Markus, ikke med til Molde ???
Ble medlem: 09 apr 03
Lagt til: 18 jun 05, 21:45
Ser på forsiden av F-b.no at de har følgende overskrift: Markus vurderer å bli hjemme. Overskriften er datert 19.6 altså i morgen. Når jeg klikker på linken får jeg bare spørsmål om brukernavn og passord. Noen som vet noe ? Har det noe med en kommende fødsel å gjøre eller noe slikt ?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 18 jun 05, 21:52
kansje han skal bli pappa nå.. Dama venter jo barn
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 18 jun 05, 22:52
f-b.no har et klønete system som legger ut linker til saker som ikke publiseres før midnatt.
Er bombesikkert at dette er pga. mulig fødsel, får håpe han blir med men...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 jun 05, 23:29
Endret: 18 jun 05, 23:29
Hvis Ringberg ikke blir med, så ser jeg for meg to mulige løsninger. Man kan kaste Martin Wiig rett inn som en erstatter i spissrollen ved siden av West. Men man kan også kjøre Hoås frem som spisspartner til West, Bertelsen opp på venstre midtbane (var ikke så verst der mot Sandefjord), Blixt over på venstreback og Czwartek inn på høyreback. Andre løsninger er selvsagt Petersen eller Wiig på venstre midtbane og Hoås som spiss, men jeg tror det blir en av de to førstnevnte løsningene.
Aller helst håper jeg selvsagt at Ringberg blir med, men har jo forståelse for at han blir hjemme også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 18 jun 05, 23:49
Hvis ikke Markus blir med, håper jeg på Hoås som spiss. Det er hans vante rolle, og Hoås er den spilleren på laget som "ligner" mest på Markus. Blir litt for mye av hæppinga hans noen ganger, men alltid moro med finter;)
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 jun 05, 23:59
Endret: 18 jun 05, 23:59
Det kom kanskje ikke frem i mitt forrige innlegg, men jeg vil gjerne se at det er Hoås som går frem som spiss dersom Ringberg blir hjemme. Spørsmålet er da hvordan venstre midtbane blir komponert. Kanskje den løsningen som ble brukt i cupkampen mot Sandefjord vil fungere. Jeg synes hvert fall ikke Wiig bør spille i den posisjonen, men frykter at Drillo ser det annerledes..
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 19 jun 05, 00:16
Har dessverre ikke sett Wiig for mye i kantrollen grunnet ferie. Bertelsen var god på i sin rolle mot Sandefjord synes jeg. Jobba mye, ikke rart gutten ble sliten.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 19 jun 05, 00:16
linken her kommet
venter barn ---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ble medlem: 15 jun 03
Lagt til: 19 jun 05, 12:51
Nå som det er søndag og klokken er snart ett. Er det noen som vet om han faktisk er med? Eller har han blitt hjemme?
Når det gjelder Martin Wiig så synes jeg han skal få sjansen jeg. Han har riktignok vært variabel i prestasjonene så langt i sesongen, men han er en av få som faktisk har greit å score spiller mål for oss i år.
Gi ungutten en sjansje.
Ble medlem: 27 feb 04
Lagt til: 19 jun 05, 16:33
Markus starter kampen ifølge
f-b.
Høres bra ut det!
:D
06/10/2024 22:02 | 2001f914