelse for avgjørelsen til dommeren, selvom jeg syns den er litt billig og rimer dårlig overens med at han ikke hadde blåst for noe holding tidligere i kampen. Surt å tape på "billig" straffe i mot, men i dag fortjente vi ikke bedre og jeg tror vi kanskje hadde godt av en på trynet.
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
må vel si at vi kanskje har hatt noen tvilsomme straffespark selv så
ting går opp i opp
molde var bedre enn oss mere er det vel ikke å si
ting går opp i opp
molde var bedre enn oss mere er det vel ikke å si
Synes kort og godt at Olsen framstår som en dårlig taper.
Burde heller gått i seg sjøl!!!!!!!!!
Burde heller gått i seg sjøl!!!!!!!!!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Siste nytt i denne saken etter FFKs videogjennomgang, er at dommer`n hadde rett.
Men ..... som den ....... han er drar Olsen fram en offside avgjrelse som er feil.
Jaja noe må man sutre for.
Men ..... som den ....... han er drar Olsen fram en offside avgjrelse som er feil.
Jaja noe må man sutre for.
syns det er feil å gi olsen kritikk når saken handler om dommere. jeg syns pipe blåsere bør bli bedre. tenk om norge hadde hatt en Pierluigi Collina det hadde vært noe.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Til Dracula.
Jeg må si jeg synes de sure oppstøtene mot FFK`s hovedtrener er smakløse. Hadde det vært en supporter fra en annen klubb som hadde kommet med dine utsagn på dette forumet, ville nok mange ha reagert negativt.
Jeg må si jeg synes de sure oppstøtene mot FFK`s hovedtrener er smakløse. Hadde det vært en supporter fra en annen klubb som hadde kommet med dine utsagn på dette forumet, ville nok mange ha reagert negativt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Poenget er kanskje, at dommerene er mennesker med menneskelig feil som alle andre. Dommere gjør feil, som regel færre enn de fleste av spillerne i løpet av en kamp.
Spillere gjør feil, mest synlig for keepere eller spisser, som oftest.
Trenere gjør feil.
Jeg gjør heldigvis drøssevis av feil, og slik er jeg menneskelig.
Det umenneskelig er å framstå som feilfri, det skaper iallefall misstillitt hos meg.:)
Spillere gjør feil, mest synlig for keepere eller spisser, som oftest.
Trenere gjør feil.
Jeg gjør heldigvis drøssevis av feil, og slik er jeg menneskelig.
Det umenneskelig er å framstå som feilfri, det skaper iallefall misstillitt hos meg.:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914