Husk meg
Brukernavn
Passord

Molde - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 19 jun 05, 22:36
Elendig kamp, helt enig! Men det får være grenser på hylekor om nedrykksspøkelse og at omtrent ingen spillere holder mål.

Status er faktisk ikke så gæli:
Spilt 11 kamper og har 16 poeng.
Det er 15 kamper igjen og vinner vi 5 av dem så har vi GARANTERT reddet plassen i den vanskelige andresesongen... En sesong der ting før seriestart så relativt mørkt ut.

Er like lite imponert over FFKs spill idag som det jeg er over enkelte debattanters totale mangel på "fargesyn".

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 19 jun 05, 22:39
Jeg er enig at noe hykekor stemgning bør det ikke være. Vi er kun 2 poeng bak 3 plassen. Det er jo ikke så ille gæli det.
Vi har hatt marginer som har gått både mot og med oss i år.
Det som uansett er mest bekymringsfult er at det mangler innsats gang på gang.

Når det gjelder Hoås så er det en ung spiller som langt fra er ferdig utviklet. Han kan gjøre mye for oss fremover.
Nå har det av noen blitt kritisert at Raymond er for gammel. Vi bør satse på yngre krefter. Hoås er en av de. Da må vi gi de sjanser. De trenger tid på å etablere seg.
Med det laget vi har idag + Raymond og en storfisk eller to til så skal du se at vi kjemper om medaljer til neste år! I år så greier vi oss uten å være nervevrak hele høsten.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 jun 05, 23:14
jeg er direkte flau... ingen innsats. vinner ingen 1 eller 2 baller, ingen struktur over spillet, ingen løp, ikke EN presis pasnig på 90 minutter.... kan ramse opp mer..

var det ikke selvmål forresten? tror ikke ringberg som scora..

uten å henge ut enkeltspillere, for alle var ræva. hva er det med enerly i år? når han får ballen på høyrekanten og har GOD tid.. han setter aldri fart!! han stopper opp og slår et elendig innlegg som ALDRI når fram..

nei. ffk spilte som et middelmådig 4 divisjonslag idag. flaut

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 jun 05, 06:38
Endret: 20 jun 05, 06:39
Helt enig med hylekoret.
Jeg krever faktisk INNSATS fra spillerne.
Noe som tydeligvis var HEEEEELT fraværende i går.
MAN MÅ VILLE VINNE FOTBALLKAMPER VETTU GUTTA!!!!!!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 jun 05, 06:51
Når du ser på det spillet som presteres, så er vi i fare for nedrykk. Tenker ikke på tabellen når jeg sier det. Tendensen har vært der i de siste kampene. Unntaket er 2.omgang mot Glimt. De viser jo da at de kan. SÅ det sitter i hodet ja.

Fredd

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 20 jun 05, 07:49
Vel vel, FFK må ikke vinne og har ikke press på seg, neivel. Hva skjer da? Publikum svikter ambisjonene synker og det blir mindre engasjement rundt klubben, profilerte spillere gidder ikke spille for FFK fordi klubben blir en middlhavsfarer.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 08:45
Sjekk denne:
Spillerbørs i Dagbladet

Det som er ille er at jeg ikke er så uenig med Dagbladet. Kanskje en 1 til Czwartek er litt strengt men.

Fredd

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 20 jun 05, 09:22
Aafk - FFK "Årsverste av FFK" blir det sagt fra laglederbenken.

FFK - BG "Første omgang er årsverste" kom det fra benken.

Molde - FFK "Årsverste av FFK" IGJEN!!!

Noen som ser et mønster her? Gutta overgår seg selv i hver eneste kamp. Bare synd det går feil vei. Vi mangler tydeligvis en spiller som kan "brette opp arma" og stå frem som en pådriver for de andre. Får håpe Kvisvik ka være en slik spiller.

La oss selge hele laget!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 20 jun 05, 09:40
helt underlig at gutta presterer det samme 3matcher på rad(unntak av 20omg mot glimt).det er rett og slett utilgivelig.finnes ingen lett løsning på det her.det første gutta må gjøre er å brette om ermene og blø for drakta.DET har ikke vært representivt for ffk i år.desverrre.frykter fortsettelsen,lillestrøm kan komme til å gi oss skikkelig juling.og da mener jeg 4-5 målsseier.blir så provosert av at folk kan lene seg tilbake og si seg fornøyd med sesongen sålangt fordi vi er rett bak 2plassen!det er også den holdningen her som gjennomsyrer dagens stal.hverken vi eller ffk skal si seg fornøyd etter 10kamper.hver kamp må fokuseres på som om en seier betyr liv eller død.har troa på at det vil snu,men ikke mot lillestrøm.der blir det pryl....

savner "svensk magi" allerede

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 20 jun 05, 10:18
Har ikke noe særlig tro på poeng mot LSK med det spillet guttæne leverer om dagen.
De har jo flere ganger vist at de kan hvis de vil. (2. omgang mot Brann og Glimt.) Og selvtilliten burde det jo ikke være noe i veien med. De har jo tross alt hatt en knallgod start på sesongen i forhold til fjoråret.
Med tanke på hvor jevnt det er i Tippeligaen i år, så må man ta poeng. Ta RBK for eksempel. Hadde de vunnet mot Brann igår hadde de klatra fra 8. plass til 2. plass. Det sier litt om hvor jevnt det er. Et par dårlige kamper til nå, og vi kan plutselig være nede i sumpa.
Forventer som sagt ikke poeng mot Lillestrøm, men jeg forventer f**n krølle meg 100% innsats!

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 20 jun 05, 10:19
Enig med deg der FFK kommer til å få juling på Åråsen til helgg. Tror også kampen hjemme mot start og ikke vil gi store utelinga på poeng. Håper spillefri og forsterkninger kan gi laget det løfte dem trenger sann att høst sesongen i år blir minst like bra som den ifjor.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 11:07
Ser at Eggen uttaler at det ikke er dårlig innstilling, men at dette var dagen hvos de var uvenner med ballen og ingenting fungerer. Begynner å bli mange kamper hvor det skjer.

Tror ikke det går å bortforklare det i fler kamper nå. Må nok da bare innse at vi ikke er bedre. Vi er gode når vi er på det beste, men problemet er at vi er det alt for sjeldent.

Fredd

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:19
eneste lille lystpunktet mitt er at de helt sikkert ikke undervurderer lillestrøm...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 jun 05, 17:28
Hvor uttaler Eggen det

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:40
jeg sier det.hehe..

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jun 05, 17:45
Her sier han det!

Under overskriften: Årsverste.

Fredd

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 20 jun 05, 18:39
Endret: 20 jun 05, 21:02
Opprinnelig postet av Fredd
Ser at Eggen uttaler at det ikke er dårlig innstilling, men at dette var dagen hvos de var uvenner med ballen og ingenting fungerer. Begynner å bli mange kamper hvor det skjer.

Synes ikke det er konstruktivt å tenke sånn. Det er så passivt. Hva er det man venter på, at ballen skal bli snillere? Den er en død ting som ikke gjør noen ting hvis man ikke gjør noe med den.
Hvis man har gravd seg ned i slik tankegang så synes jeg man får ta konsenkvensen av det: Ta med ballen på kino og restaurant, la den få plass i sofaen og gi den sin egen potetgullpose og brus. Ja, tegn et smil på den og ta den med i senga...så blir man venner med ballen.

Ok, seriøst, kanskje det er kjedelig på treningene, bare jabbing og den samme formasjonstreningen og alt som har med individuelle ferdigheter blir den enkelte overlatt til seg selv med? Er det gjeldende syn at man kan det man kan og alt dreier seg om å trene kondisjon og formasjon?
Det vil iallefall forklare hva som synes å være tilfelle; at enten er de fleste gode eller så er de fleste dårlige..

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 20 jun 05, 21:15
Synes Vidar er inne på noe.
Knaskje på tide å begynne med jojo lignende fotball, slik at man hele tida har den i ei snor.
Men som Vidar er inne på, skal en tenke seriøst bør en kanskje begynne med å tenke litt nytt og annerledes.
Kanskje det ikke hjelper å pøse mer på med det samme som en ikke ser nytter.
Tror selvsagt ikke at alle i FFK tenker så srarisk, det kan bare virke sånn noen ganger.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914