Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West har skrevet under to års kontrakt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 jun 05, 12:41
Det går rykter om Brian West har blitt enig med Fredrikstad om ny kontrakt, håper bare det er mer enn rykter.
Kanskje du kan sjekke med agenten Holters?

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 18 jun 05, 14:26
En sunn skepsis tilsier at hvis det var klappet og klart hadde FFK gått ut med info for det finnes ingen grunn til å vente med den type informasjon.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jun 05, 16:20
Han er ikke klar.

Schiefloe sier at de har hatt et par samtaler med klubben og de venter på hva klubben bestemmer seg for å tilby. De har diskutert litt frem og tilbake med klubben, men FFK har ikke kommet med noe endelig forslag.

Han tror heller ikke at dette blir klart før han reiser tilbake til USA på mandag, men forsikrer om at det ikke har noen innvirkning. De har telefoner i USA også! ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 18 jun 05, 16:45
Muligens satsingen på Kvisvik gjør at man føler man må spinke og spare på alt annet, men jeg liker ikke at man skal kjøre så hardt på West og kanskje lykkes med å avspise ham lønnsmessig fordi han er så snill gutt..

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 jun 05, 00:01
:eek:

Elleve røe og vite kællær

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 19 jun 05, 01:37
Jeg tror det er viktig å se Kviskvik og West i sammenheng, dessuten. Tror de to gutta der vil kunne gjøre mye "faenskap" i motstandernes forsvar i opptil flere år, og sånn sett vil en investering i Kvisvik betale seg ekstra godt hvis man har en hyperrask spiss samtidig.

For oss som har sett mange FFK-kamper de siste åra så er det forholdsvis klart hvor stor forskjell West gjør på angrepsspillet vårt.

Jeg håper og tror at FFKs ledelse forstår dette, og at de betaler de virkelig viktige spillerene i troppen godt. Så mye penger som det er i fotball akkurat nå så vil spillere forsvinne hvis de får dårlige vilkår over tid.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914