Tabellprat
Istedenfor etablerer vi oss trygt på midten av tabellen der vi foreløpig ser ut til å høre hjemme. Får håpe Kvisviken og evt en ny og enda bedre spiss er det som skal til for litt rykk oppover, har så j**lig lyst på Royal league!
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av DrDRE
Aargh. Hadde gutta tatt seg sammen og tatt den seieren som burde vært bankers(?) kunne vi vært på sølvplass.er så enig med deg.
Istedenfor etablerer vi oss trygt på midten av tabellen der vi foreløpig ser ut til å høre hjemme. Får håpe Kvisviken og evt en ny og enda bedre spiss er det som skal til for litt rykk oppover, har så j**lig lyst på Royal league!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
-Lyn borte (skulle ha vunnet) = 3
- Viking hjemme (fort blitt uavgjirt) = 1
- RBK borte (skulle ha tapt) = 0)
- Odd hjemme (skulle ha vunnet) = 3
- Ham-Kam borte (skulle ha tapt) = 0
- Brann hjemme (fort blitt uavgjort) = 1
- VIF borte (skulle ha tapt) = 0
- Tromsø hjemme (fortjent seier) = 3
- Ålesund borte (tapte fortjent) = 0
- Bodø hjemme (vant fortjent) = 3
- Molde borte (tapte fortjent) = 0
Dvs vi kunne hatt 14 poeng i stedenfor 16. Ting jevner seg ut over en lang sesong.
Til nå har vi plukket flere poeng enn det jeg håpet på, men måten poengene har kommet på er jeg mer bekymret over. Med noen unntak da.
Fredd
se bare 5 lag som førelopig ligger nede i sumpa og hvor mange poeng har vi tatt fra dem, Molde og Ålesund 0, Ham Kam og Odd 1 fra hver og 3 fra Bodø .
vil ikke kommentere mer men sier bare merkelig.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det regnskapet viser at vi faktisk har 2 poeng mindre i år enn i tilsvarende kamper i fjor.
- Lyn borte 0
- Viking hjemme +2
- RBK borte +3
- Odd hjemme -2
- Ham-Kam borte +1
- Brann hjemme -3
- VIF borte +1
- Tromsø hjemme 0
- Ålesund borte (Stabæk borte) -1
- Bodø hjemme 0
- Molde borte -3
Morsåm lesing må jeg si. Fint med statistikker og sammenlikninger.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914