Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde - FFK

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 jun 05, 18:49
For en omgang. Minner meg om kampen mot Aafk.

---------------------------

Fredd

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jun 05, 18:52
Endret: 19 jun 05, 18:52
1. omgangen har vært minst like elendig som mot AaFK. Har faktisk ikke notert en eneste halvsjanse for oss, mens Molde har skapt en god del. Det er skremmende å se at vi gang på gang leverer så mildt sagt elendige 1. omganger. Det kan jo umulig bli like dårlig etter pause...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 19 jun 05, 18:53
Sånn tenkte jeg mot AaFK også, Costanza....for håpe de klarer å reise seg sånn som de gjorde mot Glimt...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 19 jun 05, 18:57
Noe må i alle fall gjøres. Skal bli spennende å se hva de gjør.
Vi blir jo totalt overkjørt på venstre kanten.

Må jo også innrømme at Molde har vært j**** på hugget. De er først på vær eneste ball.
Innsatsen må opp mange hakk. Kom igjen Fredrikstad!!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 19 jun 05, 18:59
ffk anno 2005 er rett og slett så svake på bortebane...rundspilt av lag som aalesund,kamma og molde sier vel sitt...vanskelig å si hva som er feil.det svikter liksom over hele fjøla i ffk.og det motsatte når man kommer i flyten.men nå kan vi ikke fortsette med de 1omg her...akkurat nå priser jeg meg lykkelig over de poengene vi allerede har.nå er det jo ennå en omg til men hvorfor vinner vi bare når vi "må"?mot tromsø måtte vi vinne.et tap hadde sendt oss ned i gjørma,en seier kontakt med tetlagene.så tapte vi mot aalesund.mot bodø måtte vi igjen vinne for å holde kontakten,mens et tap mot molde gjør at vi faller maks 2plasser....husker også høsten ifjor hvor vi måtte vinne hver kamp.og ja,det var ikke langt ifra det.hvor er denne viljen og gutsen som guttane viste ifjor??det er noe dødt over laget...

savner "svensk magi" allerede

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 05, 19:53
Fy f*** for en elendig kamp. Nedrykksspøkelset truer. Er helt skt dette. Vi skapte faktisk ikke 1 målsjanse. Måtte jo ha hjelp.

Lurer på hva Krokdal driver med egentlig. Skal ikke si noe sikkert men det så tvilsomt ut. Men uansett så fortjente vi ikke en dritt i dag. Ræva rett og slett.

Fredd

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 19 jun 05, 19:54
Det her var rett og slett ELENDIG!!Hva foregår oppi hode til spillerne når de leverer en så dårlig prestasjon...virker som om de har tatt sommerferie allerede....tror straffertrening trengs med det laget her...

og den straffa virka veldig tvilsom...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 19 jun 05, 19:56
Håpløst dårlig!
Mulig Drillo har fått satt forsvaret.
Men hurtige overganger når motstandern er i ubalanse har han ikke klart å få inn i denne troppen. Det er jo grunnpilaren i Drillos filosofi som vi ikke fikser. F***

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 19 jun 05, 20:21
Fatter bare ikke at det er mulig å bruke Hoås som ving i 4-4-2. En allerede defensivt svak midtbane som mangler både Risholt og Ramberg tåler ikke slikt... Syns nesten ikke det er noen stor prestasjon av Molde å kjøre kampen slik de gjør når FFK spiller sånn.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 05, 20:22
Hva skjer i neste kamp nå da? brenne ute med karantene, Risholt skadet. Kanskje Ramberg er skadet.

Hoås er ikke god nok for tippeligaen. Bruk McDonald i steden. Sett Wiig inn i steden for Enerly hvis Enerly ikke er i bedre form enn det han viser nå.
Czwartek er rett og slett ikke god nok for tippeligaen. Synd men sånn er det.

Og i sommer håper jeg inderlig vi får fler forsterkninger enn Kvisvik. Hvis ikke ser det stygt ut:mad:.....

Fredd

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 19 jun 05, 20:31
Endret: 19 jun 05, 20:32
Greit at gutta spellær dårlig, men herregud guttær, er det nødvendig å starte hylekoret så fort? Vi er ikke gode nok til å vinne hver eneste kamp vi spellær, og det er det svært få andre lag i tippeliga`n som er også.

Fredd: Hvis du mener at Hoås ikke er god nok for tippeliga`n. Mener du virkelig det? Tips til deg. Sett deg ned å studer et par av hjemmekampene hvor vi har gjort det bra. F.eks mot Tromsø ..og se hvor mange intellligente pasninger Hoås slår ..han er faktisk bak mange av måla våre...

Jeg syns det er unødvendig å starte hylekoret fordi vi taper en kamp eller to ..isåfall vil det bli mye hylekor i år ..vi er ikke gode nok til å ta medelje enda ..og da må vi regne med at det svinger. Uansett ..det årnær seg. Kvisvik kommer ..vi får flere nye spillere. Detta blir bra se! :)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 19 jun 05, 20:47
Så ikke første omgang idag, men det tror jeg at vi skal være glad for, andre derimot vær helt elendig, eneste lyspunktet var Ringbergs mål. Men nok om det. Er en ting som er litt rart her, FFK vinner som regel når West kommewr inn som innbytter, hvorfor kan man da ikke benytte seg av dette hvertfall i borte kampene med 451 og heller legge om til 442 i pausen og få inn en frisk West, hvertfall frem til de værste skadene er over. Ellers vil jeg med det jeg så idag gi Enerly terningkast 2- og er det en spiller som har skuffet meg enormt iår så er det han. Kreativt drivverk var hans motto i fjor og i år har han vært et lite kreativt makkverk. Håper han er en av de som tar seg selv i nakken nå og står frem for å vise at FFK vil være med å kjempe i toppen av TL. Hoås la jeg ikke merke til idag så han kan jeg ikke utale meg om, samtidig gjelder det det nølende keeper arbeidet til Steinar. Men dog fantastisk redning. Hører folk og skriker om at Kvisvik må kommer og ¨redde¨laget. Men håper at FFK skal kunne være gode og uten han..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 19 jun 05, 21:20
Endret: 19 jun 05, 21:32
Uten å si for mye, men er nok enig med Fredd i at Hoås ikke holder mål.
JonFT du sier sett deg ned og se på hjemmekampene og se at at Hoås holder mål. Tja kanskje mot Viking ellers i hvilken hjemmekamp har han holdt mål.
Ps så ikke TIL kampen.
Så langt mener jeg fortsatt at verken Hoås, Wiik eller Viikmae holder mål.
Blixt er på nivå med PAC, mens Bertelsen er mer positiv enn jeg hadde fryktet. Mao eneste reelle forsterkning.

Håper endelig jeg tar feil, men jeg er redd for at vårens poengplukk er over.

Tror at :ffk: med Kviskvik på laget kaprer nok poeng til å klare seg, men er faktisk redd for at den gode Raymond også er blitt litt rystet av FFK sitt dårlige spill.
Håper derfor at FFK kan friste Raymond med at også et par andre forsterkninger er på vei.
Da mener jeg forsterkninger og ikke stallfyll. F.eks en all round forsvarer av klasse Vidar M og en sentral/høyrekant midtbanespiller som kan være kreativ.

PS ble faktisk litt skremt da jeg leste i F-B at FFK trnte på langpassninger mot Hoås. Håpet faktisk at det hadde vært et utslag av avisens agurktid.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ps 2.
Hvordan passer foresten Raymond inn i Olsens langspassningsmønster
:rolleyes: Kanskje Olsen tenker noen nye tanker.;):cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 19 jun 05, 21:26
Steinar Sørlie, FFK-keeper
- Det blir 2-0 til oss fordi vi er et lag med masse selvtillit og den rette flyten for tiden. Vi har heller ikke noe press på oss; det er ikke slik at vi "må" vinne - det må derimot Molde. Det blir en vanskelig kamp, men jeg tror nok vi tar det lengste strået.

sikter til det jeg skrev i innlegget mitt forige side på det emne her.med en sånn innstilling vinner man kun de kampene man "må" vinne...snart må de til helvete oppdage at hver kamp i TL 2005 er knallhard!!!man må da faen meg kunne kreve arbeidsinnsats hvertfall!at ikke ferdighetene er der er greit nok,men løp,krig,takl,jobb gutta!dette er flaut,og det er 4gang i år vi blir totalt utspilt på utebane.mot rbk,kamma,aalesund og nå molde har vi blitt fullstendig rundspilt...få lag som har prestert svakere enn oss på utebane.og til jonft:vi supportere har plikt å si ifra her på forumet når gutta ikke engang legger ned en reel innsats.vi kan ikke sveve der oppe fordi vi gjør det bra hjemme om dagen. frykter fortsettelsen hvis vi ikke får inn 2-3 spillere i sommer.når jeg sier frykter tenker jeg vel egentlig ikke på nedrykk.vi vinner nok kamper hjemme til å greie oss.men tenker på det å henge med i tetsjiktet,som i år er absolutt mulig.jeg mener at FFK med 2-3 nye spillere kan ta medalje faktisk.SÅ jevn er faktisk TL i år.med normal innsats over hele fjøla forventer jeg at borteformen også kommer.men det må legges ned en inni helvetes jobb,vi er for øyeblikket langt unna det vi bør prestere på utebane.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jun 05, 21:30
Tre skremmende punkter:

1) I dag: Mangelen på innsats. Det var vondt å se FFK i dag.

2) De siste kampene har vi nesten hver kamp kommet SKREKKELIG dårlig i gang. Vi er uskjerpet fra start og kommer bakpå, og vi kan ikke forvente at ting retter seg opp i 2. omgang hver gang.

3) Når spilte vi sist godt på bortebane? Må vi helt tilbake til 1. serierunde mot Lyn? Utover det så har det vel bare vært en periode i kampen mot VIF. Utover det har vi vært helt grusomme på bortebane.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 19 jun 05, 21:59
Opprinnelig postet av bateman
ffk anno 2005 er rett og slett så svake på bortebane...rundspilt av lag som aalesund,kamma og molde sier vel sitt...vanskelig å si hva som er feil.

sitter i hue, rett og slett... litt merkelig egentlig siden Drillo er en god psykolog, men tror at skadeproblemene tærer mer enn de gir uttrykk for...

ser frem til Raymond kommer jeg...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 05, 22:22
bare ikke raymon blir skremt av innsats nivået til FFK, får håpe han klarer å heve insatsen til hele laget, han scoret et nydelig mål for brann i dag, mot lyn etter ferien håper jeg han gjør det samme, bare med en mye penere drakt! en FFK drakt så klart:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 19 jun 05, 22:23
Nei, jeg tror vi kommer til å reise oss rimelig fort. Det blir en tøff bortekamp mot LSK, men vi tar dem så det synger. Og bare vent til etter sommerferien, kvisvik på venstre og enerly på høyre. Pumper baller inn til west og powell i midten. Suksess? JA!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 05, 22:30
Opprinnelig postet av thomkat
Nei, jeg tror vi kommer til å reise oss rimelig fort. Det blir en tøff bortekamp mot LSK, men vi tar dem så det synger. Og bare vent til etter sommerferien, kvisvik på venstre og enerly på høyre. Pumper baller inn til west og powell i midten. Suksess? JA!

:ffk::ffk::ffk:

powel?? noe jeg ikke har fått med meg her??
høres meget interessant ut...:D

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 jun 05, 22:33
To tøffe kamper som kan ende med 0 poeng. Vi trenger risholt tror jeg og nå er brenne ute mot lsk og helland ja ingen vet hvor alvorlig den skaden er heller. Glem powell. LSK er sulten på Odd spissen og bytter bort powell der. Tror ikke powell er den vi bør se på.. spissen til stabæk da nannskog hører det er mange TL lag som ønsker han vist nok.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 19 jun 05, 22:36
Elendig kamp, helt enig! Men det får være grenser på hylekor om nedrykksspøkelse og at omtrent ingen spillere holder mål.

Status er faktisk ikke så gæli:
Spilt 11 kamper og har 16 poeng.
Det er 15 kamper igjen og vinner vi 5 av dem så har vi GARANTERT reddet plassen i den vanskelige andresesongen... En sesong der ting før seriestart så relativt mørkt ut.

Er like lite imponert over FFKs spill idag som det jeg er over enkelte debattanters totale mangel på "fargesyn".

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 19 jun 05, 22:39
Jeg er enig at noe hykekor stemgning bør det ikke være. Vi er kun 2 poeng bak 3 plassen. Det er jo ikke så ille gæli det.
Vi har hatt marginer som har gått både mot og med oss i år.
Det som uansett er mest bekymringsfult er at det mangler innsats gang på gang.

Når det gjelder Hoås så er det en ung spiller som langt fra er ferdig utviklet. Han kan gjøre mye for oss fremover.
Nå har det av noen blitt kritisert at Raymond er for gammel. Vi bør satse på yngre krefter. Hoås er en av de. Da må vi gi de sjanser. De trenger tid på å etablere seg.
Med det laget vi har idag + Raymond og en storfisk eller to til så skal du se at vi kjemper om medaljer til neste år! I år så greier vi oss uten å være nervevrak hele høsten.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 jun 05, 23:14
jeg er direkte flau... ingen innsats. vinner ingen 1 eller 2 baller, ingen struktur over spillet, ingen løp, ikke EN presis pasnig på 90 minutter.... kan ramse opp mer..

var det ikke selvmål forresten? tror ikke ringberg som scora..

uten å henge ut enkeltspillere, for alle var ræva. hva er det med enerly i år? når han får ballen på høyrekanten og har GOD tid.. han setter aldri fart!! han stopper opp og slår et elendig innlegg som ALDRI når fram..

nei. ffk spilte som et middelmådig 4 divisjonslag idag. flaut

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 jun 05, 06:38
Endret: 20 jun 05, 06:39
Helt enig med hylekoret.
Jeg krever faktisk INNSATS fra spillerne.
Noe som tydeligvis var HEEEEELT fraværende i går.
MAN MÅ VILLE VINNE FOTBALLKAMPER VETTU GUTTA!!!!!!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 06:51
Når du ser på det spillet som presteres, så er vi i fare for nedrykk. Tenker ikke på tabellen når jeg sier det. Tendensen har vært der i de siste kampene. Unntaket er 2.omgang mot Glimt. De viser jo da at de kan. SÅ det sitter i hodet ja.

Fredd

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 07:49
Vel vel, FFK må ikke vinne og har ikke press på seg, neivel. Hva skjer da? Publikum svikter ambisjonene synker og det blir mindre engasjement rundt klubben, profilerte spillere gidder ikke spille for FFK fordi klubben blir en middlhavsfarer.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 08:45
Sjekk denne:
Spillerbørs i Dagbladet

Det som er ille er at jeg ikke er så uenig med Dagbladet. Kanskje en 1 til Czwartek er litt strengt men.

Fredd

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 20 jun 05, 09:22
Aafk - FFK "Årsverste av FFK" blir det sagt fra laglederbenken.

FFK - BG "Første omgang er årsverste" kom det fra benken.

Molde - FFK "Årsverste av FFK" IGJEN!!!

Noen som ser et mønster her? Gutta overgår seg selv i hver eneste kamp. Bare synd det går feil vei. Vi mangler tydeligvis en spiller som kan "brette opp arma" og stå frem som en pådriver for de andre. Får håpe Kvisvik ka være en slik spiller.

La oss selge hele laget!!

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 09:40
helt underlig at gutta presterer det samme 3matcher på rad(unntak av 20omg mot glimt).det er rett og slett utilgivelig.finnes ingen lett løsning på det her.det første gutta må gjøre er å brette om ermene og blø for drakta.DET har ikke vært representivt for ffk i år.desverrre.frykter fortsettelsen,lillestrøm kan komme til å gi oss skikkelig juling.og da mener jeg 4-5 målsseier.blir så provosert av at folk kan lene seg tilbake og si seg fornøyd med sesongen sålangt fordi vi er rett bak 2plassen!det er også den holdningen her som gjennomsyrer dagens stal.hverken vi eller ffk skal si seg fornøyd etter 10kamper.hver kamp må fokuseres på som om en seier betyr liv eller død.har troa på at det vil snu,men ikke mot lillestrøm.der blir det pryl....

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 20 jun 05, 10:18
Har ikke noe særlig tro på poeng mot LSK med det spillet guttæne leverer om dagen.
De har jo flere ganger vist at de kan hvis de vil. (2. omgang mot Brann og Glimt.) Og selvtilliten burde det jo ikke være noe i veien med. De har jo tross alt hatt en knallgod start på sesongen i forhold til fjoråret.
Med tanke på hvor jevnt det er i Tippeligaen i år, så må man ta poeng. Ta RBK for eksempel. Hadde de vunnet mot Brann igår hadde de klatra fra 8. plass til 2. plass. Det sier litt om hvor jevnt det er. Et par dårlige kamper til nå, og vi kan plutselig være nede i sumpa.
Forventer som sagt ikke poeng mot Lillestrøm, men jeg forventer f**n krølle meg 100% innsats!

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 10:19
Enig med deg der FFK kommer til å få juling på Åråsen til helgg. Tror også kampen hjemme mot start og ikke vil gi store utelinga på poeng. Håper spillefri og forsterkninger kan gi laget det løfte dem trenger sann att høst sesongen i år blir minst like bra som den ifjor.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 11:07
Ser at Eggen uttaler at det ikke er dårlig innstilling, men at dette var dagen hvos de var uvenner med ballen og ingenting fungerer. Begynner å bli mange kamper hvor det skjer.

Tror ikke det går å bortforklare det i fler kamper nå. Må nok da bare innse at vi ikke er bedre. Vi er gode når vi er på det beste, men problemet er at vi er det alt for sjeldent.

Fredd

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:19
eneste lille lystpunktet mitt er at de helt sikkert ikke undervurderer lillestrøm...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 jun 05, 17:28
Hvor uttaler Eggen det

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:40
jeg sier det.hehe..

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:45
Her sier han det!

Under overskriften: Årsverste.

Fredd

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 20 jun 05, 18:39
Endret: 20 jun 05, 21:02
Opprinnelig postet av Fredd
Ser at Eggen uttaler at det ikke er dårlig innstilling, men at dette var dagen hvos de var uvenner med ballen og ingenting fungerer. Begynner å bli mange kamper hvor det skjer.

Synes ikke det er konstruktivt å tenke sånn. Det er så passivt. Hva er det man venter på, at ballen skal bli snillere? Den er en død ting som ikke gjør noen ting hvis man ikke gjør noe med den.
Hvis man har gravd seg ned i slik tankegang så synes jeg man får ta konsenkvensen av det: Ta med ballen på kino og restaurant, la den få plass i sofaen og gi den sin egen potetgullpose og brus. Ja, tegn et smil på den og ta den med i senga...så blir man venner med ballen.

Ok, seriøst, kanskje det er kjedelig på treningene, bare jabbing og den samme formasjonstreningen og alt som har med individuelle ferdigheter blir den enkelte overlatt til seg selv med? Er det gjeldende syn at man kan det man kan og alt dreier seg om å trene kondisjon og formasjon?
Det vil iallefall forklare hva som synes å være tilfelle; at enten er de fleste gode eller så er de fleste dårlige..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 20 jun 05, 21:15
Synes Vidar er inne på noe.
Knaskje på tide å begynne med jojo lignende fotball, slik at man hele tida har den i ei snor.
Men som Vidar er inne på, skal en tenke seriøst bør en kanskje begynne med å tenke litt nytt og annerledes.
Kanskje det ikke hjelper å pøse mer på med det samme som en ikke ser nytter.
Tror selvsagt ikke at alle i FFK tenker så srarisk, det kan bare virke sånn noen ganger.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914