Molde - FFK
---------------------------
Fredd
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Vi blir jo totalt overkjørt på venstre kanten.
Må jo også innrømme at Molde har vært j**** på hugget. De er først på vær eneste ball.
Innsatsen må opp mange hakk. Kom igjen Fredrikstad!!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
savner "svensk magi" allerede
Lurer på hva Krokdal driver med egentlig. Skal ikke si noe sikkert men det så tvilsomt ut. Men uansett så fortjente vi ikke en dritt i dag. Ræva rett og slett.
Fredd
og den straffa virka veldig tvilsom...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Mulig Drillo har fått satt forsvaret.
Men hurtige overganger når motstandern er i ubalanse har han ikke klart å få inn i denne troppen. Det er jo grunnpilaren i Drillos filosofi som vi ikke fikser. F***
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hoås er ikke god nok for tippeligaen. Bruk McDonald i steden. Sett Wiig inn i steden for Enerly hvis Enerly ikke er i bedre form enn det han viser nå.
Czwartek er rett og slett ikke god nok for tippeligaen. Synd men sånn er det.
Og i sommer håper jeg inderlig vi får fler forsterkninger enn Kvisvik. Hvis ikke ser det stygt ut:mad:.....
Fredd
Fredd: Hvis du mener at Hoås ikke er god nok for tippeliga`n. Mener du virkelig det? Tips til deg. Sett deg ned å studer et par av hjemmekampene hvor vi har gjort det bra. F.eks mot Tromsø ..og se hvor mange intellligente pasninger Hoås slår ..han er faktisk bak mange av måla våre...
Jeg syns det er unødvendig å starte hylekoret fordi vi taper en kamp eller to ..isåfall vil det bli mye hylekor i år ..vi er ikke gode nok til å ta medelje enda ..og da må vi regne med at det svinger. Uansett ..det årnær seg. Kvisvik kommer ..vi får flere nye spillere. Detta blir bra se! :)
JonFT du sier sett deg ned og se på hjemmekampene og se at at Hoås holder mål. Tja kanskje mot Viking ellers i hvilken hjemmekamp har han holdt mål.
Ps så ikke TIL kampen.
Så langt mener jeg fortsatt at verken Hoås, Wiik eller Viikmae holder mål.
Blixt er på nivå med PAC, mens Bertelsen er mer positiv enn jeg hadde fryktet. Mao eneste reelle forsterkning.
Håper endelig jeg tar feil, men jeg er redd for at vårens poengplukk er over.
Tror at :ffk: med Kviskvik på laget kaprer nok poeng til å klare seg, men er faktisk redd for at den gode Raymond også er blitt litt rystet av FFK sitt dårlige spill.
Håper derfor at FFK kan friste Raymond med at også et par andre forsterkninger er på vei.
Da mener jeg forsterkninger og ikke stallfyll. F.eks en all round forsvarer av klasse Vidar M og en sentral/høyrekant midtbanespiller som kan være kreativ.
PS ble faktisk litt skremt da jeg leste i F-B at FFK trnte på langpassninger mot Hoås. Håpet faktisk at det hadde vært et utslag av avisens agurktid.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
ps 2.
Hvordan passer foresten Raymond inn i Olsens langspassningsmønster
:rolleyes: Kanskje Olsen tenker noen nye tanker.;):cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
- Det blir 2-0 til oss fordi vi er et lag med masse selvtillit og den rette flyten for tiden. Vi har heller ikke noe press på oss; det er ikke slik at vi "må" vinne - det må derimot Molde. Det blir en vanskelig kamp, men jeg tror nok vi tar det lengste strået.
sikter til det jeg skrev i innlegget mitt forige side på det emne her.med en sånn innstilling vinner man kun de kampene man "må" vinne...snart må de til helvete oppdage at hver kamp i TL 2005 er knallhard!!!man må da faen meg kunne kreve arbeidsinnsats hvertfall!at ikke ferdighetene er der er greit nok,men løp,krig,takl,jobb gutta!dette er flaut,og det er 4gang i år vi blir totalt utspilt på utebane.mot rbk,kamma,aalesund og nå molde har vi blitt fullstendig rundspilt...få lag som har prestert svakere enn oss på utebane.og til jonft:vi supportere har plikt å si ifra her på forumet når gutta ikke engang legger ned en reel innsats.vi kan ikke sveve der oppe fordi vi gjør det bra hjemme om dagen. frykter fortsettelsen hvis vi ikke får inn 2-3 spillere i sommer.når jeg sier frykter tenker jeg vel egentlig ikke på nedrykk.vi vinner nok kamper hjemme til å greie oss.men tenker på det å henge med i tetsjiktet,som i år er absolutt mulig.jeg mener at FFK med 2-3 nye spillere kan ta medalje faktisk.SÅ jevn er faktisk TL i år.med normal innsats over hele fjøla forventer jeg at borteformen også kommer.men det må legges ned en inni helvetes jobb,vi er for øyeblikket langt unna det vi bør prestere på utebane.
savner "svensk magi" allerede
1) I dag: Mangelen på innsats. Det var vondt å se FFK i dag.
2) De siste kampene har vi nesten hver kamp kommet SKREKKELIG dårlig i gang. Vi er uskjerpet fra start og kommer bakpå, og vi kan ikke forvente at ting retter seg opp i 2. omgang hver gang.
3) Når spilte vi sist godt på bortebane? Må vi helt tilbake til 1. serierunde mot Lyn? Utover det så har det vel bare vært en periode i kampen mot VIF. Utover det har vi vært helt grusomme på bortebane.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av bateman
ffk anno 2005 er rett og slett så svake på bortebane...rundspilt av lag som aalesund,kamma og molde sier vel sitt...vanskelig å si hva som er feil.
sitter i hue, rett og slett... litt merkelig egentlig siden Drillo er en god psykolog, men tror at skadeproblemene tærer mer enn de gir uttrykk for...
ser frem til Raymond kommer jeg...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
Nei, jeg tror vi kommer til å reise oss rimelig fort. Det blir en tøff bortekamp mot LSK, men vi tar dem så det synger. Og bare vent til etter sommerferien, kvisvik på venstre og enerly på høyre. Pumper baller inn til west og powell i midten. Suksess? JA!
:ffk::ffk::ffk:
powel?? noe jeg ikke har fått med meg her??
høres meget interessant ut...:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914